abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16085775
Ik heb Hans Teeuwen gestemd maar wil nog even zeggen dat Jochem Myer goede 2de is voor mij .... die is ontzettend aan het groeien de laatste tijd
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_16092921
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 08:46 schreef Nokia3310 het volgende:
Ik mis toch wel Brigitte Kaandorp in dit lijstje... Sowieso staat er geen vrouw tussen, vreemd...

ik vind vrouwen niet zo grappig. Ze halen het in ieder geval niet bij de mannen. denk dat de meeste het wel met mij eens zijn

pi_16095935
Hmm, ik kan ook altijd erg lachen om Najib Amhali, hoort eigenlijk ook wel in het rijtje
pi_16096056
1. Hans Teeuwen
2. Marc-Marie Huijbrechts
3. Herman Finkers
4. Theo Maassen
5. Harrie Jekkers

Zoiets ongeveer. .

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:20:17 #30
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16128609
Bert Visscher op 1!
Jochem Myjer was erg goed maar heb pas één show van hem gezien
Hans Teeuwen was goed maar begint zichzelf te herhalen. Het wordt tijd voor iets nieuws
Finkers is erg droog en vind ik ook prima
Theo Maassen is ook weer erg goed. Zijn laatste show zet je toch wel aan het denken

de rest doet me niet zoveel

[edit]
oh ja, Javier Guzman... van wat ik gezien heb was het leuk, maar nog niet holderdebolder van het lachen (en daar gaat het bij mij om!)

... and the modern stone age family
pi_16128843
Een ander, want ik vind dat Najib Amhali erbij moet!! Hij is echt
Ik ben eindeloos aan het bellen geweest om kaartjes te regelen, maar hij is overal uitverkocht
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:33:55 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_16128937
Youp natuurlijk. Komt niemand ook maar enigszins in de buurt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_16276861
Najib was ook wel aardig ja.
  FOK!fotograaf donderdag 15 januari 2004 @ 09:57:06 #34
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16276947
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 09:52 schreef Echoes het volgende:
Najib was ook wel aardig ja.
idd kon ook wel om hem lachen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16277082
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 23:14 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb Hans Teeuwen gestemd maar wil nog even zeggen dat Jochem Myer goede 2de is voor mij .... die is ontzettend aan het groeien de laatste tijd
Jochem Myjer (die was toch van adéhadé?) vond ik tegenvallen toen hij laatst op TV was. Op de voorstukjes leek het heel leuk maar eigenlijk waren dat de enige leuke stukjes. Voor de rest was het alleen maar meer van hetzelfde (energieuitbarstingen). Zie ik liever Bert Visscher.
Maar de koning vind ik nog altijd Herman Finkers, hoewel Theo Maassen ook zeer geslaagd was de laatste keer.
Lebbis en Janssen hebben 1 trucje (snel en monologen door elkaar heen). Wel heel vermakelijk maar niet echt vernieuwend.
Freek de Jonge vind ik al jaren niet leuk meer. En Youp is ook een beetje megalomaan geworden na zijn succes een aantal jaar geleden.
pi_16277750
ik heb Freek in de kerstvakantie gezien en hij was erg goed en scherp in zijn show "de Kneep".
pi_16281651
De eerste twee shows van Hans Teeuwen vond ik destijds erg leuk, later werd het toch wat minder met hem.

Ik heb op 'een ander' gestemd: Jan Jaap Van Der Wal: ik heb zijn eennalaatste show (weet niet meer hoe die heette) gezien en die was echt heel leuk. Naar de show waarmee hij nu rondtourt moet ik nog toe.

pi_16284614
is janjaap alles op TV geweest eigenlijk? Ben heel erg benieuwd naar hem. Je hoort veel goede berichten.
pi_16292569
Ik stem voor Bertje
Het maakt namelijk niet uit wat hij vertelt, het is ALTIJD leuk... gewoon om het feit dat HIJ het verteld..... en hij praat niet alleen maar heeft nog echt een leuk decor enzo ook, en daar doet ie dan ook nog eens echt wat mee.
pi_16467980
Bert was wel aardig afgelopen week
pi_16875780
kick, laatste tijd is er weinig meer op tv geweest na Bert Visscher?!
  zondag 8 februari 2004 @ 01:00:59 #42
5883 Latavia
The loving are the daring
pi_16988918
een ander: Najib Amhali
Imagination and fiction make up more than three quarters of our real life. –Simone Weil, Gravity and Grace
pi_16995778
van de week Dat dan weer wel van HAns Teeuwen gehoord. Was toch wel erg goed. Zijn laatste show vond ik wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')