quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:13 schreef WeirdMicky het volgende:in Marmaris niet, iedereen betaalt daar bijna met turks geld, ook is het zeker niet voordeliger om in euro's te betalen
je kan af en toe met euro's betalen, maar ik heb het maar 1x gedaan in die 14 dagen daar
![]()
Nou, dan heb je het niet zo goed gedaan. Door de hoge inflatie in Turkije zijn euro's VEEL aantrekkelijker voor de mensen daar. Die houden ze dan zo lang mogelijk vast zodat ze er meer voor krijgen. Daardoor kunnen ze je dus ook een leuke extra korting geven. Je moet er natuurlijk wel om vragen. Altijd eerst vragen naar t bedrag in Turkse lira, daarna vragen wat je moet betalen als je in euro's betaalt.
Jammer de laatste jaren is, dat ze voortaan prijzen in euro's neer gaan zetten. Daardoor wordt t wat moeilijker om leuk te onderhandelen, maar zeker niet onmogelijk.
quote:
Op zondag 16 mei 2004 21:31 schreef xxsaskiaxx het volgende:Heeft er iemand links van de goede en leuke discotheken in marmaris? ander links over marmaris zijn ook welkom
![]()
Trouwens..volgensmij gaan er best veel fokkers rond 6juni, wordt gezellig
![]()
Sites van discotheken weet ik niet, er zijn er maar weinig met een eigen site denk ik, maar ik heb wel wat tips.
Er zijn eigenlijk twee plaatsen waar je kunt stappen in Marmaris. Langs het strand en in het oude centrum. Langs het strand zit de Beach Club, een discotheek die ieder jaar weer compleet anders kan zijn. Het ene jaar is het er geweldig, het andere jaar is het er compleet ruk. Daar vlakbij zitten dance-bars zoals Bar X, Salt n Pepa (mijn favoriet maar de eigenaar is al jaren een vriend van me) en zo nog een hele rits. In het oude centrum zijn er heel wat leuke plaatsen om uit te gaan. Cafe Rembrandt is typisch Nederlands, maar ook typisch teringdruk en daarom niks voor mij. Ik ga liever naar Crazy Daisy (de manager daar ken ik, was vroeger ober in een appartement waar we zaten), al worden ze daar ook brutaler. Als ze je drinken brengen 'where's my tip?' enzo. Ach niet op ingaan als ze zo brutaal zijn, dan leren ze het wel af
![]()
Ik ga dit topic goed in de gaten houden, ik ga namelijk alweer voor de elfde keer naar Marmaris. Ik had nooit gedacht dat ik zo vaak naar dezelfde plek op vakantie zou kunnen gaan, maar ik heb me er nog nooit een enkele dag niet vermaakt. Ik ga laat dit jaar, 3 augustus vertrek ik voor een 15-daags verblijf in Hotel Kalemci.
Voor mensen die willen weten waar hun appartement of hotel ligt is dit kaartje. Het is al wel een wat ouder kaartje dus hotels/appartementen die er nog niet zo lang zijn zullen er niet op staan.
Marmaris 2003[ Bericht 0% gewijzigd door TripleM op 21-05-2004 05:19:08 ]