veel eten (niet van die vette snackbar rommel, dat werkt niet bij iedereen )
en verder niet zoveel zuipen zondag
quote:serieus? ik zie echt wazig door mijn ogen. en heb echt zwart om mijn ogen heen van de wallen. beetje te veel vodka ed. gehad. echt niet goed.
Op maandag 5 januari 2004 09:21 schreef Deviator het volgende:
heb ik vaak genoeg gehad, rustig aan..op het toilet blijven eventueel..
gaat om een uur of 11.00 wel over..
quote:haha lol, alsof ik nu zuurkool ga eten op maandag morgen op het werk terwijl ik kotsmiselijk ben en zuurkool ook nog eens ranzig vind.
Op maandag 5 januari 2004 09:24 schreef sjeedie het volgende:
blijkbaar werkt zuurkool tegen een kater..............las ik in een damesblad gister
Heb je teveel gezopen, ben je ladder rij je zo met je auto tegen de boom, ben je 1 niet zat op je werk, 2 heb je een goed excuus.
quote:autorijden met een brakke kop helpt juist om jezelf te focussen. Ik voel me altijd beter als ik een stukje heb gereden met een kater oid.
Op maandag 5 januari 2004 09:29 schreef Viper_74 het volgende:
Ga met de auto naar je werk, probleem wegHeb je teveel gezopen, ben je ladder rij je zo met je auto tegen de boom, ben je 1 niet zat op je werk, 2 heb je een goed excuus.
quote:haha lol alsof er in een DAMESblad zinnige adviezen tegen een kater staan
Op maandag 5 januari 2004 09:24 schreef sjeedie het volgende:
blijkbaar werkt zuurkool tegen een kater..............las ik in een damesblad gister
BELIEVE ME !!
Dan wel even naar de wc
Volgende ochtend, nergens last van. Of je gooit er nog een paar van die pilletjes tegenaan (die van de kgb anti headdache, niet van die ik rave de hele nacht door pilletjes nee)
quote:eierdooiers? daarvan lijkt mij dat het erger zou worden, maja, de meest apparte dingen kunnen kan vanalles oplossen.
Op maandag 5 januari 2004 09:37 schreef alki het volgende:
Tomatensap met eierdooiers schijnt te helpen.....
Scheelt dat het bij mij elke week zo gaat, dus het is niks nieuws voor mij
Gewoon goed eten straks!
quote:Nog een keer kotsen... werkt bij mij altijd... zodat je helemaal leeg bent en daarna ff wat eten tegen die gore smaak
Op maandag 5 januari 2004 09:16 schreef NeMe het volgende:
wat nu? ben helemaal bek af! heb net gekotst in de WC. voel me al helemaal geen stoere jongen maar wil er van af wat kan ik het beste doen naast ziek melden?
quote:aan dat spreekwoord heb ik zo'n hekel... dat heb er weinig mee te maken of je nou een vent ben of niet, meer met het feit hoe je je tijd indeelt
Op maandag 5 januari 2004 09:47 schreef WeirdMicky het volgende:
savonds een vent, sochtends een vent
quote:dan voel je je daarna wel erg leeg ofniet?
Op maandag 5 januari 2004 09:49 schreef kaashema het volgende:[..]
Nog een keer kotsen... werkt bij mij altijd... zodat je helemaal leeg bent en daarna ff wat eten tegen die gore smaak
quote:jij bent duidelijk dus geen vent
Op maandag 5 januari 2004 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
aan dat spreekwoord heb ik zo'n hekel... dat heb er weinig mee te maken of je nou een vent ben of niet, meer met het feit hoe je je tijd indeelt
quote:Ja precies je moet gewoon doorkotsen tot er alleen nog maar gal komt
Op maandag 5 januari 2004 09:49 schreef Party_P het volgende:[..]
dan voel je je daarna wel erg leeg ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |