abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17126093
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Heej thnx!! Heb vandaag weer in alle boekjes zitten kijken en heb eigenlijk bij Arke ook een super leuk hotel gezien, 50 mtr van het strand en 500 mtr van het oude centrum (barstreet en de winkels dus) maar is er iemand al ooit met Arke meegeweest??? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. We gaan met z'n tweeën, en als je met gogo gaat kom je denk ik sneller in contact met andere dan dat je met een andere reisorganisatie gaat ook omdat je dan vaker bij iemand in het hotel/app. zit. Of heb ik het mis?? Ervaringen.. tell me!! Kweet het echt niet.... snif snif

Wij hebben wel veel mensen leren kennen bij gogo, maar denk niet dat het perse hoeft, leert wel makkelijker mensen kennen
Ti voglio bene!
pi_17130650
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:07 schreef xxsaskiaxx het volgende:

[..]

Wij hebben wel veel mensen leren kennen bij gogo, maar denk niet dat het perse hoeft, leert wel makkelijker mensen kennen

Ja hadden wij vorig jaar ook toen we in Rimini waren, was super gezellie! We zien wel.. heeft iemand nog wat leuks te vertellen plaats het effe
xx Ice_Cold
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_17130892
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:55 schreef danos het volgende:

[..]

Hm als je met gogo gaat dan weet je iig wel zeker dat je met veel jongeren in een hotel komt, maarja in de meeste hotels zitten wel jongeren hoor , vorig jaar met Neckermann geweest en dit jaar ook met Arke Simpel en alleen omdat het goedkoper was, jongeren zoeken we daar wel op

Gogo tours is, afgezien dat ze verschrikkelijke afzetters zijn, best wel relax lekker gratis meelopen met die kroegentocht van ze

Haha dat mag eigenlijk niet he!!! hahaha tuurlijk wel daar is het vakantie voor
Dus ben niet de enige die met Arke naar Marmaris gaat.. pfuwww gelukkig!! Kweet nog altijd niet wat ik moet doen.. of Gogo of iets anders! Met gogo is alles beetje geregeld, maar om het lekker allemaal zelf uit te zoeken vind ik ook wel weer wat.. als ik maar kan stappen, winkelen en naar het strand kan gaan dan is het oke!! De rest komt vanzelf wel.. I think!
x
Life is just like me..
pi_17134773
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 22:32 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

als ik maar kan stappen, winkelen en naar het strand kan gaan dan is het oke!! De rest komt vanzelf wel.. I think!
x

precies, dus boeit het ook weinig met welke organisatie je gaat, maar is meer de ligging belangrijk Omdat ik en een vriend er vorig jaar al zijn geweest, wisten we precies waar alles ongeveer lag. We hebben dus onze keuze gemaakt op basis van ligging en prijs, verschillende folders voor ons gehad, maar Arke bleek vrij goedkoop en ook vaak het meeste nog beschikbaar te hebben.

Door onze expertise kostte het weinig moeite om de andere 2 te overtuigen van onze beslissing

Even a broken clock is right twice a day.
pi_17148041
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 00:30 schreef danos het volgende:

[..]

precies, dus boeit het ook weinig met welke organisatie je gaat, maar is meer de ligging belangrijk Omdat ik en een vriend er vorig jaar al zijn geweest, wisten we precies waar alles ongeveer lag. We hebben dus onze keuze gemaakt op basis van ligging en prijs, verschillende folders voor ons gehad, maar Arke bleek vrij goedkoop en ook vaak het meeste nog beschikbaar te hebben.

Door onze expertise kostte het weinig moeite om de andere 2 te overtuigen van onze beslissing

Haha!! Ke dan.. niet te geloven maar we hebben voor weer een andere organisatie gekozen (het houdt niet op hier.. hihi) we gaan nu met .. uhhmm hoe heet ie ook alweer!! Geen idee meer.. maar het hotel is hetzelfde gebleven deze was het goedkoopst!
We zitten 50mtr van het strand en 600 meter van het oude centrum. En als ik het goed begrepen heb ik het daar allemaal te doen of niet??? Alle bars/kroegen/discotheken? Winkels.. een bazaar???? Of zit ik nu helemaal fout! Heb je nog leuke aanraders of dont's? Let me know.. krijg echt met de minuut dat ik het erover heb meer zin om te gaan!!! Maar dat duurt nog wel effe.. snif snif
Life is just like me..
pi_17170574
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:32 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Haha!! Ke dan.. niet te geloven maar we hebben voor weer een andere organisatie gekozen (het houdt niet op hier.. hihi) we gaan nu met .. uhhmm hoe heet ie ook alweer!! Geen idee meer.. maar het hotel is hetzelfde gebleven deze was het goedkoopst!
We zitten 50mtr van het strand en 600 meter van het oude centrum. En als ik het goed begrepen heb ik het daar allemaal te doen of niet??? Alle bars/kroegen/discotheken? Winkels.. een bazaar???? Of zit ik nu helemaal fout! Heb je nog leuke aanraders of dont's? Let me know.. krijg echt met de minuut dat ik het erover heb meer zin om te gaan!!! Maar dat duurt nog wel effe.. snif snif

niet huilen

ik ben die vriend waar danos het over had, dus ik kan je ook wel vertellen over het oude centrum enzo

daar moet je namelijk zijn met uitgaan...heel veel cafe's, terrasjes, discotheken, etc

50 meter van het strand is wel heeeeeel dichtbij hoe heet het complex waar je gaat zitten?

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 16 februari 2004 @ 16:01:27 #157
84511 Borrel
Gooooo Sweden
pi_17225551
Ik ben van plan om samen met twee vrienden op vakantie te gaan naar Marmaris, in Juni na onze eindexamens. We zitten nog een beetje te twijfelen of we een appartementje in het nieuwe gedeelte nemen of in het oude gedeelte

Is het oude gedeelte echt 'the place to be' qua uitgaan en restaurants enzovoorts of is dat ook allemaal in het nieuwe gedeelte te vinden? De indruk die ik krijg is dat het strand bij het nieuwe gedeelte ook beter te doen is.

Going Fishing once doesn't make you a Fisherman,
but suck Cock once, and you're a Cocksucker for life...
pi_17225601
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:01 schreef Borrel het volgende:
Ik ben van plan om samen met twee vrienden op vakantie te gaan naar Marmaris, in Juni na onze eindexamens. We zitten nog een beetje te twijfelen of we een appartementje in het nieuwe gedeelte nemen of in het oude gedeelte

Is het oude gedeelte echt 'the place to be' qua uitgaan en restaurants enzovoorts of is dat ook allemaal in het nieuwe gedeelte te vinden? De indruk die ik krijg is dat het strand bij het nieuwe gedeelte ook beter te doen is.

uitgaan doe je in het oude gedeelte, het strand maakt niet zoveel uit, allemaal hetzelfde desnoods loop je ff een kwartiertje naar het 'nieuwe' gedeelte van het strand
pi_17226024
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:01 schreef Borrel het volgende:

Ik ga ook na mn eindexamen
Ti voglio bene!
  maandag 16 februari 2004 @ 16:20:56 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_17226271
Het oude gedeelte is wel leuker voor uitgaan. Het strand is bij allebei niet te doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17226538
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:20 schreef speknek het volgende:
Het oude gedeelte is wel leuker voor uitgaan. Het strand is bij allebei niet te doen.
ach...het strand is voor turkije nog wel goed
  maandag 16 februari 2004 @ 16:34:09 #162
8369 speknek
Another day another slay
pi_17226712
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:28 schreef WeirdMicky het volgende:
ach...het strand is voor turkije nog wel goed
Marmaris is m'n enige Turkse vakantie, maar ik vond Icmeler, naast Marmaris, honderd keer beter qua strand.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17227472
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Marmaris is m'n enige Turkse vakantie, maar ik vond Icmeler, naast Marmaris, honderd keer beter qua strand.

dat hele dorpje is 100keer mooier
.
pi_17227602
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:34 schreef speknek het volgende:

[..]

icmeler staat ook bekend om zn strand
pi_17228627
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 14:35 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

niet huilen

ik ben die vriend waar danos het over had, dus ik kan je ook wel vertellen over het oude centrum enzo

daar moet je namelijk zijn met uitgaan...heel veel cafe's, terrasjes, discotheken, etc

50 meter van het strand is wel heeeeeel dichtbij hoe heet het complex waar je gaat zitten?

Ikke huil ook niet...
Hotel heel Balim, we gaan nu met Sonar Reizen eerste week van augustus we zijn er alleen nog niet uit hoelang we gaan!! Heb het reisbureau gebeld en ze hebben nog een paar plaatsen vrij dus we moeten maar niet te lang meer wachten met boeken!! Heb wel echte zin om te gaan.. cant wait to party in MARMARIS!!!! hihi.. lekker onnozel bezig vandaag!
Hebbie nog goeie tips?? Voor uit te gaan... leuke strandgedeeltes? Eettenten? Wat moet ik niet eten en wat wel?? Leuke bazaar ook??? TELLLLLLL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

xxx

Life is just like me..
pi_17232008
Ik heb vanmiddag geboekt,via gogotours! 13 daagjes naar Marmaris Hotel Seren Sari

kamertje
hoteletje!!

Wie is er ook al eens geweest in dit hotel? Vertel me even wat je ervan vond (voor en nadelen....) was het maar zover...dat ik al kon gaan

...en fijne kruiden
  maandag 16 februari 2004 @ 19:27:50 #167
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_17232050
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:26 schreef RingLings het volgende:
Ik heb vanmiddag geboekt,via gogotours! 13 daagjes naar Marmaris Hotel Seren Sari
[afbeelding]
kamertje
[afbeelding]hoteletje!!

Wie is er ook al eens geweest in dit hotel? Vertel me even wat je ervan vond (voor en nadelen....) was het maar zover...dat ik al kon gaan

Jah, en meteen over hotel Marina, als iemand info heeft, thx!
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  maandag 16 februari 2004 @ 19:29:26 #168
8369 speknek
Another day another slay
pi_17232096
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:36 schreef Ice_Cold het volgende:
Ikke huil ook niet...
Hotel heel Balim, we gaan nu met Sonar Reizen eerste week van augustus we zijn er alleen nog niet uit hoelang we gaan!! Heb het reisbureau gebeld en ze hebben nog een paar plaatsen vrij dus we moeten maar niet te lang meer wachten met boeken!! Heb wel echte zin om te gaan.. cant wait to party in MARMARIS!!!! hihi.. lekker onnozel bezig vandaag!
Hebbie nog goeie tips?? Voor uit te gaan... leuke strandgedeeltes? Eettenten? Wat moet ik niet eten en wat wel?? Leuke bazaar ook??? TELLLLLLL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

xxx

Je zou van de speed af kunnen blijven. Op zich.
pi_17248897
Hey peeps...

Ik wil in mei met mijn vriendin en 2 vrienden 8 daagjes richting turkije.
We zitten te denken aan Marmaris aangezien 1 van de vrienden daar goede ervaringen heeft.
Nu ben ik op zoek naar een " betaalbaar " appartement.
Ik heb het volgende bijv gevonden :

Ligging: Deze recentelijk gerenoveerde appartementen zijn gelegen op circa 100 mtr. afstand van het centrum van Marmaris. Het stadsstrand bevindt zich op circa 300 mtr. afstand van het complex. In de directe omgeving treft u diverse winkels en horecagelegenheden aan.

Meer info : http://www.htcreizen.nl/hhome/htc/PAPPARTEMENT?p_appartementsnr=51

Het kost met 4 man 215 p/p in mei.
Wat ik zo zie is dit een redelijk goede prijs ?!

Iemand wat ervaringen over het appartement ?
Of over een reisbureau waar je goedkoop reizen kunt boeken ?
Goed informatief topic !!

Alvast bedankt !

[Dit bericht is gewijzigd door realbase op 17-02-2004 10:37]

pi_17251204
Drie jaar geleden ben ik Marmaris geweest, als je op zoek bent naar een hoop irritante winkeliers die je letterlijk de winkels insleuren en uitgescholden wordt als je niets wilt kopen dan moet je zeker gaan. Over Turkije zelf ben ik erg te spreken want er is genoeg te zien en te doen maar Marmaris is wat mij betreft de meest toeristische stad die er te vinden is in Turkije, maargoed, als je alleen maar gaat om te shoppen, op het strand te liggen en uit te gaan dan moet je zeker gaan.
pi_17260565
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:29 schreef speknek het volgende:

[..]

Je zou van de speed af kunnen blijven. Op zich.

Hmmm zou je denken?? Thnx voor de tip in ieder geval!! x
Life is just like me..
pi_17262528
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:27 schreef Baklap het volgende:

[..]

Jah, en meteen over hotel Marina, als iemand info heeft, thx!

doe maar appartementeb Marina...
pi_17262899
Niemand ooit in Seren sari geweest??? Of in de buurt ervan?
...en fijne kruiden
pi_17263199
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:55 schreef RingLings het volgende:
Niemand ooit in Seren sari geweest??? Of in de buurt ervan?
Idd. Die hadden wij in de gogo gids ook gezien. Maar ligt Seren Sari niet beetje uit de richting van alles???

Ook nog iemand info over Balim Hotel?
Of heeft iemand een goed/betaalbaar hotel dat overal dichtbij ligt(oude centrum dus)??
Heb nog steeds NIET geboekt.. snif snif

Life is just like me..
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:26:13 #175
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_17264022
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 18:46 schreef sosaman het volgende:

[..]

doe maar appartementeb Marina...

Wat jij wil ja
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')