abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15966203
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vond de manier waarop Goths zoals ze in Southpark werden neergezet wel scherp en treffend
Oh ja? Hoe dan? Kijk het nooit. Kun je me dat vertellen? Ben benieuwd

@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus). Het is mijn probleem niet dat je daar geen voorbeelden van hebt gezien/gehoord/gelezen.

Ik trek mijn conclusies niet uit het oordeel van slechts een paar mensen.....

Gothic Rock 3 .. het moet niet erger worden!

Dit topic is niet bedoeld voor een gezamelijke afzeiking van goths. Het is enkel bedoeld om aan te geven dat goths niet overgevoelig of aardig zijn, maar dat ze slechte kanten hebben, net zoals anderen dus.....

Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 04-01-2004 22:52]

pi_15966303
tja, ik zie goths als depresieve hippies.. sommige nummers mag ik graag horen hoor, maar ik vindt het volk zo wazig.. snap niet echt waarom ze er perse zo bij moeten lopen.. wat betreft aggressie, mja denk dat hun ook wel een duistere kant hebben..
  zondag 4 januari 2004 @ 22:54:19 #28
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_15966520
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:43 schreef Cederlina het volgende:

[..]

@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus). Het is mijn probleem niet dat je daar geen voorbeelden van hebt gezien/gehoord/gelezen.

Ik trek mijn conclusies niet uit het oordeel van slechts een paar mensen.....

Gothic Rock 3 .. het moet niet erger worden!

Dit topic is niet bedoeld voor een gezamelijke afzeiking van goths. Het is enkel bedoeld om aan te geven dat goths niet overgevoelig of aardig zijn, maar dat ze slechte kanten hebben, net zoals anderen dus.....

Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor. Als jij dat allemaal grote onzin vind, raistlin6, mag je dat uiteraard vinden.

vertel mij even waar ik heb gezegd dat ik :"Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor." grote onzin vind??? ik vind 1 keer al teveel, maar ja, misschien heb ik het wel gezegd, laat het me even weten als je wilt
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_15966563
Ik kom gemiddeld 1 keer per maand op een gothic feest en de mensen daar zijn alles behalve onaardig. Op sommige feesten kom je misschien wat kansloze figuren tegen die je gaan lopen keuren of je wel gothic genoeg bent, maar goed, dat soort mensen heb je in elke lifestyle.
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_15966618
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef Kemania het volgende:
Ik kom gemiddeld 1 keer per maand op een gothic feest en de mensen daar zijn alles behalve onaardig. Op sommige feesten kom je misschien wat kansloze figuren tegen die je gaan lopen keuren of je wel gothic genoeg bent, maar goed, dat soort mensen heb je in elke lifestyle.
Same here... nog nooit iets agressiefs meegemaakt op de gothic-feesten en ik loop er verre van goth bij.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_15966628
quote:

http://images.southparkstudios.com/media/video/714/gothkid.mov
http://images.southparkstudios.com/media/video/714/gothstan.mov

Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15966637
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

vertel mij even waar ik heb gezegd dat ik :"Het afzeiken van metalgastjes is geen bijzonderheid/bijzonder geval in de gothscene, het komt te vaak voor." grote onzin vind??? ik vind 1 keer al teveel, maar ja, misschien heb ik het wel gezegd, laat het me even weten als je wilt

Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar jij zegt dat ik aan het generaliseren ben....Ik ben ook blij dat je 1 keer al teveel vind. Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegt dat het onzin was. Ik heb alleen gezegd dat je dat mag vinden. En tja.....ik trek mijn conclusies dus niet uit enkele gevallen.
pi_15966669
Grapjes die uitgelegd moeten worden zijn jammer. Zonde.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:59:43 #34
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_15966693
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:58 schreef Cederlina het volgende:

[..]

Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar jij zegt dat ik aan het generaliseren ben....Ik ben ook blij dat je 1 keer al teveel vind. Ik heb ook niet gezegd dat jij hebt gezegt dat het onzin was. Ik heb alleen gezegd dat je dat mag vinden. En tja.....ik trek mijn conclusies dus niet uit enkele gevallen.

geen discussie zeggen en daarna verder gaan met de discussie?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_15966708
quote:

@ Calvobbes: Ik probeer anderen wel in hun waarde te laten, tenzij ze iets doen wat voor mij te ver gaat. (Zoals die goths dus).

Nou waarschijnlijk zijn dat dan net een paar rotte appels die jij bent tegengekomen.

Zijn ook zat mensen die je goth kunt noemen, ook hier op het forum, die niks kwaads in hun mars hebben.
Misschien dat jij verkeerde sites hebt bezocht met "extremistische" goths ofzo maar dat beeld wat jij van die mensen hebt gekregen klopt imo niet.
Net alsof je alle nederlanders maar voor raciscten uit maakt omdat je op een extreem rechtse site bent afgezeken omdat je Wouter Bos zo'n aardige fan vond.

pi_15966775
er zullen vast wel wat 'goeien' rondlopen, maar hier bij ons in de buurt zie ik alleen maar van die 'negatieven' rondlopen, daarbij kan niks goed en is niks goed.
...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
pi_15966781
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:55 schreef Kemania het volgende:
Ja....maar hou jij van metal?

Hayek: Dankje. Op de website van the Cure stond dat Robert smith ergens ook in southpark voorkwam ofzoiets.....Maarja hij maakt dan ook meer popmuziek tenminste, dat was de bedoeling van ze.....

quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:59 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

geen discussie zeggen en daarna verder gaan met de discussie?

Verkeerd van mij inderdaad! Ga je gang je mag best het laatste woord hebben. Ik zal me er verder niet meer in mengen, oké?
pi_15966872
pffffff TS wat een onzin, dat mensen op een forum niet vriendelijk reageren kan je op elk forum terug vinden, om dan te zeggen dat goths niet vredelieven zijn is onzin.

Het enige wat je daarmee bewijst is dat het niveau van dat forum niet boven het niveau van deze zit

eep
pi_15966910
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:02 schreef Cederlina het volgende:

[..]
Ja....maar hou jij van metal?

ik hou van metal én van (cyber)gothic. Ik vind gothics over het algemeen zeer relaxte mensen die voor alles en iedereen open staan. Op zo'n gothicfeest is een groot diversiteit aan mensen.
De dansvloer op een gothicfeest is voor mij een perfecte plek om gewoon mezelf te zijn, net zoals voor de rest van de aanwezigen.
pi_15966995
wat is precies een gothic feest?
...Still Believe In What Has Fallen Apart...The Edge Is Strong! Chainsaw Justice
pi_15967015
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef xRemco.Bx het volgende:
wat is precies een gothic feest?
http://www.cybercase.nl/events/partydetail.php?partyid=66&frame=rechts

imo

pi_15967051
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef Kemania het volgende:

[..]

imo

Goa party?
pi_15967551
Ey sommige van mijn beste vrienden zijn behoorlijke gothic en die zijn hartstikke aardig ja!
pi_15967628
ben je ook een goth als je van gothic metal houd? lijkt me niet of wel
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_15967646
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:09 schreef Kemania het volgende:

[..]

imo

En het was geweldig ja!!
pi_15967728
Wat is er mis met abortus?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_15968657
quote:
Op zondag 4 januari 2004 23:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is er mis met abortus?
Als je het Post-nataal uitvoert op mini mansons schijnt het helaas ilegaal te zijn
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_15968894
quote:
Op maandag 5 januari 2004 00:00 schreef -Beestje- het volgende:
Als je het Post-nataal uitvoert op mini mansons schijnt het helaas ilegaal te zijn
behalve als het een doe-het-zelver is
  maandag 5 januari 2004 @ 00:11:04 #49
17205 Profesor
I have a dream!
pi_15968957
Gothic zijn is slechts een fase.
zodra ze klaar zijn met studie doen ze weer normaal.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  maandag 5 januari 2004 @ 00:14:40 #50
71497 pennyroyaltea
dit is een lorrie (AV)
pi_15969053
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Dat van dat erg jong persoon, da's hetzelfde als hier op Fok bijvoorbeeld DaRuLe666 komt, en zegt dat-ie een alto is, en naar keiharde metal zoals blink182 luistert.
Leef je in!
lol
iedereen is anders...gelukkig of anders is de wereld zo saai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')