quote:weet je hoe gigantisch veel harder je op je smoel kunt gaan in de winter als jeje brommertje aangekicked hebt en rijdt en op dat stuk komt waar jij m aan aan t duwen was....
Op zondag 4 januari 2004 21:51 schreef Devilnl het volgende:[..]
Weet je hoe gigantish hard je op je smoel kan gaan tijdens het aanduwen in de winter. Ergens waar niet gestrooit is dus..
Nee?
Ik wel!
Maar.. Het was wel lache:P
quote:Had het over een MT-5 trouwens
Op zondag 4 januari 2004 21:52 schreef Youp het volgende:[..]
weet je hoe gigantisch veel harder je op je smoel kunt gaan in de winter als jeje brommertje aangekicked hebt en rijdt en op dat stuk komt waar jij m aan aan t duwen was....
Het is imho een betrouwbaarder systeem als een kickstart (wat altijd verrot gaat ) of een electrische start (waarbij je accu altijd leeg is )
quote:Ik heb bij mijn 1e puch gehad dat die koppelings kabel brak 25KM van huis
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Metro2005 het volgende:
hehe dat heb ik ook, moet altijd ff rennen en koppelen voor ie start. is juist wel geinig. Hij start er in elk geval altijd mee
en meestal binnen een meter, of ik moet zijn vergeten te chocken
Het is imho een betrouwbaarder systeem als een kickstart (wat altijd verrot gaat ) of een electrische start (waarbij je accu altijd leeg is
)
quote:Het enige block dat ik echt uit mijn hoofd na kan tekenen. Er zat echt niets in! Supersimpel maar werkte als een tiet!
Op zondag 4 januari 2004 19:48 schreef Omkron het volgende:
Mee eens.. Puch roelt to the max.. Lekker sleutelen ook.
Ik zit al een tijdje te denken om een Puchie te kopen en die dan te gaan bouwen zoals ik toen ik 16 was altijd zo graag een Puch wilde hebben maar toen geen geld voor had! Lache man! Gewoon helemaal uit elkaar halen, tot op de kleinste lager toe, block helemaal reviseren, schoonmaken ed. Frame geheel kaal schuren en met anti-roest behandelen, spuiten bv met airbrush (laten doen). Wielen verchromen, nieuwe assen en voorvork, nieuwe banden, schijfremmen, kickstart of electrisch (en liefst eigenlijk een 2-speed block, kan je mee optrekken op je achterwielen), Kockpit met km-teller digitaal, klok, benzinepeil ed.
Kost weinig, veel lol! .
Ze lassen het frame door!
De bovenste. Zo eentje maken voor de lol http://www.puchmaxi.nl/puchmaxi/anderemaxi6.htm
quote:Tikkie lopen, ik heb hem zelfs een keer zo weten te starten dattie achteruit liep.
Op zondag 4 januari 2004 22:32 schreef Robert_Jensen het volgende:
Tsk, een Puch MOET je aanlopen. Dat hoort erbij. En nee, er is niets slechts aan zo starten.
72cc FAST ARROW cilinder.
gevoed door 20mm dell'orto.
Resivar t-splitsing.
(+/- 100km/h)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |