quote:* Flex82 gaat ook maar eens een keer bij zijn kleine buurmeisje potjes jatten om te proeven
Op maandag 5 januari 2004 12:36 schreef Beluga het volgende:
* Beluga gaat in het vervolg potjes baby voeding kopen.
quote:* Merson heeft zin om een potje AA te spelen.
Op maandag 5 januari 2004 12:53 schreef Flex82 het volgende:[..]
* Flex82 gaat ook maar eens een keer bij zijn kleine buurmeisje potjes jatten om te proeven
edit: server ging neer.
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 05-01-2004 13:54]
quote:Ik wou net zeggen ik zag 68 en 70 maar geen 69
Op maandag 5 januari 2004 13:34 schreef ROG het volgende:
SF Hosp @ U.S. Army Official E 069|213ms|64.74.136.17:1716edit: server ging neer.
Even wat eten ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 05-01-2004 14:22]
8 slots!
edit; uitgespeeld daar, heerlijke rondje, vooral dankzij Rat die mij als VIP zijnde een grenade gaf telkens. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 05-01-2004 16:20]
quote:i'm coming!
Op maandag 5 januari 2004 14:47 schreef ROG het volgende:
SF Hosp @ Top][ Team Oriented Playes....Recruiting|140ms|69.25.18.51:17168 slots!
quote:wat nou basisschool man dus als ik ergens boos over ben zit ik meteen weer op de basischool
Op zondag 4 januari 2004 20:55 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ja kom op zeg, ik ga je echt niet als een baby behandelen, jezus je moet het woord sarcasme nog leren op de basisschool of niet? Stel je eens niet zo aan man. Kleuter. Kritiek leveren we op elkaar en daar kan je meestal wat mee doen, wat vervolgens weer ten goedde komt aan jezelf.
En ga niet gelijk caps aanzetten en schelden en boos doen oid, erg kinderachtig.
ach weet je wat flikker ook op
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
ja sorry hoor maar dat vindt ik dus echt nergens opslaan als ik gewoon ergens boos over ben meteen al die dingen naar me kop gesmeten te krijgen
quote:dan wel insurgent camp voor de clanwar vanavond
Op maandag 5 januari 2004 15:59 schreef Fillipe het volgende:[..]
, Ja oke, je hebt helemaal gelijk. Potje gamen dan maar?
quote:als je het mij vraagt reageer je altijd wel heel agressief. Neem dit nou niet zo serieus
Op maandag 5 januari 2004 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
ja sorry hoor maar dat vindt ik dus echt nergens opslaan als ik gewoon ergens boos over ben meteen al die dingen naar me kop gesmeten te krijgen
quote:dan moet je posts is lezen ( allemaal dus )
Op maandag 5 januari 2004 16:06 schreef Xrenity het volgende:[..]
als je het mij vraagt reageer je altijd wel heel agressief. Neem dit nou niet zo serieus
quote:Dat heb ik gedaan
Op maandag 5 januari 2004 16:10 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
dan moet je posts is lezen ( allemaal dus )
Trouwens, krijg hele tijd vaag beeld tijdens SF Hospital, alles loopt in elkaar over heel erg vaag
quote:Begin maar, of noem een sever
Op maandag 5 januari 2004 16:23 schreef Fillipe het volgende:
Potje Zandstorm/Bridge Crossing iemand?Trouwens, krijg hele tijd vaag beeld tijdens SF Hospital, alles loopt in elkaar over heel erg vaag
quote:Post maar!
Potje Zandstorm/Bridge Crossing iemand?Trouwens, krijg hele tijd vaag beeld tijdens SF Hospital, alles loopt in elkaar over heel erg vaag
{DOG} nog wat..
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 05-01-2004 19:28]
quote:Klinkt als je videokaart die te warm wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |