abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16011353
Hmmz....ik dacht dat Bahaus de eerste band was met een gothic sound & look. (Jaren '80)
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:30:48 #202
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011462
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:27 schreef ToT het volgende:
Hmmz....ik dacht dat Bahaus de eerste band was met een gothic sound & look. (Jaren '80)
Bauhaus

Die hebben gewoon de ideeen van Korn gejat

the irony of it all

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:33:06 #203
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16011517
"All these new bands, they're just ripping off Judas Priest" (Otto Mann - the Simpsons)

:

soft cell

[Dit bericht is gewijzigd door ThE_ED op 06-01-2004 15:38]

[KNE]-Mod
pi_16011578
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:33 schreef ThE_ED het volgende:
"All these new bands, they're just ripping off Judas Priest" (Otto Mann - the Simpsons)

:

[afbeelding]soft cell

Prototype stoere man: marc almond

* Ceased2Be heeft hem de hand mogen schudden

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_16011703
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee joh, iedereen weet dat die fake zijn, en gewoon door de platenlabels zijn samengesteld

Slipknot is tha bomb weetje!

Snotpilk is voor wannabe's ...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:45:00 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011851
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:40 schreef Lemmiwinks het volgende:

[..]

Snotpilk is voor wannabe's ...

Weet je wat pas echt die hard Uber Trui down-to-tha-core tha bomb Goff is?

Cradle of Filth!

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:46:59 #207
61987 Graveland
Howdo Jiggaboo?
pi_16011901
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Cradle of Filth!

Went through grandpa's garbage, to see what I could find, I find a bunch of goodies, from 1945!
See all those items, from the good old days.. His metals in his hand, and his uniform so brave!
pi_16011932
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:45 schreef Elegy het volgende:

[..]

Cradle of Filth!

Ik ben nog met bloed ondergespuugd door die zanger op dynamo 97...

* Ceased2Be denkt met weemoed terug aan de tijd dat ie nog een stoere metalhead was...

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:48:52 #209
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16011961
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben nog met bloed ondergespuugd door die zanger op dynamo 97...

* Ceased2Be denkt met weemoed terug aan de tijd dat ie nog een stoere metalhead was...

Wow! Vet heftig man!

Jullie hadden bijna lichamelijk contact! Rezpect!

pi_16012017
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:48 schreef Elegy het volgende:

[..]

Wow! Vet heftig man!

Jullie hadden bijna lichamelijk contact! Rezpect!

Ik heb me sindsdien ook niet meer gewassen...
pi_16012111
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb me sindsdien ook niet meer gewassen...

Nou heb je aids
pi_16012257
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Nou heb je aids

Nah, dat kan toch niet van nepbloed?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 15:58:27 #213
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16012284
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nah, dat kan toch niet van nepbloed?

Wie zegt dat het nepbloed was...
pi_16012362
kun je nagaan hoe sneu Cradle Of Filth is, als je die designs van die t-shirts ook ziet. Ik snap niet dat mensen dat ECHT mooi kunnen vinden. (het design)

Verder blijf ik bij mij mening dat gothics NIET vredelievend zijn, ze hebben altijd een grote bek en ook vind ik het erg dom/sneu dat ze op het kerkhof rond gaan hangen (doen ze hier tenminste)

...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:04:44 #215
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16012419
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:01 schreef xRemco.Bx het volgende:
kun je nagaan hoe sneu Cradle Of Filth is, als je die designs van die t-shirts ook ziet. Ik snap niet dat mensen dat ECHT mooi kunnen vinden. (het design)
Jij snap er echt niets van heh.
Het gaat om de teksten achterop!

"Jesus is a cunt" enzo

[KNE]-Mod
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:12:29 #216
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16012614
jammer dat TS niet meer reageert
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16012695
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:01 schreef xRemco.Bx het volgende:

Verder blijf ik bij mij mening dat gothics NIET vredelievend zijn, ze hebben altijd een grote bek en ook vind ik het erg dom/sneu dat ze op het kerkhof rond gaan hangen (doen ze hier tenminste)

Gek genoeg staan er bij ons een zooi van die kampsjaken te johnnen met allerlei house-muziek bij het kerkhof en dat zijn toch echt geen gothics
pi_16012713
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:04 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Jij snap er echt niets van heh.
Het gaat om de teksten achterop!

"Jesus is a cunt" enzo

Ik ga toch ook niet lopen met shirts als: Ik haat Gothics, ik haat Satan

En dan staan er ook nog van die halfnaakte wijven erop die 'jezus' nadoen aan het kruis onder het bloed.

Er moeten nu geen misverstanden komen: IK BEN NIET GELOVIG, maar ik vind het echt toch heel erg overdreven allemaal. Mijn mening

...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
  dinsdag 6 januari 2004 @ 16:18:22 #219
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16012748
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:12 schreef raistlin6 het volgende:
jammer dat TS niet meer reageert
Dat gebeurt wel vaker in goff topics
pi_16012794
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:16 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

Ik ga toch ook niet lopen met shirts als: Ik haat Gothics, ik haat Satan

Waarom niet eigenlijk?
pi_16012800
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gek genoeg staan er bij ons een zooi van die kampsjaken te johnnen met allerlei house-muziek bij het kerkhof en dat zijn toch echt geen gothics

Ik heb het over OP het kerkhof.
pi_16012828
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk?

omdat ik nog een beetje respect heb
pi_16012842
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:21 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

Ik heb het over OP het kerkhof.

Daar staat dan verder niemand, zoveel fatsoen hebben ze bij ons dan nog wel

Beetje disrespectful om op een kerkhof rond te gaan dansen 's avonds en dan interessert het me niks dat ik hun muziek leuk vind

dinsdag 6 januari 2004 @ 16:25:43 #224
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16012889
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 16:16 schreef xRemco.Bx het volgende:

[..]

Er moeten nu geen misverstanden komen: IK BEN NIET GELOVIG, maar ik vind het echt toch heel erg overdreven allemaal. Mijn mening

Nee, idd, Jezus lijkt me wel een aardige gast eigenlijk
Misschien een beetje raar, maar ok
[KNE]-Mod
pi_16012966
Ik ben ook niet voor het christendom, katholiek, moslim en al die andere. Maar zeker niet voor het satanisme. Want ik vind gewoon als je voor satan bent ben je eigenlijk gewoon precies hetzelfde als een christen. Je vecht nu tegen alle andere godsdiensten, maar als katholiek schop je ook tegen alle andere godsdiensten. En hetzelfde geld voor christen zijn. Dus je bent precies hetzelfde als al die andere als je in Satan of het Satanisme gelooft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')