[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 05-01-2004 02:48]
quote:wat is dat?
Op maandag 5 januari 2004 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, ik zit me te verheugen op Larry King Live zometeen...
quote:Zet je tv om 3 uur maar op CNN, dan begrijp je wat ik bedoel(de)...
Op maandag 5 januari 2004 02:47 schreef Conflict het volgende:[..]
wat is dat?
quote:ff zender opzoeken want hier op de camping hebben ze die nog niet ingesteld
Op maandag 5 januari 2004 02:49 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Zet je tv om 3 uur maar op CNN, dan begrijp je wat ik bedoel(de)...
quote:Eigenlijk was het ook niet zo geweldig
Op maandag 5 januari 2004 03:12 schreef vincent20166 het volgende:
Ik hoop niet dat dat hetzelfde concert is dat ze hier in de nieuwjaarsnacht hebben uitgezonden. Dat was verschrikkelijk slecht. Om te huilen!
quote:vond ik niet zo erg veel aan... veel hielengelik. maar ik vond die metallica versie van happy and i show it wel leuk.. iets origineels
Op maandag 5 januari 2004 06:02 schreef Short_stop het volgende:
Ik zag daarstraks op MTV een special over Metallica waar ze in het publiek zaten te kijken hoe o.a. Avril Lavigne en Snoop Dog (die heb ik net gemist) Metallica-covers speelden... was erg leuk!
quote:Icons.
Op maandag 5 januari 2004 06:02 schreef Short_stop het volgende:
Ik zag daarstraks op MTV een special over Metallica waar ze in het publiek zaten te kijken hoe o.a. Avril Lavigne en Snoop Dog (die heb ik net gemist) Metallica-covers speelden... was erg leuk!
quote:Ze zetten 30 gitaarversterkers op het podium en gebruiken er maar een
Op maandag 5 januari 2004 05:36 schreef surrealm het volgende:
ik heb een paar nummers geluisterd/gekeken.. was wel aardig, mar niet echt super speciaal... ben wel benieuwd geworden hoe ze hun apparatuur gebruiken
quote:niet helemaal
Op dinsdag 6 januari 2004 02:36 schreef Conflict het volgende:[..]
Ze zetten 30 gitaarversterkers op het podium en gebruiken er maar een
quote:ja
Op dinsdag 6 januari 2004 12:05 schreef onanymous het volgende:[..]
niet helemaal
alles staat aan elkaar doorgelust
quote:Nee ze gebruiken er niet één. Op het podium staan namelijk Mesa Boogie versterkers maar metallica speelt met Line 6. Die staan achter.
Op dinsdag 6 januari 2004 02:36 schreef Conflict het volgende:[..]
Ze zetten 30 gitaarversterkers op het podium en gebruiken er maar een
quote:geld spreekt, moneytallica
Op dinsdag 6 januari 2004 18:28 schreef Fixxxer het volgende:[..]
Nee ze gebruiken er niet één. Op het podium staan namelijk Mesa Boogie versterkers maar metallica speelt met Line 6. Die staan achter.
reclame/sponsoring/geld enzo...
Int gelredome hoorde je wel dat ze via een versterker speelde en er stonden Mesa Boogies achter de schermen, en kzou nie ween wrom ze die in die metalen constructies verstoppen als ze toch nie bespeeld worden, want het was de bedoeling dat je ze niet zag, dus ik denk dat ze er zeker wel op spelen
En jah dat concert op RAR was slecht, jaymz was zo vals als maar wat
quote:wat maakt het nou uit. Geluid is hetzelfde.
Op dinsdag 6 januari 2004 20:31 schreef Short_stop het volgende:[..]
geld spreekt, moneytallica
quote:Onzin. Metallica gebruikt over het algemeen Diezel of MB amps live. Ze kloten af en toe wel eens wat met Line 6 spul, maar ze spelen er echt niet live mee hoor.
Op dinsdag 6 januari 2004 18:28 schreef Fixxxer het volgende:[..]
Nee ze gebruiken er niet één. Op het podium staan namelijk Mesa Boogie versterkers maar metallica speelt met Line 6. Die staan achter.
reclame/sponsoring/geld enzo...
quote:Ja klopt nu ik ernaar zoek. 'K geloof ook teveel van wat ik hoor
Op woensdag 7 januari 2004 11:31 schreef LifeTap het volgende:[..]
Onzin. Metallica gebruikt over het algemeen Diezel of MB amps live. Ze kloten af en toe wel eens wat met Line 6 spul, maar ze spelen er echt niet live mee hoor.
Heren, wat zijn jullie toch aan het doen Als dit de metallica is na de afkick periode, stop dan alsjeblieft
Int gelredome waren ze weer vet zoals verwacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |