quote:Yep, van Creedence Clearwater Revival.
Op dinsdag 6 januari 2004 17:41 schreef BAZZA het volgende:
Ik denk dat het: FORTUNATE SON is inmiddels
quote:Ja dat is hem, heb hem even gedowload.. en wat een mooi nummer zeg
Op dinsdag 6 januari 2004 18:11 schreef Zander het volgende:[..]
Yep, van Creedence Clearwater Revival.
quote:Kool & The Gang - Ladies night [1980]
Op dinsdag 6 januari 2004 18:09 schreef Gitarist het volgende:[..]
Atomic Kitten - Ladies night
Is een cover, maar van wie weet ik niet.
Anywayz, ik hoorde net toch wel zo'n onwijs relaxed nr in Strong Medicine. Btje loungy achtig, moeilijk te omschrijven, een (emotionele) vrouwenstem en volgens mij voornamelijk piano (sowieso weinig).
De volgende regels in ik denk het refrein:
It's like you hardly..see the sky
It's like you hardly...vergeten ![]()
It's like you hardly see the sky...again.. (again zit in de tekst
)
En damn, meer ben ik alweer vergeten
Alvast bedankt
quote:Misschien:
Op dinsdag 6 januari 2004 19:39 schreef Roa het volgende:
Eeey MensenAnywayz, ik hoorde net toch wel zo'n onwijs relaxed nr in Strong Medicine. Btje loungy achtig, moeilijk te omschrijven, een (emotionele) vrouwenstem en volgens mij voornamelijk piano (sowieso weinig).
De volgende regels in ik denk het refrein:
It's like you hardly..see the sky
It's like you hardly...vergeten
It's like you hardly see the sky...again.. (again zit in de tekst)
En damn, meer ben ik alweer vergeten
Alvast bedankt
Mandalay - Insensible
It's like I hardly see the sky somedays
It's like you hardly said a word
It's like I hardly see the sky somedays
And I'd do better if I'd turned my head
knowing you did
Maar het is wel het goede nummer, dankjewel
quote:Graag gedaan
Op dinsdag 6 januari 2004 19:57 schreef Roa het volgende:
Ohk, ik zat er kwa tekst toch vrij naastMaar het is wel het goede nummer, dankjewel
Hij werd laatst aangeprezen in dat ochtendprogamma op Nederland 1 (Geloof ik). Een gitarist samen met Roland Molendijk die een compilatie hadden opgenomen. Ik zoek dus de titel van deze cd, iemand die hem weet?
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 06-01-2004 20:10]
het begint met de tune van het wilhelmus. dan komen er 3 zinnen
van You Are Right , You Are Right en dan You Are Wrong (echo erachter)
en dan begint het nummer eigenlijk
-edit-
NIEMAND?? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door yogidrink op 06-01-2004 21:07]
quote:Het enigste wat ik weet dat is, dat Roland Molendijk een 2 tal cd's heeft gemaakt met Michiel Bortslap, maar dat is een pianist (Jazz)
Op dinsdag 6 januari 2004 20:04 schreef SuperUli het volgende:
Ik zoek een CD.Hij werd laatst aangeprezen in dat ochtendprogamma op Nederland 1 (Geloof ik). Een gitarist samen met Roland Molendijk die een compilatie hadden opgenomen. Ik zoek dus de titel van deze cd, iemand die hem weet?
de cd's met hem heten:
michiel bortslap meets soulvation - temple of dance 1
michiel bortslap meets soulvation - temple of dance 2
[Dit bericht is gewijzigd door Amrod op 06-01-2004 20:30]
Ja ik weet het, het is een kutfilm, maar wie weet welk nummer ik bedoel? Ik heb al gezocht in de soundtrack listing maar het zou elk nr wel kunnen zijn (ik weet dat het iig niet can'f fight the moonlight is)
quote:Die gitarist is Jan Akkerman. Samen hebben ze een album opgenomen en en dat heet 'C.U.'
Op dinsdag 6 januari 2004 20:04 schreef SuperUli het volgende:
Ik zoek een CD.Hij werd laatst aangeprezen in dat ochtendprogamma op Nederland 1 (Geloof ik). Een gitarist samen met Roland Molendijk die een compilatie hadden opgenomen. Ik zoek dus de titel van deze cd, iemand die hem weet?
quote:kom ook niemand bekend voor?
Op dinsdag 6 januari 2004 20:12 schreef yogidrink het volgende:
een beetje trance/hardstyle nummer.het begint met de tune van het wilhelmus. dan komen er 3 zinnen
van You Are Right , You Are Right en dan You Are Wrong (echo erachter)
en dan begint het nummer eigenlijk
-edit-
NIEMAND??
quote:Kijk hier maar eens! Daar moet ie wel tussen staan hoop ik.
Op woensdag 7 januari 2004 09:30 schreef L-X het volgende:
Weet iemand hoe het openingsnummer heet van The Lion King ? Ik bedoel niet de Circle of Life maar dat Afrikaanse nummer dat begint bij het opkomen van de zon. Iemand enig idee?
quote:Ja ik had inderdaad begrepen dat hij van Carmen Twillie zou zijn maar op de een of andere manier beginnen die nummer altijd pas na dat Afrikaanse gebrabbel. Iig bedankt!
Op woensdag 7 januari 2004 09:37 schreef BAO het volgende:[..]
Kijk hier maar eens! Daar moet ie wel tussen staan hoop ik.
Het liedje van de orange reclame, staat ook op de soundtrack van pulp fiction.
En een liedje van een bier-reclame (vraag me het merk niet....) die reclame ziet er filmisch wel mooi uit. met zo'n man die de brouwerij inloopt, het gerst (of wat het ook is) beetpakt en dan uiteindelijk het bier proeft. Het eindigt met een shot van de directeur, en dan vanachter komen alle medewerkers tevoorschijn.
Ik weet de titels niet, help!!! Allebei vrij rustige, oude nummers
quote:Filmmuziek van Bier-reclame (Hertog Jan): Curtis Mayfield - I'm So Proud
Op woensdag 7 januari 2004 10:22 schreef goddess in heaven het volgende:
twee nummers van reclames:Het liedje van de orange reclame, staat ook op de soundtrack van pulp fiction.
En een liedje van een bier-reclame (vraag me het merk niet....) die reclame ziet er filmisch wel mooi uit. met zo'n man die de brouwerij inloopt, het gerst (of wat het ook is) beetpakt en dan uiteindelijk het bier proeft. Het eindigt met een shot van de directeur, en dan vanachter komen alle medewerkers tevoorschijn.
Ik weet de titels niet, help!!! Allebei vrij rustige, oude nummers
En welke reclame bedoel je van Orange? Over die gozer die zijn jas aantrekt en door de stad loopt? Als dat zo is, dan is het: Switchfoot - Learning To Breathe.
quote:Wat is het nou? Trance of hardstyle?
Op dinsdag 6 januari 2004 22:53 schreef yogidrink het volgende:[..]
kom ook niemand bekend voor?
quote:de reclame die bestaat uit verschillende personen. de eerste een jognen die zijn trein/vliegtuig mist, een trambestuurder en een meisje achterop een fiets...
Op woensdag 7 januari 2004 10:28 schreef BAO het volgende:[..]
En welke reclame bedoel je van Orange? Over die gozer die zijn jas aantrekt en door de stad loopt? Als dat zo is, dan is het: Switchfoot - Learning To Breathe.
quote:Al Green - Let's Stay Together
Op woensdag 7 januari 2004 10:46 schreef goddess in heaven het volgende:[..]
de reclame die bestaat uit verschillende personen. de eerste een jognen die zijn trein/vliegtuig mist, een trambestuurder en een meisje achterop een fiets...
Tip: muziek uit reclames vindt je hier
quote:dankje!
Op woensdag 7 januari 2004 10:54 schreef BAO het volgende:[..]
Al Green - Let's Stay Together
Tip: muziek uit reclames vindt je hier
quote:Zie hier het hoesje
Op dinsdag 6 januari 2004 20:42 schreef Retro het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film Coyote Ugly.. het nummer dat dat meisje speelt als ze met haar gitaar buiten bovenop haar flat zit, en ze bij de flats aan de overkant naar binnen kijkt.Ja ik weet het, het is een kutfilm, maar wie weet welk nummer ik bedoel? Ik heb al gezocht in de soundtrack listing maar het zou elk nr wel kunnen zijn (ik weet dat het iig niet can'f fight the moonlight is)
Volgens mij is het die van LeAnn Rimes (ja duh) en dan Please remember..
En ik zoek zelf nog steeds twee nummers..
1. van de nieuwe algemene opel-reclame? Heb ook al op ster.nl gekeken maar kan hem niet vinden.
2. een dance-achtig nummer met in het begin een aantal meiden die zingen, tekst gaat vrij snel en heb het gehoord tijdens oud en nieuw, dus echt helder was ik niet..Lijkt zelfs wel een beetje op happy hardcore..maar dan wel redelijk leuk..
Atomic kitten was het in ieder geval niet..
[Dit bericht is gewijzigd door elegancez op 07-01-2004 14:12]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |