Dat was het dus blijkbaar niet
je had 28 oid moeten zeggen
quote:Laat me raden, jij bent 25!
Op maandag 5 januari 2004 09:54 schreef Da_QQ het volgende:
Nooit doen, leeftijden raden!! Het antwoord dat je geeft is altijd fout, zelfs als het goed is.
Fout zeker?
quote:Je hebt haar beledigd nl. ze denk dat je bedoelt dat ze niet kan kussen/onervaren lijkt.
Op maandag 5 januari 2004 09:51 schreef teknomist het volgende:
Okee, je moet oppassen met raden een vrouw haar leeftijd. Dat weet ik. Maar hoe zit het dan als je na het zoenen haar leeftijd moet raden en haar dan 21 i.p.v. 33 schat? Dat moet toch juist een compliment zijn?Dat was het dus blijkbaar niet
quote:Het juiste antwoord is dus:
Op maandag 5 januari 2004 09:56 schreef joeplemmens het volgende:[..]
Je hebt haar beledigd nl. ze denk dat je bedoelt dat ze niet kan kussen/onervaren lijkt.
/
Je ziet eruit als <leeftijd - 5> maar <activiteit van vlak voor de vraag>t als iemand van <leeftijd> ?
quote:Bijna goed
Op maandag 5 januari 2004 09:59 schreef Spyder het volgende:
Het juiste antwoord is dus:Je ziet eruit als <leeftijd - 5> maar <activiteit van vlak voor de vraag>t als iemand van <leeftijd - 2> ?
quote:Ja
Op maandag 5 januari 2004 09:56 schreef 303 het volgende:
Had je gedronken dat je er zoveel naastzat?
Maar toch dacht ik echt in de buurt zat
quote:Zou dat het zijn?
Op maandag 5 januari 2004 09:56 schreef joeplemmens het volgende:[..]
Je hebt haar beledigd nl. ze denk dat je bedoelt dat ze niet kan kussen/onervaren lijkt.
/
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Maar goed, bij sommige mensen is het ook wel moeilijk te zien hoe oud ze zijn. Zelfs een schatting is soms moeilijk.
Offtopic:
Ik snap mannen niet.
Bij vrouwen, leeftijd nooit raden tenzij je de leeftijd al zeker weet.
Of dit: je schat haar jonger dan jezelf terwijl ze zichzelf een door de wol geverfde, ervaren vrouw van de wereld vindt. Ook dan is het in haar ogen een belediging.
Maarre, ik vind het nogal kinderachtig om iemand naar je leeftijd te laten raden (dat deed ze toch?) en vervolgens boos te zijn (dat was ze toch?) als je er naast zit. Als je er zo naar kijkt was je schatting toch zo gek nog niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |