abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16118444
quote:
Achterop zitten als man is dus echt geen pretje!
als man? als vrouw wel dan ofzo?
Ti voglio bene!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 00:40:19 #52
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16118951
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:18 schreef xxsaskiaxx het volgende:

[..]

als man? als vrouw wel dan ofzo?

Ik heb geen ervaring in het vrouw zijn!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 14:12:54 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_16126872
Als vrouw is het minder erg ja!
Als man zit je achterop bij elke golf: kedoenk...baf...kedoenk...baf....kedoenk...baf....je veert telkens met je bips een beetje op en je knalt vervolgens keihard weer neer. Als je voorop zit heb je dat amper, dan kun je je veel beter vasthouden!
Gourmetten of steengrillen?
pi_16127537
Nou niet als je achterop bij een man zit die zichelf erg cool vind en even wil laten zien wat die kan Gevolg... elke 10 sec vlieg je weer 5 meter in de lucht en knal je het water weer in
Laat mij maar zelf mn gang gaan op zo'n ding
Ti voglio bene!
pi_16199822
Ik ga naar hotel kervansaray.

Iemand daar ervaring mee?

maandag 12 januari 2004 @ 21:48:01 #56
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16199899
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:46 schreef F_ortuyn het volgende:
Ik ga naar hotel kervansaray.

Iemand daar ervaring mee?

Ja dan heb je een bijzonder mooie hotel te pakken. Het is in de ottomaanse stijl. Veel plezier daar
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_16201332
Weet iemand iets over appartementen complex bonjorno? Daar ga ik misschien naartoe.
Ti voglio bene!
  maandag 12 januari 2004 @ 22:40:59 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_16202514
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:15 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Weet iemand iets over appartementen complex bonjorno? Daar ga ik misschien naartoe.
Ja daar heb ik gezeten.
Je hebt alleen een airco in een slaapkamer. Dat betekent dus dat de mensen die in de woonkamer moeten slapen fucked zijn. Voor de rest is het wel een gezellig complexje. Er zit ook een bar bij het zwembadje waar je redelijk goedkoop in kunt zuipen en eten. De barman die er bij ons zat was een van de aardigste gasten die ik ooit ben tegengekomen (de laatste avond is ie met ons mee uitgeweest), maar er is wel een grote kans dat ie er volgend jaar niet meer zit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_16202610
owja dat is niet echt lekker, is dt bij alle appartementen daar zo?
Ligt het het ook een beetje goed? bij het (uitgaans)centrum enzo
Ti voglio bene!
  maandag 12 januari 2004 @ 22:49:48 #60
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16202827
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:43 schreef xxsaskiaxx het volgende:
owja dat is niet echt lekker, is dt bij alle appartementen daar zo?
Ligt het het ook een beetje goed? bij het (uitgaans)centrum enzo
Er zijn zoveel appartementen dat het absoluut niet mogelijk is om een standaard te spreken. Je moet maar geluk hebben in het kiezen van een kamer. Een hotel als Kervansaray is gewoon vertrouwd.
  maandag 12 januari 2004 @ 22:49:54 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_16202829
Je zit in het nieuwe gedeelte. Daar zijn wel wat aardige discootjes en restaurantjes, maar het echte uitgaansgedeelte, Bar Street, is wel een kwartier lopen. 's Avonds kun je er trouwens wel een Dolmus busje naartoe nemen, de blauwe kosten maar iets van 500.000 lire (weet ik niet psies meer), 's nachts rijden ze niet altijd meer. De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Aan de andere kant zit je dichter bij Icmeler. Dat is een dorpje naast Marmaris met een veel relaxter strand. Goedkoper, veel ruimer, betere bediening. Ik kan je sowieso niet aanraden naar het strand van Marmaris te gaan. Als je met een groep groter dan twee gaat kom je niet naast elkaar te liggen, het is duur en met een beetje mazzel lig je met je spullen half in het water.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 januari 2004 @ 22:59:53 #62
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16203189
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:49 schreef speknek het volgende:
Je zit in het nieuwe gedeelte. Daar zijn wel wat aardige discootjes en restaurantjes, maar het echte uitgaansgedeelte, Bar Street, is wel een kwartier lopen. 's Avonds kun je er trouwens wel een Dolmus busje naartoe nemen, de blauwe kosten maar iets van 500.000 lire (weet ik niet psies meer), 's nachts rijden ze niet altijd meer. De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Aan de andere kant zit je dichter bij Icmeler. Dat is een dorpje naast Marmaris met een veel relaxter strand. Goedkoper, veel ruimer, betere bediening. Ik kan je sowieso niet aanraden naar het strand van Marmaris te gaan. Als je met een groep groter dan twee gaat kom je niet naast elkaar te liggen, het is duur en met een beetje mazzel lig je met je spullen half in het water.
Je kunt beter gaan zwemmen waar je een BLAUW vlag ziet. Dat is een standaard voor schoon zwemwater. Op Icmeler is inderdaad beter zonnen en zwemmen dus dat is zeker een aanrader. Voor het uitgaan is Icmeler meer voor de mensen die het rustiger willen houden. Je zult mij daar vaak treffen Marti Myra Hotel heeft altijd goede gitaarsolisten.
pi_16203359
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:49 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Een hotel als Kervansaray is gewoon vertrouwd.
Wij hebben plannen om ook naar dat hotel te gaan. Ben jij er geweest, en zo ja kan je er iets meer over vertellen? Hoe het eten is bijvoorbeeld.
  maandag 12 januari 2004 @ 23:33:27 #64
8369 speknek
Another day another slay
pi_16204300
bonjorno, bij nacht, vanaf een ligstoel:

.

maandag 12 januari 2004 @ 23:39:46 #65
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16204513
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:04 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:

[..]

Wij hebben plannen om ook naar dat hotel te gaan. Ben jij er geweest, en zo ja kan je er iets meer over vertellen? Hoe het eten is bijvoorbeeld.

Een vriend van me logeerde daar. Ik heb het luxe om niet in hotel te verblijven Het eten is goed. Je zult zien dat het erg gevarieerd is en zeer sierlijk gevormd. Als het eten het enige is wat voor jou belangrijk is zit je dus daar goed
  maandag 12 januari 2004 @ 23:41:16 #66
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16204559
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:33 schreef speknek het volgende:
bonjorno, bij nacht, vanaf een ligstoel:

[afbeelding].

Tja wel stom van de eigenaar om zijn appartementen Bonjorno (Bon giorno) te noemen. Het is nog altijd Marmaris en geel Rimini
pi_16213414
quote:
Bedankt voor de info We gaan morgen bespreken of we er ook echt naartoe gaan ofniet. Ik vind een kwartier lopen wel een beetje veel maarja we zien wel.
Ti voglio bene!
pi_16218234
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:39 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Een vriend van me logeerde daar. Ik heb het luxe om niet in hotel te verblijven Het eten is goed. Je zult zien dat het erg gevarieerd is en zeer sierlijk gevormd. Als het eten het enige is wat voor jou belangrijk is zit je dus daar goed

Nou het eten is tot op zekere hoogte belangrijk, de rest van het hotel natuurlijk ook.
Vorig jaar zijn we naar Club Daystar in Içmeler(HTC-hotel) gegaan en daar was het eten gewoon niet gevarieerd en ook niet lekker. We zijn daar ook een paar keer uit eten gegaan omdat we van dat vieze eten kregen. Ook de bar was daar slecht, 's avonds tot 11 uur was het all inclusive, maar het duurde daar vaak lang voor je kon bestellen en als je dan eenmaal besteld had, duurde het vaak nog 5 minuten ofzo voor je het kreeg. Daar had ik toen wel iets op gevonden en haalde toen drie glazen wodka-cola tegelijkertijd...maar na twee keer kwam de chef vertellen dat dat niet mocht omdat ze niet genoeg glazen hadden! Ook was de wodka vaak op.
Hoe is de bar in dat hotel geregeld? En wat vond die vriend van je verder van het hotel, plus/min-punten? Zijn ze erg streng? Wat voor mensen komen er, gezinnen/jongeren/ouderen? Welke nationaliteiten? Heeft ie toevallig ergens foto's online staan van het hotel & de kamers enzo ...thanx!
Waarschijnlijk wordt t toch wel dit hotel, maar wil gewoon ff weten waar we ons op kunnen voorbereiden
pi_16218535
quote:
De taxis weten het vaak wel te vinden, maar ze proberen altijd een prijs af te spreken, terwijl de meter vaak goedkoper is (bijna 10 miljoen lire).
Mijn ervaring met de taxi's in Marmaris is dat ze juist de meter aan willen zetten. Maar dat kwam dan misschien omdat we in Içmeler zaten. We hebben de eerste avond een prijs afgesproken 20miljoen van barstreet naar ons hotel in Içmeler en hebben die de hele vakantie gewoon gebruikt. De 2e avond kende de gast die bij de taxi standplaats hoorde ons ook meteen. Maar dat kwam waarschijnlijk ook omdat we met zijn 15en waren. "fifteen people, twenty million...Içmeler!!" En dan ging ie meteen drie taxis regelen voor ons
Wat wel verstandig is om te doen, is even te vragen bij je hotel of er een bekende straat/object in de buurt zit zodat je tegen je taxi chauffeur kan zeggen dat je daarheen wilt. Ze weten namelijk niet alle hotels te vinden en Engels kunnen ze ook niet allemaal. Zo werden we de eerste avond bij t strand uit de taxi gezet na een half uur door Içmeler racen en moesten we nog een eindje naar het hotel lopen
  dinsdag 13 januari 2004 @ 22:16:19 #70
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16235128
Hotel Kervansaray ****

Hotel Kervansaray Marmaris is rustig gelegen en toch overal dichtbij. Het centrum van Marmaris ligt op 2 km. Het Marmaris-strand bevindt zich op 1,8 km, 2x/dag brengt een busje u er gratis naartoe. In deze groene en heuvelachtige omgeving kan u ongestoord genieten van een zalige vakantie.

Faciliteiten
TV-salon Kinderspeelruimte Biljart Kapsalon Minimarkt Juwelier Internetcafé (betalend)

Eten & drinken
Ontbijtbuffet Binnen- en buitenrestaurant (maaltijden in buffetvorm) Snackbar, lobbybar Formule All In: zie kadertje

Verblijf
Kamers (2-4 pers.) met badkamer (haardroger), individuele airconditioning, telefoon, muziek, satelliet-TV, safe (betalend) en terras (20) Appartementen (3-4 pers. of 3 volw. en 2 kind.) met aparte slaapkamer, dubbel bed, kitchenette, koelkast, was- en vaatwasmachine zonder toeslag (21) Eenpersoonskamers (10) Kinderbedje (0-2 jaar) gratis 152 kamers

Sport & ontspanning
Zoetwaterzwembad, kinderbad, terras Verwarmd binnenzwembad Gratis ligzetels aan het zwembad Gratis sporten en animatie: zie All Inclusive formule Betalend: fitnesscenter, sauna, massage, Turks bad Aan het strand en betalend: parasailing, windsurfen 'Solino' miniclub

Ik denk dat je het hier wel naar je zin zult hebben!
Veel plezier!

pi_16261656

Ons appartementje in Marmaris van de zomer. 17 july gaan we ff de buurt onveilig maken daar! Appartementen Vivaldi...

[Dit bericht is gewijzigd door speert.flies op 14-01-2004 19:41]

pi_16289630
Geboekt voor appartementen Bonjorno
Ti voglio bene!
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:12:46 #73
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_16294255
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 17:37 schreef xxsaskiaxx het volgende:
Geboekt voor appartementen Bonjorno
Nice
pi_16311760
We hebben gister eindelijk echt geboekt. We gaan naar app. Cosmopolitan voor 15 dagen vanaf 27 juli.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:02:29 #75
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_16315163
ik ga in okt ... voor de 4e keer naar Marmaris... Ga naar het rembrand kroeg .. das nederlands koel daaro
water is wel verotte koud
Maar wel harstikke koel
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')