Ik ben wel afgelopen dinsdag een dagje naar winterberg geweest! De sneeuw was niet echt top uitgezonderd de technisch besneeuwde pistes, maar die waren dan ook echt perfect
. En nu ze daar ook al 2 4persoons stoeltjes liften hebben is het echt perfect voor een dagje wintersport!!
quote:In Sölden (Oostenrijk) kan je zelfs in de zomer 'wintersporten' op de gletcher..
Op dinsdag 6 januari 2004 17:52 schreef bofkont het volgende:
Ik wil de eerste week van april op wintersport gaan, of is dat erg laat? Weet iemand misschien waar er rond die tijd nog sneeuw ligt met zekerheid??
quote:Dat zal op de meeste, zo niet alle, gletsjers wel kunnen, in Kaprun ook.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:20 schreef Werewolf het volgende:In Sölden (Oostenrijk) kan je zelfs in de zomer 'wintersporten' op de gletcher..
quote:Ik ben jaloers. Ik zit dan ook wel in Oostenrijk, en d'r ligt zelfs sneeuw, maar geen skipiste te bekennen
Op zaterdag 10 januari 2004 16:16 schreef Frenkie het volgende:Ik zit nu al vier weken in Oostenrijk. Weekje Kaprun om mee te beginnen en nu al drie weken Flachau. Kleinarl ligt hier om de hoek!
En ik heb geen tijd om in NiederÖsterreich te gaan skiën, ik heb tentamens
Ik denk dat als ik in zwitserland ben, snowboard les ga nemen
Beetje jeugdsentiment, want ik heb daar leren snowboarden en ben er sindsdien niet meer geweest
quote:En dat is hier : Wintersport in Soelden/Sölden (Oostenrijk)
Op zaterdag 10 januari 2004 22:20 schreef Werewolf het volgende:
In Sölden (Oostenrijk) kan je zelfs in de zomer 'wintersporten' op de gletcher..
Weer was slecht.
1e dag ging het nog wel, slecht zicht en goede sneeuw.
2e dag ging het dooien op 2000 meter en later regenen. Doorweekt skiën in de pap is ook niet echt fijn.
De volgende dag was het iets koude zodat alles veranderende in een ijsplaat. Regen was overgegaan in sneeuw en er waren maar weinig pistes open. De andere valleien waren dicht en in LM kon je maar tot +/- 2500M. Telkens dezelfde pistes skiën dus.
Die dag daarop donderdag sneeuwde het nog steeds en again weinig pisten open. Wel supersneeuw en lekker tiefschnee skiën!
Afgelopen vrijdag laatste dag en nog steeds sneeuw, hevig stormen bovenop de berg. De rest van de vallei was wel open en een tochtje gemaakt naar Meribel/Courchevel/La Tania.
Er is de afgelopen week enorm veel sneeuw gevallen, moest mijn auto helemaal uitgraven. Ik hoorde ook dat in de week ook een dag Val Thorens geheel gesloten was wegens lawinegevaar. De hele dag door wel knallen om lawines op te wekken.
Vanmorgen om 6.30 naar het dal gereden met 30Km/U. Er lag weer enorm veel sneeuw. De nieuwe mensen die omhoog gingen stonden toen al in de file omdat iedereen al aan het begin van de berg sneeuwkettingen om moest leggen en zo een enorme file veroorzaakten. Het zal me niets verbazen als deze mensen een uurtje of 3 bezig zijn geweest om boven te komen.
Al met al een redelijk weekje met zeer goede sneeuw. Als het volgende week beetje opklaart hebben de huidige vakantiegangers een topweek.
Zie al weer uit naar de volgende skivakantie......
quote:En vorig jaar waren we in Flachau mit der Snowspace!
Op maandag 12 januari 2004 22:54 schreef Miwe het volgende:
Nog maar 4 weekjes en dan zit ik lekker in Schladming.Beetje jeugdsentiment, want ik heb daar leren snowboarden en ben er sindsdien niet meer geweest
![]()
Dus na een weekje Schladming met paps en broer (zie hierboven) Ga ik in maart nog es met totaal 12 man naar Frankrijk. Keb alleen geen idee welk gebied, boeit ook niet echt in dat geval
)
quote:is het daar rustig of lijjkt dat maar zo??
Op dinsdag 20 januari 2004 14:29 schreef Gurby het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Val Thorens en omstreken met Oud & Nieuw
BTW begint stil te worden in de wintersport topics

ALs je een lekker wijft bent mag je tegen me aan lullen.
En anders mag je zwaaien ![]()
Van af het moment dat we de auto in gaan in nederland tot het moment dat we terug komen in NL heb ik de muts op. KAN dus niet misse ![]()
Ook in de auto mag er gezwaaid worden ![]()
Ik heb er zin in
Maar wie weet op een parkeer plaats
quote:Ok, Corky.
Op woensdag 28 januari 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
JA ja ik ben 20-02-04 naar oostenrijk. St,johan in tirol
Ik ben te herkennen aan de volgende muts.ALs je een lekker wijft bent mag je tegen me aan lullen.
En anders mag je zwaaien
quote:Ik val vrij goed op in een auto hoor
Op donderdag 29 januari 2004 20:10 schreef SG_Tannus het volgende:
ik zal op de muts letten. ik moet zelf rijden het eerste gedeelte dus weinig kans dat ik je dan zieMaar wie weet op een parkeer plaats
quote:Werkt goed bij de vrouwen
Op donderdag 29 januari 2004 20:15 schreef Dentist het volgende:[..]
Ok, Corky.
quote:De kansloze aanpak? Als je van dat soort vrouwen houdt...
Op donderdag 29 januari 2004 20:21 schreef ook_gek het volgende:
Werkt goed bij de vrouwen
-edit-
Maar het is al weer 3 jaar terug
Dus zal wel weer ff wenen zijn
quote:Alleen als je nog een beetje kunt skien.
Op donderdag 29 januari 2004 20:21 schreef ook_gek het volgende:Werkt goed bij de vrouwen
quote:Je moest eens weten
Op donderdag 29 januari 2004 21:12 schreef Dentist het volgende:[..]
De kansloze aanpak? Als je van dat soort vrouwen houdt...
quote:ik doe het al 14 jaar. Dus dat komt wel goed.
Op donderdag 29 januari 2004 22:24 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Alleen als je nog een beetje kunt skien.
Meeste van die gasten met die rare mutsen kunnen meestal ook voor geen meter skien....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |