quote:als man? als vrouw wel dan ofzo?
Achterop zitten als man is dus echt geen pretje!
quote:Ik heb geen ervaring in het vrouw zijn!
Op zaterdag 10 januari 2004 00:18 schreef xxsaskiaxx het volgende:[..]
als man? als vrouw wel dan ofzo?
![]()
quote:Ja dan heb je een bijzonder mooie hotel te pakken. Het is in de ottomaanse stijl. Veel plezier daar
Op maandag 12 januari 2004 21:46 schreef F_ortuyn het volgende:
Ik ga naar hotel kervansaray.Iemand daar ervaring mee?
quote:Ja daar heb ik gezeten.
Op maandag 12 januari 2004 22:15 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Weet iemand iets over appartementen complex bonjorno? Daar ga ik misschien naartoe.
quote:Er zijn zoveel appartementen dat het absoluut niet mogelijk is om een standaard te spreken. Je moet maar geluk hebben in het kiezen van een kamer. Een hotel als Kervansaray is gewoon vertrouwd.
Op maandag 12 januari 2004 22:43 schreef xxsaskiaxx het volgende:
owja dat is niet echt lekker, is dt bij alle appartementen daar zo?
Ligt het het ook een beetje goed? bij het (uitgaans)centrum enzo
quote:Je kunt beter gaan zwemmen waar je een BLAUW vlag ziet. Dat is een standaard voor schoon zwemwater. Op Icmeler is inderdaad beter zonnen en zwemmen dus dat is zeker een aanrader. Voor het uitgaan is Icmeler meer voor de mensen die het rustiger willen houden. Je zult mij daar vaak treffen
Op maandag 12 januari 2004 22:49 schreef speknek het volgende:
Je zit in het nieuwe gedeelte. Daar zijn wel wat aardige discootjes en restaurantjes, maar het echte uitgaansgedeelte, Bar Street, is wel een kwartier lopen. 's Avonds kun je er trouwens wel een Dolmus busje naartoe nemen, de blauwe kosten maar iets van 500.000 lire (weet ik niet psies meer), 's nachts rijden ze niet altijd meer. De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Aan de andere kant zit je dichter bij Icmeler. Dat is een dorpje naast Marmaris met een veel relaxter strand. Goedkoper, veel ruimer, betere bediening. Ik kan je sowieso niet aanraden naar het strand van Marmaris te gaan. Als je met een groep groter dan twee gaat kom je niet naast elkaar te liggen, het is duur en met een beetje mazzel lig je met je spullen half in het water.
quote:Wij hebben plannen om ook naar dat hotel te gaan. Ben jij er geweest, en zo ja kan je er iets meer over vertellen? Hoe het eten is bijvoorbeeld.
Op maandag 12 januari 2004 22:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Een hotel als Kervansaray is gewoon vertrouwd.
.
quote:Een vriend van me logeerde daar. Ik heb het luxe om niet in hotel te verblijven
Op maandag 12 januari 2004 23:04 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:[..]
Wij hebben plannen om ook naar dat hotel te gaan. Ben jij er geweest, en zo ja kan je er iets meer over vertellen? Hoe het eten is bijvoorbeeld.
quote:Tja wel stom van de eigenaar om zijn appartementen Bonjorno (Bon giorno) te noemen. Het is nog altijd Marmaris en geel Rimini
Op maandag 12 januari 2004 23:33 schreef speknek het volgende:
bonjorno, bij nacht, vanaf een ligstoel:
quote:Bedankt voor de info
Je zit in het nieuwe gedeelte. Daar zijn wel wat aardige discootjes en restaurantjes, maar het echte uitgaansgedeelte, Bar Street, is wel een kwartier lopen. 's Avonds kun je er trouwens wel een Dolmus busje naartoe nemen, de blauwe kosten maar iets van 500.000 lire (weet ik niet psies meer), 's nachts rijden ze niet altijd meer. De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Aan de andere kant zit je dichter bij Icmeler. Dat is een dorpje naast Marmaris met een veel relaxter strand. Goedkoper, veel ruimer, betere bediening. Ik kan je sowieso niet aanraden naar het strand van Marmaris te gaan. Als je met een groep groter dan twee gaat kom je niet naast elkaar te liggen, het is duur en met een beetje mazzel lig je met je spullen half in het water.
quote:Nou het eten is tot op zekere hoogte belangrijk, de rest van het hotel natuurlijk ook.
Op maandag 12 januari 2004 23:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Een vriend van me logeerde daar. Ik heb het luxe om niet in hotel te verblijven
Het eten is goed. Je zult zien dat het erg gevarieerd is en zeer sierlijk gevormd. Als het eten het enige is wat voor jou belangrijk is zit je dus daar goed
quote:Mijn ervaring met de taxi's in Marmaris is dat ze juist de meter aan willen zetten. Maar dat kwam dan misschien omdat we in Içmeler zaten. We hebben de eerste avond een prijs afgesproken 20miljoen van barstreet naar ons hotel in Içmeler en hebben die de hele vakantie gewoon gebruikt. De 2e avond kende de gast die bij de taxi standplaats hoorde ons ook meteen. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat we met zijn 15en waren. "fifteen people, twenty million...Içmeler!!" En dan ging ie meteen drie taxis regelen voor ons
De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Hotel Kervansaray Marmaris is rustig gelegen en toch overal dichtbij. Het centrum van Marmaris ligt op 2 km. Het Marmaris-strand bevindt zich op 1,8 km, 2x/dag brengt een busje u er gratis naartoe. In deze groene en heuvelachtige omgeving kan u ongestoord genieten van een zalige vakantie.
Faciliteiten
TV-salon Kinderspeelruimte Biljart Kapsalon Minimarkt Juwelier Internetcafé (betalend)
Eten & drinken
Ontbijtbuffet Binnen- en buitenrestaurant (maaltijden in buffetvorm) Snackbar, lobbybar Formule All In: zie kadertje
Verblijf
Kamers (2-4 pers.) met badkamer (haardroger), individuele airconditioning, telefoon, muziek, satelliet-TV, safe (betalend) en terras (20) Appartementen (3-4 pers. of 3 volw. en 2 kind.) met aparte slaapkamer, dubbel bed, kitchenette, koelkast, was- en vaatwasmachine zonder toeslag (21) Eenpersoonskamers (10) Kinderbedje (0-2 jaar) gratis 152 kamers
Sport & ontspanning
Zoetwaterzwembad, kinderbad, terras Verwarmd binnenzwembad Gratis ligzetels aan het zwembad Gratis sporten en animatie: zie All Inclusive formule Betalend: fitnesscenter, sauna, massage, Turks bad Aan het strand en betalend: parasailing, windsurfen 'Solino' miniclub
Ik denk dat je het hier wel naar je zin zult hebben!
Veel plezier!
Ons appartementje in Marmaris van de zomer. 17 july gaan we ff de buurt onveilig maken daar! Appartementen Vivaldi...
[Dit bericht is gewijzigd door speert.flies op 14-01-2004 19:41]
quote:Nice
Op donderdag 15 januari 2004 17:37 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Geboekt voor appartementen Bonjorno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |