quote:Oh ja? Hoe dan? Kijk het nooit. Kun je me dat vertellen? Ben benieuwd
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond de manier waarop Goths zoals ze in Southpark werden neergezet wel scherp en treffend
@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus). Het is mijn probleem niet dat je daar geen voorbeelden van hebt gezien/gehoord/gelezen.
Ik trek mijn conclusies niet uit het oordeel van slechts een paar mensen.....
Gothic Rock 3 .. het moet niet erger worden!
Dit topic is niet bedoeld voor een gezamelijke afzeiking van goths. Het is enkel bedoeld om aan te geven dat goths niet overgevoelig of aardig zijn, maar dat ze slechte kanten hebben, net zoals anderen dus.....
Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 04-01-2004 22:52]
quote:vertel mij even waar ik heb gezegd dat ik :"Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor." grote onzin vind??? ik vind 1 keer al teveel, maar ja, misschien heb ik het wel gezegd, laat het me even weten als je wilt
Op zondag 4 januari 2004 22:43 schreef Cederlina het volgende:[..]
Oh ja? Hoe dan? Kijk het nooit. Kun je me dat vertellen? Ben benieuwd
@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus). Het is mijn probleem niet dat je daar geen voorbeelden van hebt gezien/gehoord/gelezen.
Ik trek mijn conclusies niet uit het oordeel van slechts een paar mensen.....
Gothic Rock 3 .. het moet niet erger worden!
Dit topic is niet bedoeld voor een gezamelijke afzeiking van goths. Het is enkel bedoeld om aan te geven dat goths niet overgevoelig of aardig zijn, maar dat ze slechte kanten hebben, net zoals anderen dus.....
Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden.
quote:Same here... nog nooit iets agressiefs meegemaakt op de gothic-feesten en ik loop er verre van goth bij.
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef Kemania het volgende:
Ik kom gemiddeld 1 keer per maand op een gothic feest en de mensen daar zijn alles behalve onaardig. Op sommige feesten kom je misschien wat kansloze figuren tegen die je gaan lopen keuren of je wel gothic genoeg bent, maar goed, dat soort mensen heb je in elke lifestyle.
quote:http://images.southparkstudios.com/media/video/714/gothkid.mov
Op zondag 4 januari 2004 22:43 schreef Cederlina het volgende:Oh ja? Hoe dan? Kijk het nooit. Kun je me dat vertellen? Ben benieuwd
quote:Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar jij zegt dat ik aan het generaliseren ben....Ik ben ook blij dat je 1 keer al teveel vind. Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegt dat het onzin was. Ik heb alleen gezegd dat je dat mag vinden. En tja.....ik trek mijn conclusies dus niet uit enkele gevallen.
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef raistlin6 het volgende:[..]
vertel mij even waar ik heb gezegd dat ik :"Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor." grote onzin vind??? ik vind 1 keer al teveel, maar ja, misschien heb ik het wel gezegd, laat het me even weten als je wilt
quote:geen discussie zeggen en daarna verder gaan met de discussie?
Op zondag 4 januari 2004 22:58 schreef Cederlina het volgende:[..]
Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar jij zegt dat ik aan het generaliseren ben....Ik ben ook blij dat je 1 keer al teveel vind. Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegt dat het onzin was. Ik heb alleen gezegd dat je dat mag vinden. En tja.....ik trek mijn conclusies dus niet uit enkele gevallen.
quote:Nou waarschijnlijk zijn dat dan net een paar rotte appels die jij bent tegengekomen.
Op zondag 4 januari 2004 22:43 schreef Cederlina het volgende:@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus).
Zijn ook zat mensen die je goth kunt noemen, ook hier op het forum, die niks kwaads in hun mars hebben.
Misschien dat jij verkeerde sites hebt bezocht met "extremistische" goths ofzo maar dat beeld wat jij van die mensen hebt gekregen klopt imo niet.
Net alsof je alle nederlanders maar voor raciscten uit maakt omdat je op een extreem rechtse site bent afgezeken omdat je Wouter Bos zo'n aardige fan vond.
quote:Ja....maar hou jij van metal?
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef Kemania het volgende:
Ik kom gemiddeld 1 keer per maand op een gothic feest en de mensen daar zijn alles behalve onaardig. Op sommige feesten kom je misschien wat kansloze figuren tegen die je gaan lopen keuren of je wel gothic genoeg bent, maar goed, dat soort mensen heb je in elke lifestyle.
Hayek: Dankje. Op de website van the Cure stond dat Robert smith ergens ook in southpark voorkwam ofzoiets.....Maarja hij maakt dan ook meer popmuziek
tenminste, dat was de bedoeling van ze.....
quote:Verkeerd van mij inderdaad! Ga je gang je mag best het laatste woord hebben. Ik zal me er verder niet meer in mengen, oké?
Op zondag 4 januari 2004 22:59 schreef raistlin6 het volgende:[..]
geen discussie zeggen en daarna verder gaan met de discussie?
Het enige wat je daarmee bewijst is dat het niveau van dat forum niet boven het niveau van deze zit
quote:ik hou van metal én van (cyber)gothic. Ik vind gothics over het algemeen zeer relaxte mensen die voor alles en iedereen open staan. Op zo'n gothicfeest is een groot diversiteit aan mensen.
Op zondag 4 januari 2004 23:02 schreef Cederlina het volgende:[..]
Ja....maar hou jij van metal?
quote:http://www.cybercase.nl/events/partydetail.php?partyid=66&frame=rechts
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef xRemco.Bx het volgende:
wat is precies een gothic feest?
imo
quote:Goa party?
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef Kemania het volgende:[..]
http://www.cybercase.nl/events/partydetail.php?partyid=66&frame=rechts
imo
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef Kemania het volgende:[..]
http://www.cybercase.nl/events/partydetail.php?partyid=66&frame=rechts
imo
quote:Als je het Post-nataal uitvoert op mini mansons schijnt het helaas ilegaal te zijn
Op zondag 4 januari 2004 23:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is er mis met abortus?
quote:behalve als het een doe-het-zelver is
Op maandag 5 januari 2004 00:00 schreef -Beestje- het volgende:
Als je het Post-nataal uitvoert op mini mansons schijnt het helaas ilegaal te zijn
quote:lol
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Dat van dat erg jong persoon, da's hetzelfde als hier op Fok bijvoorbeeld DaRuLe666 komt, en zegt dat-ie een alto is, en naar keiharde metal zoals blink182 luistert.
Leef je in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |