Dat is pas true goff
(Stiekum kan ik sommige Sum41 humor wel waarderen)
quote:Ohhh please STOP!!!
Op dinsdag 6 januari 2004 16:30 schreef xRemco.Bx het volgende:
Ik ben ook niet voor het christendom, katholiek, moslim en al die andere. Maar zeker niet voor het satanisme. Want ik vind gewoon als je voor satan bent ben je eigenlijk gewoon precies hetzelfde als een christen. Je vecht nu tegen alle andere godsdiensten, maar als katholiek schop je ook tegen alle andere godsdiensten. En hetzelfde geld voor christen zijn. Dus je bent precies hetzelfde als al die andere als je in Satan of het Satanisme gelooft
Dusssss we dansen gezellig op het kerkhof, dragen tshirts met kruisen en naakte met bloed onder gesmeerde wijfen terwijl we satan aanbidden?
Echt, ik kom niet meer bij!
quote:Ik ben ook niet gelovig maar ik draag ook niet van dat soort tshirts (draag alleen truien) en volgens mij weet jij het verschil tussen goth's en black metal luitjes niet zo goed.. Verdiep je er eens een beetje in voor je je mond opentrekt en allerlei onzin uitkraamt. Je zet jezelf alleen maar voor lul nu..
Op dinsdag 6 januari 2004 16:16 schreef xRemco.Bx het volgende:[..]
Ik ga toch ook niet lopen met shirts als: Ik haat Gothics, ik haat Satan
En dan staan er ook nog van die halfnaakte wijven erop die 'jezus' nadoen aan het kruis onder het bloed.
Er moeten nu geen misverstanden komen: IK BEN NIET GELOVIG, maar ik vind het echt toch heel erg overdreven allemaal. Mijn mening
(ja sorry hoor maar iemand moest het hem toch zeggen)
Ik zie gewoon die gothics bij ons uit de buurt er zo bij lopen, misschien zullen dit wel die nepperts zijn, ik weet het niet. Ik weet best wat gothics zijn, maar het topic ging volgens mij uit van die 'nep' gothics
[Dit bericht is gewijzigd door xRemco.Bx op 06-01-2004 17:15]
quote:De verkeerde gothics? Nee want wat jij beschrijft zijn helemaal geen goth's dat zijn black metal fans.. Ik durf te wedden dat jij nog nooit in je leven een 'echte elegy' goth hebt gesproken of gezien
Op dinsdag 6 januari 2004 17:06 schreef xRemco.Bx het volgende:
ik zal wel verkeerde gothics voor me hebben, trouwens waarom zet ik mezelf voor lul? ik geef gewoon een mening, en dan sta je al voor lul :/Ik zie gewoon die gothics bij ons uit de buurt er zo bij lopen, misschien zullen dit wel die nepperts zijn, ik weet het niet. Ik weet best wat gothics zijn, maar het topic ging volgens mij uit van die 'nep' gothics
Jij zet jezelf voor lul doordat je een mening wilt neerzetten die op niks is gebaseerd. Zoals ik al zei, ga eens eerst meer informatie opzoeken. (of je gaat door met je zogenaamde mening te posten, ik moet er wel om lachen namelijk)
quote:*mompelt iets over fotoboek update*
Op dinsdag 6 januari 2004 17:19 schreef ThE_ED het volgende:
*mompelt iets over 'apprentice'*
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 17:39 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
*mompelt iets over fotoboek update*
Ik had het misschien verkeerd gebracht.........ik denk dat ik heel wat goth mensen hiermee zwaar heb beledigt.....maar oké.
wat ik wou, of eigelijk op hoopte, waren argumenten voor de stelling "goths zijn WEL aardig". Ik hoopte dat ik een verkeerd beeld had van de mensen die metalgastjes genadeloos uitlachtten. En sommige berichten, zoals dat de metalgastjes de mensen pijn doen door hun muziek te verloederen die veel voor diegene betekent, vond ik eigelijk wel goed gezegd. Ik weet niet meer door wie, maar dat doet er niet toe. Nu ik dit topic gelezen heb, ben ik nu heel wel blijer, dank jullie.
Nu kan ik tenminste weer naar mijn favoriete muziek luisteren zonder me schuldig te voelen.
En als jullie woest op me zijn.....tja....daar valt niets aan te doen vrees ik....Ik zeg altijd de verkeerde dingen. Ik maak me daarom ook echt nergens populair
[Dit bericht is gewijzigd door Cederlina op 06-01-2004 19:36]
quote:Ik ga merchandise maken
Op dinsdag 6 januari 2004 17:17 schreef BlackOrchid het volgende:Een 'echte Elegy' goth hebt gesproken of gezien
quote:Waarom? Zoals overal zij er leuke mensen en eikels., geen enkele stroming heeft toch alleen maar gezellige lieve mensen?
Op dinsdag 6 januari 2004 19:15 schreef Cederlina het volgende:
wat ik wou, of eigelijk op hoopte, waren argumenten voor de stelling "goths zijn WEL aardig".
quote:Ik denk niet dat Goff's per se metalhead uitlachen (lijkt me irl bij sommige types ook vrij onverstandig
Ik hoopte dat ik een verkeerd beeld had van de mensen die metalgastjes genadeloos uitlachtten. En sommige berichten, zoals dat de metalgastjes de mensen pijn doen door hun muziek te verloederen die veel voor diegene betekent, vond ik eigelijk wel goed gezegd.
Ik denk dat hypocriet bent als je (mense in het algemeen, niet jij in het bijzonder) in 'jouw' stroming echt alleen de betere types denkt te vinden, hoogstens relatief meer gelijkgestemden.
quote:Je eigent jezelf iets teveel eer toe.. zoveel berichten staan er niet in dit topic hoor...
Op dinsdag 6 januari 2004 19:15 schreef Cederlina het volgende:
Ik had geen zin om alle 47879890 afzeikingen van mij te moeten lezen,Ik had het misschien verkeerd gebracht.........ik denk dat ik heel wat goth mensen hiermee zwaar heb beledigt
quote:1 girly graag met korte mouwen
Op dinsdag 6 januari 2004 19:25 schreef Elegy het volgende:[..]
Ik ga merchandise maken
quote:Als je er nog 10 euro bijbetaalt krijg je een origineel authentiek Elegy pakket bij. Bestaande uit ballpen (zwart, uiteraard), stickerset, muismat en kaasschaaf houder
Op dinsdag 6 januari 2004 20:49 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
1 girly graag met korte mouwen
Binnenkort verkrijgbaar: Elegy action figures! Verzamel ze allemaal!
* Neo Avantgardistische Elegy
* Uniform Elegy
* Cyber Elegy
* Batcave Elegy
* Vakantie Elegy
* Elegy de Overwinnaar (deze komt met extra wapens en pandabeertjes en wannabees)
* Windsurf Elegy
quote:Wahaha
Op dinsdag 6 januari 2004 20:54 schreef Elegy het volgende:[..]
Als je er nog 10 euro bijbetaalt krijg je een origineel authentiek Elegy pakket bij. Bestaande uit ballpen (zwart, uiteraard), stickerset, muismat en kaasschaaf houder
* Uniform Elegy
* Cyber Elegy
* Batcave Elegy
* Vakantie Elegy
* Elegy de Overwinnaar (deze komt met extra wapens en pandabeertjes en wannabees)
* Windsurf Elegy
[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 06-01-2004 21:17]
quote:Een origineel authentiek Elegy pakket is toch wel MET handtekening en persoonlijke boodschap he, anders hoef ik het niet hoor! Zet er maar op *denkt* "Voor de lieve, mooie, onweerstaanbare Marjolein, Liefs Elegy" *handtekening* Oh en natuurlijk wel geschreven met de balpen die ik erbij krijg!
Op dinsdag 6 januari 2004 20:54 schreef Elegy het volgende:[..]
Als je er nog 10 euro bijbetaalt krijg je een origineel authentiek Elegy pakket bij. Bestaande uit ballpen (zwart, uiteraard), stickerset, muismat en kaasschaaf houder
* Uniform Elegy
* Cyber Elegy
* Batcave Elegy
* Vakantie Elegy
* Windsurf Elegy
Graag zou ik dan naast de girly en het pakket, Vakantie Elegy en Elegy de Overwinnaar willen bestellen.
quote:Ik ben ondergekwijld door de zanger van Gail of God
Op dinsdag 6 januari 2004 21:48 schreef Metal_drums het volgende:
hmm, wat ik meegemaakt heb, is dat in de goudvishal een band kwam, en die gooide verbrande duiven in de zaal, en namen er een hap uit :| tjah dat kan ook hevond het niet zo fris... maar meeste band maken toch normaale muziek/optredens..
(was me paraplu vergeten)
[Dit bericht is gewijzigd door BlackOrchid op 06-01-2004 22:02]
quote:aka Elegy Victor?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:55 schreef BlackOrchid het volgende:
en Elegy de Overwinnaar willen bestellen.
quote:Het een sluit het ander niet uit
Op dinsdag 6 januari 2004 23:07 schreef =HellFire= het volgende:
Is die Elegy nou een wandelende grap of is het een echt persoon? Ik ben er nog niet achter...
*zoekt dekking*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |