abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16813354
mag deze wel liannuh? mijne werd gesloten!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
pi_16825799
So Mensen me 1ste post hier, en het gaat om het volgende
We hebben vandaag op de valreep nog voor 9 man kunnen boeken in app Akaysa ( voormalig) Club Nest ofzoiets van 15 t/m 30 aug.
Het is onze vraag dan ook of deze app een beetje flex zijn aangezien we vorig jaar in een klote appartement in lloret zaten waar niets maar dan ook echt niets mocht.
We gaan ook vrij laat pas, kan iemand me vertellen of er rond de 15de tot de 30ste het ook nog druk is daaro?
Alvast bedankt

Greetz

pi_16826780
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:05 schreef Cania het volgende:
So Mensen me 1ste post hier, en het gaat om het volgende
We hebben vandaag op de valreep nog voor 9 man kunnen boeken in app Akaysa ( voormalig) Club Nest ofzoiets van 15 t/m 30 aug.
Het is onze vraag dan ook of deze app een beetje flex zijn aangezien we vorig jaar in een klote appartement in lloret zaten waar niets maar dan ook echt niets mocht.
We gaan ook vrij laat pas, kan iemand me vertellen of er rond de 15de tot de 30ste het ook nog druk is daaro?
Alvast bedankt

Greetz

die stond in 3 folders, het app. zal zeker wel goed zijn, jammer alleen dat het zo ver van het strand is

het centrum is wel redelijk dichtbij, maar goed...savonds taxi's in overvloed

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 2 februari 2004 @ 23:13:07 #129
79312 Knoxville1985
U-235 ---> U-236
pi_16833529
Veel plezier mensen! Ik ga lekker naar Gümbet!

- - - Speedcars - - -
  maandag 2 februari 2004 @ 23:32:09 #130
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16834170
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:13 schreef Knoxville1985 het volgende:
Veel plezier mensen! Ik ga lekker naar Gümbet!

Gumbet is ook leuk... Veel plezier daar! Maar het echte werk zit helaas in Bodrum en dat houdt in dat jij dagelijks 25 minuten met een dolmus onderweg bent.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_16834352
Ja van 1 augustus tot en met 14 augustus geloof ik... en all inclusive Halici Holiday Village
pi_16837136
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:05 schreef Cania het volgende:
In Turkije hebben zo nog niet schoon genoeg van Nederlanders op vakantie, in tegenstelling tot Spanjaarden. Ga er maar vanuit dat ze daar een stuk soepeler zijn.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_16839663
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:32 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Gumbet is ook leuk... Veel plezier daar! Maar het echte werk zit helaas in Bodrum en dat houdt in dat jij dagelijks 25 minuten met een dolmus onderweg bent.

dolmus is leuk Lekker scheuren En gumbet vond ik leuker dan bodrum
.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 08:48:51 #134
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16840206
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 07:21 schreef Partygurl het volgende:

[..]

dolmus is leuk Lekker scheuren En gumbet vond ik leuker dan bodrum

Gumbet is ook niet verkeerd maar er zijn enkele plaatsen in Bodrum die gewoon Gumbet overtreffen. Probeer Halikarnas maar eens
(één-na-grootste openlucht discotheek van Europa en grootste lasersshow dat zelfs van 30km verderop gezien kan worden)
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_16842700
Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat Akaysa (voormalig Club Nest) wel in orde is. Maar nu nog mijn Tweede Vraag:

**** Is er eind Augustus nog wel drukte in de discotheken en kroegen in Marmaris, kan iemand die er bijv vorige zomer eind augustus is geweest ons misschien helpen ****

Alvast Bedankt

Cania

dinsdag 3 februari 2004 @ 12:02:26 #136
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16843801
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 11:15 schreef Cania het volgende:
Heb nu al van verschillende mensen gehoord dat Akaysa (voormalig Club Nest) wel in orde is. Maar nu nog mijn Tweede Vraag:

**** Is er eind Augustus nog wel drukte in de discotheken en kroegen in Marmaris, kan iemand die er bijv vorige zomer eind augustus is geweest ons misschien helpen ****

Alvast Bedankt

Cania

Nog WEL? JE MAG BLIJ ZIJN MET STAANPLAATSEN
In Turkije hebben ze soms tot oktober zomervakantie en zomerseizoen in Marmaris eindigt ergens in november .. Dus maak je maar geen zorgen hierover ..
pi_16846537
Tx man voor de info weer een zorg minder
pi_16864109
DanoS gaat met Weirdmicky en 2 andere gekke gasten morgen boeken voor 15 daagjes Marmaris! 14 juli waarschijnlijk vertrekken

Vorig jaar zijn WM en ik ook al geweest met 2 andere gasten en het was echt relax, normaal ga ik niet zo snel 2x naar eenzelfde bestemming maar voor Marmaris maak ik graag een uitzondering!!!

We zitten waarschijnlijk in appartementen Rosy, vlakbij strand en uitgaanscentrum

Even a broken clock is right twice a day.
pi_16870782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 08:48 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Gumbet is ook niet verkeerd maar er zijn enkele plaatsen in Bodrum die gewoon Gumbet overtreffen. Probeer Halikarnas maar eens
(één-na-grootste openlucht discotheek van Europa en grootste lasersshow dat zelfs van 30km verderop gezien kan worden)

ja klopt, schuimparty was vet daar...alleen moet je wel opletten dat je niet tijdens een turkse avond gaat, sta je dan tussen allemaal turks gejengel zoals ikke
.
  woensdag 4 februari 2004 @ 09:33:37 #140
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16872072
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 07:21 schreef Partygurl het volgende:

[..]

ja klopt, schuimparty was vet daar...alleen moet je wel opletten dat je niet tijdens een turkse avond gaat, sta je dan tussen allemaal turks gejengel zoals ikke

Hahaha en hoe heb je dat overleefd?
  woensdag 4 februari 2004 @ 17:39:01 #141
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_16886269
Ik ben al geweest in 2002
Hotel Marmaris Palace,heel goed hotel
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_16895720
Is het er niet te warm dan? Als het s nachts nog 35 graden is? En dan word je om 2 uur allemaal naar binnen gestuurd! En overdag? Ik wil wel wat kunnen doen daar ook overdag
  woensdag 4 februari 2004 @ 22:59:20 #143
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16897204
Uhmm 's nachts is het geen 35 graden hoor .. eerder tussen de 20 en 25 graden.. Omdat je 's middags hard gebakken wordt vind je de nachten koel. Na 2 uur zit je gewoon binnen in een cafe en dat is ook niet verkeerd hoor. Blijf alleen niet te lang onder een airco staan. Blijkt niet goed te zijn voor je gezondheid
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 22:17 schreef kikoko het volgende:
Is het er niet te warm dan? Als het s nachts nog 35 graden is? En dan word je om 2 uur allemaal naar binnen gestuurd! En overdag? Ik wil wel wat kunnen doen daar ook overdag
  donderdag 5 februari 2004 @ 15:07:55 #144
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_16912877
Wij zijn vorig jaar met 13 man naar Marmaris geweest. Verbleven in appartement Murat Selcuk

Geweldige 11 dagen gehad, die gasten bij het appartement waren echt relaxed, kwamen gewoon bier bij je brengen terwijl jij daar op je luchtbedje lag! (op het water welteverstaan) Biertje erbij en dobberen maar

Superlekker eten daar, bij de poolbar kon je heerlijke broodjes hamburger halen.

Uitgaan was ook top! Een complete barstreet van denk wel 600 meter en aan beide kanten kroegen en discotheken
Lekker fishbowls drinken en dan compleet uit je pan gaan

En wat een ontzettende lekkere chicks daar Allemaal Noorse, Deense, Russische, Poolse blonde chickas, woei

Marmaris, ik zou er zo weer heen gaan.

Dit jaar gaan we met z`n 4en naar Alanya!

Voor leuke foto`s van Marmaris kun je hier kijken.

maandag 9 februari 2004 @ 19:52:15 #145
83284 predetor
Ja de laatse E moet een A zijn
pi_17036851
wij gaan 17 julli naar marmaris, naar appartementen complex Dursun
is daar al eens iemand geweest?

ik ben namelijk benieuwd hoe het daar in het echt is, als je die folders allemaal leest moet het daar zooooooooooooo geweldig zijn.

pi_17120315
Heej allemaal,

Jaja het is 'bijna' zover.. zomervakantie!! Kan bijna niet wachten! Nou wat ik eigenlijk wil vragen/weten.. wie gaat er dit jaar nog meer met Gogo Tours op vakantie naar Marmaris??????? En nu niet massaal tegelijk zeggen dat gogo bagger is want het valt allemaal wel mee hoor.

Ga je dus met gogo reageer dan effe. Ook als je al eens met gogo bent geweest. Ik wil effe weten waar ik ZEKER naartoe moet en waar ZEKER niet. Heb je daar ook een beetje leuke winkels? Grote discotheken waar niet alleen maar gogo/beachmasters zitten????
TELL ME.. haha klinkt beetje wanhopig!
Bedankt alvast
xxxx Ice_Cold

Life is just like me..
Everyday a little different
pi_17120513
ik ben vorige jaar met Gogo naar Rimini geweest en ga dit jaar met Gogo naar Marmaris. Gogo is me opzich wel goed bevallen, aardige reisleiders, goede service en ze organiseren ook veel dingen (niet dat ik daar veel aan mee deed maar wel leuk dat het er is)
Ti voglio bene!
pi_17123076
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:43 schreef xxsaskiaxx het volgende:
ik ben vorige jaar met Gogo naar Rimini geweest en ga dit jaar met Gogo naar Marmaris. Gogo is me opzich wel goed bevallen, aardige reisleiders, goede service en ze organiseren ook veel dingen (niet dat ik daar veel aan mee deed maar wel leuk dat het er is)
Heej thnx!! Heb vandaag weer in alle boekjes zitten kijken en heb eigenlijk bij Arke ook een super leuk hotel gezien, 50 mtr van het strand en 500 mtr van het oude centrum (barstreet en de winkels dus) maar is er iemand al ooit met Arke meegeweest??? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. We gaan met z'n tweeën, en als je met gogo gaat kom je denk ik sneller in contact met andere dan dat je met een andere reisorganisatie gaat ook omdat je dan vaker bij iemand in het hotel/app. zit. Of heb ik het mis?? Ervaringen.. tell me!! Kweet het echt niet.... snif snif
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_17123770
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:34 schreef Ice_Cold het volgende:
Heej allemaal,

Jaja het is 'bijna' zover.. zomervakantie!! Kan bijna niet wachten! Nou wat ik eigenlijk wil vragen/weten.. wie gaat er dit jaar nog meer met Gogo Tours op vakantie naar Marmaris??????? En nu niet massaal tegelijk zeggen dat gogo bagger is want het valt allemaal wel mee hoor.

Ga je dus met gogo reageer dan effe. Ook als je al eens met gogo bent geweest. Ik wil effe weten waar ik ZEKER naartoe moet en waar ZEKER niet. Heb je daar ook een beetje leuke winkels? Grote discotheken waar niet alleen maar gogo/beachmasters zitten????
TELL ME.. haha klinkt beetje wanhopig!
Bedankt alvast
xxxx Ice_Cold

ik

GoGo tours rulesss ga er al 3 jaar mee nooit vervelende dingen + goede organisatie...

pi_17123909
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 18:20 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Heej thnx!! Heb vandaag weer in alle boekjes zitten kijken en heb eigenlijk bij Arke ook een super leuk hotel gezien, 50 mtr van het strand en 500 mtr van het oude centrum (barstreet en de winkels dus) maar is er iemand al ooit met Arke meegeweest??? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. We gaan met z'n tweeën, en als je met gogo gaat kom je denk ik sneller in contact met andere dan dat je met een andere reisorganisatie gaat ook omdat je dan vaker bij iemand in het hotel/app. zit. Of heb ik het mis?? Ervaringen.. tell me!! Kweet het echt niet.... snif snif

Hm als je met gogo gaat dan weet je iig wel zeker dat je met veel jongeren in een hotel komt, maarja in de meeste hotels zitten wel jongeren hoor , vorig jaar met Neckermann geweest en dit jaar ook met Arke Simpel en alleen omdat het goedkoper was, jongeren zoeken we daar wel op

Gogo tours is, afgezien dat ze verschrikkelijke afzetters zijn, best wel relax lekker gratis meelopen met die kroegentocht van ze

Even a broken clock is right twice a day.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')