quote:Elke darter heeft een eigen, meestal vast opkomstmuziekje. Welke partij was 't ?
Op maandag 5 januari 2004 21:45 schreef stanhope_nl het volgende:
Ik hoorde net op TV bij darts op sbs6 een lekker deuntje. Het werd even gespeeld toen één van de darters binnen kwam lopen op Lakefield, maar omdat het op TV was kon ik de woorden niet verstaan, alleen iets van "turn on the music" geloof ik, maar ook daar zou ik geen eed op durven doen... Kent iemand dat liedje dat ze draaien als iemand binnenkomt??
Misschien staat ie hierbij: http://www.pijlsnel95.nl/overige/opkomstmuziek.htm
Iemand?
quote:The avalanches - frontier psychiatrist
Op woensdag 7 januari 2004 16:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik eigenlijk alleen de clip nog herinner: er zat een soort professor in, een een schildpad die riep "this boy needs therapy" waar dan een soort scratch geluid achteraan kwam.Iemand?
kan ook zijn dat de artiest frontier psychaitrist is ![]()
ik zoek een de artiest van het nummer Moshpit ze hebben een getekende clip met allemaal vage dingen, erg chill nummer
quote:jaa klopt
Op woensdag 7 januari 2004 16:26 schreef flippie_flink het volgende:[..]
The avalanches - frontier psychiatrist
kan ook zijn dat de artiest frontier psychaitrist is
Rechtermuisklik -> Save as.
Het is een hardtrance/hardstyle achtig nummer, met de vocals: "Kill the bug that makes you sick." Nummer werd gedraaid tijdens de 1 year anniversary van Hardhouse generation op Fresh FM. Sample heb ik geknipt uit die set, en kwaliteit verlaagd. Is ongeveer 340 kb.
Tnx alvast.
Edit: Link werkt niet.
. Ik probeer het even te fixen.
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 08-01-2004 16:37]
quote:Marshall Masters - I Like It Loud (klassiekertje)
Op woensdag 7 januari 2004 21:26 schreef blieblie het volgende:
ik zoek zo een enorm oud fout "hardcore" nummer.
Marshall Masters?
Gaat zo van Tu tu du du du du du (erg wazige omschrijving, maar tis een giga bekende)
kweet niet pcies meer
Magoed, op i wanna let you down vind ik niets.. ja 3 nummers die het allebei niet zijn.. iemand?
quote:Klopt!
Op woensdag 7 januari 2004 22:10 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Marshall Masters - I Like It Loud (klassiekertje)
quote:PhD : i won't let you down
Op woensdag 7 januari 2004 22:21 schreef NFA-DK het volgende:
Nummer met I wanna let you down.. let you down blabla...kweet niet pcies meer
Magoed, op i wanna let you down vind ik niets.. ja 3 nummers die het allebei niet zijn.. iemand?
![]()
quote:Het origineel is PhD met I won't let you down. Er is ook een 90's dance versie van, gemaakt door 2 Boys.
Op woensdag 7 januari 2004 22:21 schreef NFA-DK het volgende:
Nummer met I wanna let you down.. let you down blabla...kweet niet pcies meer
![]()
quote:Huh
Op woensdag 7 januari 2004 22:23 schreef fripper het volgende:[..]
PhD : i won't let you down
??
#Gutenacht, freunden, es wurd zeit fur mich to gehn, etc etc
Dat weet iemand vast wel
quote:Reinhard Mey - Guten nacht, freunde
Op donderdag 8 januari 2004 13:22 schreef vosss het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van dat liedje dat snachts altijd op radio 2 is dacht ik bij het oog op morgen#Gutenacht, freunden, es wurd zeit fur mich to gehn, etc etc
quote:Reinhard Mey
Op donderdag 8 januari 2004 13:22 schreef vosss het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van dat liedje dat snachts altijd op radio 2 is dacht ik bij het oog op morgen#Gutenacht, freunden, es wurd zeit fur mich to gehn, etc etc
Dat weet iemand vast wel
[Dit bericht is gewijzigd door Amrod op 08-01-2004 13:44]
Het refrein gaat ongeveer zo:
Hit the roooocheck, why don't you come back, no more, no more, no more, no more, hit the rooocheck, why don't you come back no mooore...
zoiets gaat het, de spelling klopt niet maar het gaat om de tekst...
kent iemand dit nummer?
quote:Hit the road Jack van Ray Charles
Op donderdag 8 januari 2004 15:50 schreef Faviola het volgende:
Klinkt misschien dom, maar ik ben op zoek naar dit nummer, het is een stuk refrein wat heeel erg bekend is, ook van een televisieprogramma met een meisje meej dikke tieten en zo'n pop.Het refrein gaat ongeveer zo:
Hit the roooocheck, why don't you come back, no more, no more, no more, no more, hit the rooocheck, why don't you come back no mooore...
zoiets gaat het, de spelling klopt niet maar het gaat om de tekst...
kent iemand dit nummer?
quote:iemand?
Op woensdag 7 januari 2004 16:26 schreef flippie_flink het volgende:[..]
The avalanches - frontier psychiatrist
kan ook zijn dat de artiest frontier psychaitrist is
ik zoek een de artiest van het nummer Moshpit ze hebben een getekende clip met allemaal vage dingen, erg chill nummer
quote:Bedoel je Mosh Pit van Three 6 Mafia?
Op donderdag 8 januari 2004 16:31 schreef flippie_flink het volgende:[..]
iemand?
Ik hoorde net een nummer voorbij komen waar ik echt kippevel van kreeg maar weet niet van wie dit is of hoe dit nr. heet!
Het heeft piano begeleiding. De enige tekst die ik nog weet zit ergens in het midden; "and i think it's kinda funny, i think it's kinda sad"
Weet iemand welk nr. ik bedoel???
THNX!!!
Ohja, het doet mij een beetje aan coldplay denken.
[Dit bericht is gewijzigd door Dj-delphi op 08-01-2004 17:51]
argentinaaaa (enzo
) t wordt gezongen in een of andere film.. (btje weinig info, maar het liedje maakte wel indruk
)
quote:Gary Jules - Mad world [2003]
Op donderdag 8 januari 2004 17:42 schreef Dj-delphi het volgende:
***HELP***Ik hoorde net een nummer voorbij komen waar ik echt kippevel van kreeg maar weet niet van wie dit is of hoe dit nr. heet!
Het heeft piano begeleiding. De enige tekst die ik nog weet zit ergens in het midden; "and i think it's kinda funny, i think it's kinda sad"
Weet iemand welk nr. ik bedoel???
THNX!!!Ohja, het doet mij een beetje aan coldplay denken.
(Orgineel: Tears for Fears [1983])
[Dit bericht is gewijzigd door Muziekstad2000 op 08-01-2004 18:01]
quote:Don't cry for me argentina-madonna(in de film dan)
Op donderdag 8 januari 2004 17:51 schreef heinl het volgende:
ik zoek de titel (+ zangeres) van het nummer dat gaat:argentinaaaa (enzo
) t wordt gezongen in een of andere film.. (btje weinig info, maar het liedje maakte wel indruk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |