Agostini | maandag 5 januari 2004 @ 12:00 |
Te koop: Golf 2 VR6 uit 1988 De auto is ook op het kenteken een VR6 (in tegenstelling tot andere vr6'en) De kleur van de auto is blauw metallic. De auto heeft BBS Wob Ed. velgen. De prijs van de auto is 2500 euro. De kilometerstand doet er niet toe omdat het blok niet orgineel is,en het onderstel ook niet.(anders is het namelijk onmogelijk om hem op VR6 kenteken te krijgen) Een foto heb ik op het moment niet,ik heb namelijk geen digicam en dus moet ik die even lenen van iemand. Moderators:Ik hoop dat dit een goede advertentie is,als dit niet het geval is,wijs me daar dan even op. Bij voorbaat dank, Agostini | |
jobosrulez | maandag 5 januari 2004 @ 12:07 |
Zoiets?? | |
Agostini | maandag 5 januari 2004 @ 12:08 |
quote:Nee,dit is geen Golf 2. De auto die op de foto staat is een Golf 3 en dat is hem dus niet. | |
method21 | maandag 5 januari 2004 @ 12:10 |
quote:Waar op te halen en TOCH wil ik de km stand weten en het bouwjaar van het HUIDIGE blok ....Zijn deze gegevens niet aantoonbaar dan wil ik er 750 euro voor geven .... | |
dagizmo | maandag 5 januari 2004 @ 12:12 |
quote:Nopez; die jij nu hebt das een type 3. Verkoper bedoelt type II. Maare verkoper:
| |
rival | maandag 5 januari 2004 @ 12:14 |
het is vast niet degene als op die foto! aangezien dat een 3 is ![]() tsjah wil ook kilometerstand van het blok weten!
| |
flyin-hawk | maandag 5 januari 2004 @ 12:15 |
duur hoor en nog geheimzinnig doen over de km stand | |
F1908 | maandag 5 januari 2004 @ 12:16 |
Dure grap voor een blokkedoos | |
martijntie | maandag 5 januari 2004 @ 12:19 |
quote:en niet te vergeten helemaal afgestampt !!! | |
_sinner_ | maandag 5 januari 2004 @ 12:19 |
Agostini, paar vraagjes: Over welke uitvoering van de type 2 hebben we het nou? Welk bouwjaar heeft het blok zelf en hoeveel km heeft deze gemaakt? De ombouw.. Is deze door Als het laatste het geval is, heb je hier nog bonnen oid van? Waar staat de auto, ik wil evt. wel even komen kijken. Proefrit is mogelijk? /edit [Dit bericht is gewijzigd door _sinner_ op 05-01-2004 12:28] | |
F1908 | maandag 5 januari 2004 @ 12:20 |
Zeg die kilometerstand nou maar, dan bepalen wij wel of het er wel of niet toe doet ![]() | |
Agostini | maandag 5 januari 2004 @ 12:30 |
quote:Als je commentaar wiilt geven dan moet je dat volgens de FAQ goed onderbouwd doen. Aangzien het blok los al duurder is als de prijs die jij biedt,valt deze opmerking niet serieus te nemen. De Kilometerstand vindt ik niet van belang. De reden is dat de km-stand niet bij de motor hoort. Er een ander ondertsel onderzit,en dus is de km-stand ook niet van belang voor de auto zelf. En dus gaat het er alleen nog om of de auto nog hard is.(en dat is ie) Bovendien is het voor een auto die niet orgineel is nog maar zeer de vraag of de km-teller orgineel is. Ten tweede is het ook de vraag of de tellerstand klopte voordat de VR6 motor erin kwam. Als je 750 euro wel een serieus bod vindt,en dus de handelaar uit wilt hangen dan raad ik je aan verder te zoeken. Er zullen gerust leuke auto's te koop staan voor 750 euro.(maar geen Golf2 VR6) | |
rival | maandag 5 januari 2004 @ 12:34 |
quote:de kilomters van de auto boeit ons ook niet meneertje!
[Dit bericht is gewijzigd door rival op 05-01-2004 12:35] | |
Quiksilver | maandag 5 januari 2004 @ 12:34 |
Met andere Woorden hij heeft dus veel gelopen want je weet zelf de kilometerstand van het blok niet. | |
rival | maandag 5 januari 2004 @ 12:36 |
tsjah hij wilt zo graar niet zeggen hoeveel kilometers, dus zullen het er wel teveel zijn! | |
F1908 | maandag 5 januari 2004 @ 12:41 |
Inderdaad, dat blok zal vast een paar ton hebben weg gedraait Anders zeg je het er wel gewoon bij Geef nu eens een goed argument om de kilometerstand niet van belang te laten zijn want "omdat het onderstel niet origineel meer is" en "omdat het blok niet origineel meer is" slaat natuurlijk nergens op om hiermee te zeggen dat de kilometerstand niet van belang is | |
rival | maandag 5 januari 2004 @ 12:43 |
quote:volgens mij denkt hij dat wij willen weten wat er op de teller staat op het dashboard....... maar wij willen de gelopen kilomters weten van het vr6 blok! | |
renkie | maandag 5 januari 2004 @ 12:46 |
quote:De km stand is wel degelijk van belang Wij willen weten hoeveel dat VR6 blok gedraaid heeft en hoeveel de rest van de auto gedraaid heeft Verder is het wel handig om wat meer details van de verdere staat vd auto te weten, hoe staat het met de koppeling ? versnellingsbak ? etcetc | |
F1908 | maandag 5 januari 2004 @ 12:59 |
quote:Zou goed kunnen dat hij dat denkt. Maar luister als hij zo stom is om dat te denken hoef ik die blokkedoos ook niet van hem ![]() | |
_sinner_ | maandag 5 januari 2004 @ 13:07 |
quote:Ik had serieus interesse, maar als ik je reactie zo lees.. ![]() jammer | |
mark_dabomb | maandag 5 januari 2004 @ 14:59 |
quote:De eventuele kopers vinden wel van belang. Ik begrijp niet waar je moeilijk over doet NIEMAND koopt die auto als hij of zij geen kmstanden weet. | |
dagizmo | maandag 5 januari 2004 @ 15:55 |
Echte verkoper ben je. Als je de km stand van t v6 blok niet wilt vertellen mag ik dan veronderstellen dat deze al erg veel gedraaid heeft. Dan rest nog steeds de vraag wie de ombouw verzorgd heeft. En is deze ombouw compleet (remmen, versn. bak,kabelboom,boordcomp, ed.). Je geeft veels te weinig voor info voor een dubieuze auto. Zorg maar dat je de info compleet ff hebt en een foto zou ook leuk zijn. En dat vind ik van belang! | |
Klaasklapschaats | maandag 5 januari 2004 @ 15:55 |
Je kan iets ook niet willen verkopen natuurlijk. Geheimzinnig doen wekt argwaan. Vertel gewoon hoe & wat. Met een goed verhaal is alles te verkopen. Maar blijf helder en eerlijk. En draai niet voor hele normale vragen weg... | |
UberPhreak | maandag 5 januari 2004 @ 17:22 |
hehe ik heb een auto te koop, geen foto, welk type zeg ik niet want dat is niet van belang, hoeveel hij heeft gelopen ook niet want hij is een paar keer in en uit elkaar gezet oja en het merk zegiknie, maar hij kost 10000 euri! | |
SinCerEly | maandag 5 januari 2004 @ 17:35 |
quote:een eeeeeeeeeeeeuuuhhh tsja, geef 's wat meer info ![]()
| |
tummeke | maandag 5 januari 2004 @ 17:56 |
En op het motormaf forum in je profiel blijkt weer dat ie van een maat van je is.. Tsja, zo word je er natuurlijk niet echt betrouwbaarder op.. | |
Focusdriver | maandag 5 januari 2004 @ 21:19 |
quote:Prachtig ![]() | |
Mikkie | maandag 5 januari 2004 @ 21:37 |
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. - [ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 03:53:14 ] | |
slashme | maandag 5 januari 2004 @ 22:53 |
verkocht ![]() | |
offtopic | maandag 5 januari 2004 @ 22:53 |
quote:ik bied 5000! | |
Rancor | dinsdag 6 januari 2004 @ 00:29 |
dit kun je gewoon niet serrieus nemen dit gaat echt nergens over blok is zeker gaar 26keer de klok rond bah bah zelf in elkaar gebakken rotzooi ander blok erin en klaar .......... [Dit bericht is gewijzigd door Rancor op 06-01-2004 00:37] | |
Agostini | dinsdag 6 januari 2004 @ 17:35 |
Ik begrijp de comotie dus niet. Mensen willen de stand van het blok weten,en al krijgen ze binnen hun tijd geen antwoord is het een barrel en is het een vage deal? Ik dacht het niet! KM-stand zegt niks over de toestand van een blok,wat belangrijker is hoe het met de compressie is gesteld. Van het betreffende blok weet ik idd de km-stand niet,en dat hoeft ook helemaal niet. Waarom? Nou dat zal ik je vertellen: Wie zegt mij dat het blok in werkelijkheid de km-stand heeft die vermeld wordt,niemand toch? Vaak komen zulke blokken niet uit een Nederlandse auto met NAP,en zelfs in dat geval zal dat nog weinig zeggen.(de NAP is omzeilbaar en als middel tegen fraude met km-standen onbetrouwbaar) Als je wel een auto hebt gekocht met de orginele motor er nog in,en de boekjes erbij,wie zegt jou dan dat de eigenaar betrouwbaar is? De eigenaar kan veel km's maken en voor elke beurt zijn teller effe terugdraaien waardoor er een lagere stand vermeld wordt. Bovendien is mijn ervaring dat een blok met meer km's niet persé slechter is,de motor van een auto met meer km's heeft langere ritten gemaakt en dus is er niet op korte stukjes mee geracht.(met veel snelle auto's wordt veel geragd op korte stukjes terwijl de olie nog niet goed warm is) Ik heb het wel eens met vrienden van mij meegemaakt die heel wijs probeerden over te komen met praatjes over km-standen en boekjes. Een van mijn maatjes heeft exact dezelfde Golf als mij.(met boekjes en NAP wat dat vond ie van belang) Heeft ie 3 maanden garantie gekregen bij die auto.(vond ie nodig) Zijn auto heeft 148.000 km gedraaid,maar bij hem zijn wel de synchromeshringen van zijn bak aan vervanging toe en de klepstoters bij een koude start klinken als een bak met spijkers. Start met rookpluim vanwege uitgedroogde klepsteelrubbers. Zijn auto drinkt een 1 liter olie per 4000km.(dit is nog normaal) Ik heb hem hierop gewezen,maar omdat het pas na de garantie geconstateerd werd kan ie dus fluiten naar de "Apeldoornse garantie" van die garage. Mijn auto heeft 226.000 km gedraaid. Klepstoters zijn nog perfect. Synchromeshringen zijn perfect. Motor drinkt 1 liter olie per 10.000km. Ik heb de auto zonder enige vorm van garantie gekocht en heb daar zelf een nieuwe distributieriem op gezet met nieuwe spanrol. Ik kan dus nog vrolijk een tonnetje draaien met die riem en spanrol,en hoef hem alleen maar om de 40.000 te spannen. Mijn blok zweet overigens helemaal niet,in tegenstelling tot de andere auto. Neem maar van mij aan dat de km-stand er bij een auto niet toe doet,je kan beter naar andere dingen kijken. Nog effe over de VR6: En wat ik tevens niet begrijp is het volgende: In dat geval:Mijn excuses aan de moderators! PS. De "experts" die hun commenaar op de km-stand van het blok gaven kunnen aan de kwaaltjes van het type auto zien om wat voor auto het gaat in het vergelijk tussen mijn auto en die andere maat van me. De Golf MK2 VR6 is inmiddels verkocht! [Dit bericht is gewijzigd door Agostini op 06-01-2004 17:43] | |
Agostini | dinsdag 6 januari 2004 @ 17:58 |
quote:Verschil in ontsteking en geen merktekens bij distributie bij een 92'er vindt ik geen onoverkomelijk probleem,het blok is niet anders. Je kan alles van een 93'er overzetten.(probleem opgelost) | |
American_Nightmare | dinsdag 6 januari 2004 @ 18:41 |
Als je dat verhaal nou eerder had gehouden.. Jij zegt dat er een ander blok in de auto zit en dat je de km stand niet wilt geven. Je moet toegeven dat het uiterst dubieus klinkt. Je kunt dus ook niemand verwijten dat ze wantrouwend reageren vind ik. Met de aanvullende info klinkt het allemaal een stuk beter, hoewel je niet kunt aangeven hoe het dan met de compressie van dit blok zit. Waarom haal je dan het argument aan dat dat belangrijker is dan de KM stand? KM stand is namelijk een belangrijke factor voor de compressie. Jij geeft echter geen van beide. [Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 06-01-2004 18:47] | |
Magneet | dinsdag 6 januari 2004 @ 18:53 |
Verkocht. |