Het gaat als volgt:
Gamers Trivia, dit houd in dat er 24 uur per dag een bot in #gam is die een spel leidt. Als je dit spel start doormiddel van codes kan starten enz.
Dit spel stelt vragen over games e.d als je een vraag goed hebt krijg je een punt en hoe meer punten je hebt hoe hoger je in de ranglijst staat. (deze scores worden nooit gedelete)
Alleen hebben we jullie hulp nodig!! Want er moeten nog vragen komen.
Jij kan jou vragen (die natuurlijk over games gaan) mailen naar wpchen92@hotmail.com , Alle soorten vragen zijn toegestaan (bv. Games: Gehusseld: AlCl fo ytdu (Call of Duty) maar ook bv Met wie had Smots eind 2003 een interview?)
Dus mail je vragen snel, want hoe meer vragen er komen hoe sneller Game Trivia van start kan gaan!
VOORDAT JE EEN VRAAG INSTUURT VERZOEKEN WIJ JULLIE VRIENDELIJK OM EERST HIER HEEN TE GAAN http://212.187.19.65/cgi-bin/plagiaat.pl?action=voorbeeld
DIT SCHEELT ONS EEN HOOP TIJD
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 04-01-2004 19:46]
De bot komt pas online als er een flink aantal vragen zijn....
Om vragen in te sturen moet je eerst goed naar dit kijken
http://212.187.19.65/cgi-bin/plagiaat.pl?action=voorbeeld
code:Korte Uitleg voor de mensen die de FAQ niet snappen 1. Stuur je vragen naar Chen( wpchen92@hotmail.com) Gieling ( remy_gieling@hotmail.com) of Roy ( notorius_roy@fok.nl)
2. De vraag moet wel zo geschreven staan: Noem een bekend wapen uit 2de wereld oorlog games (Duitsers)@MP40
2a. Om de vraag met meerdere keuzes te laten doen moet het precies het zelfde maar dan zo: Noem een bekend wapen uit 2de wereld oorlog games (Duitsers)@MP40|MP44
2b. Om een vraag gehusseld te laten worden in het spel moet je hem zo zenden.Categorie: First Person Shooters
Call of Duty
Counter Strike
Operation Flashpoint
Delta Force
Medal of Honor
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 04-01-2004 20:14]
Blijf vooral doorgaan met vragen in sturen! naar wpchen92@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door Blackraven op 05-01-2004 19:06]
quote:
Categorie: First Person Shooters
Wie is de persoon waarmee je speeld in half-life blue shift ?
Barney
Wie is de persoon waarmee je speeld in half-life blue shift?@Barney
Dus:
Vraag@antwoord|mogelijk 2e antwoord
quote:zoja
Op Monday 5 January 2004 19:21 schreef Fuxl het volgende:
Je moet die vraag (geloof ik) dan zo insturen:Wie is de persoon waarmee je speeld in half-life blue shift?@Barney
Dus:
Vraag@antwoord|mogelijk 2e antwoord
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 05-01-2004 22:11]
Er moet trouwens nog aan gewerkt worden, je krijgt een *ping* als je naam wordt gezegd in de tussenstand enzo
quote:De vragen worden na een tijdje herhaald
Op dinsdag 6 januari 2004 19:55 schreef MasterDisaster het volgende:
Damn ik heb al 14 punten
leuk spelletje alleen ik zag 1 vraag 2x
quote:ookal ervaren! met 1 goede vraag krijg ik volgens mij niet veel punten.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:11 schreef gieling het volgende:[..]
De vragen worden na een tijdje herhaald
Duplicaat (Trivia) kent nu 156 vragen
[Dit bericht is gewijzigd door Chen op 07-01-2004 20:34]
quote:Ik snap niet waarom het moeilijk is om veel meer vragen te maken (156 is niks), er zijn nog veel meer soortgelijke spelletjes te vinden op mirc...
Op woensdag 7 januari 2004 20:05 schreef Chen het volgende:
Kom allemaal is kijken we krijgen vandaag een stuk of 30 nieuwe vragen maar toch willen we dat jullie veel meer insturen we krijgen veel te weinig binnenDuplicaat (Trivia) kent nu 156 vragen
quote:wel als je ze moet bedenken is het opeens moeilijk... je hebt er 1000 in je hoofd mmaar iedereen stuur vragen in niet alleen naar mij roy en gieling kan ook
Op woensdag 7 januari 2004 20:52 schreef Blixar het volgende:[..]
Ik snap niet waarom het moeilijk is om veel meer vragen te maken (156 is niks), er zijn nog veel meer soortgelijke spelletjes te vinden op mirc...
Elkgeval ga je morgen helpen met zoeken naar vragen en antwoorden...moet morgen weer vroeg opstaan
Open er maar een apart kanaal voor ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |