abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 januari 2004 @ 01:51:39 #101
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_16000262
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:04 schreef Bass-Miss het volgende:
Misschien omdat wij wat minder last hebben om in de pot te mikken?
Waarom gaan mannen niet gewoon zitten?Probleem opgelost.
Ik zit dus ook
Asjemenou
pi_16004067
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 01:51 schreef Tichelaar het volgende:

[..]

Ik zit dus ook

Das netjes.

Moest iedereen dat nu doen.
Maar ja,veel mannen voelen zich dan waarschijnlijk in hun mannelijkheid gekrenkt he.

pi_16004158
het ziet er netter uit als de bril naar beneden is!

das de enige reden!

dinsdag 6 januari 2004 @ 11:06:31 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16004305
Vlgs mij heeft het te maken met de hoffelijkheid van de man.. correct me if I'm wrong maar er zitten hier zo te lezen niet veel hoffelijke en galante mannen op het forum.

Je doet die bril naar beneden voor een vrouw om te voorkomen dat ze in hun haast op het koude emaille van de pot ploffen. (Vrouwen hebben een zwakkere blaas)

The truth was in here.
pi_16006090
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:45 schreef Troel het volgende:
Wat ik ook wel leuk vind, blijkbaar vinden jullie het voor de vrouw een kleine moeite als wij de bril omhoog moeten zetten steeds, maar voor jullie is het een gigantische opgave om de bril omlaag te zetten... Twee maten meten heet dat geloof ik
Dat is één maat. Ieder zet zijn eigen bril goed, ongeacht sekse.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:59:42 #106
66812 Blackraven
to be or not to be
pi_16019830
als mannen nou eens even proberen IN de pot te pissen in plaats van OP de wc bril... (*hoeft nl geen natte billetjes * )

[Dit bericht is gewijzigd door Blackraven op 07-01-2004 20:33]

(-> The Black Winged Mistress <-) bescherm de dieren tegen de beesten!
pi_16020305
Er is maar 1 oplossing...

De bril voor gebruik in de voor jouw gewenste stand zetten.
Dat is het minste werk, aangezien de kans bestaat dat hij al in de goede stand staat.

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16020946
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:36 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou echt een topic van een man.
Als vrouw zijnde, kun je wel eens in gedachten lopen.
Dan ga je naar het toilet, trekt den broek naar beneden, en gaat zitten.
Als je dan met je warme billen het koude, natte porcelein raakt, dan ben je niet blij!
Daarom moet die bril omlaag!
Owjah, jouw WC-bril heeft een brilverwarmer?
Als ik naarde wc ga 's morgens of s' avonds dan is het altijd ijskoud

en dat is ook al een reden dat wij niet gaan zitten slim van ons toch?

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 06-01-2004 21:46]

pi_16022490
Bordje aan de binnenkant van de toiletdeur:

Dames doe na het plassen de bril weer omhoog,
dan zit u de volgende keer ook weer droog.

In het land der blinden is éénoog koning.
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:40:59 #110
70869 _Leto_
Psychedelic Utopist
pi_16024533
quote:
nice one
pi_16047800
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:40 schreef _Leto_ het volgende:

[..]

nice one

Hoezo Nice one waarom willen vrouwen zo graag dat mannen ook gaan zitten?? Wat een onzin zeg, kunnen wij er iets aan doen dat blijkbaar een aantal vrouwen dermate gefrustreerd is over het feit dat ze gewoon niet staand kunnen plassen dat ze het een goed plan gaan vinden om iedereen maar verplicht te laten zitten Dat heeft weinig te maken met eventuele spetters maar eerder met een soort van minderwaardigheidsgevoel En het is trouwens algemeen bekend dat het op openbare damestoiletten altijd een grotere bende is qua plas en troepdrama's dan op de openbare mannentoiletten, verklaar dat dan eens? Punt blijft, vrouwen willen gewoon die bril omlaag voor het gemak en om vooral niet teveel te hoeven doen als ze moeten plassen, nou, mannen willen ook gemak, dus pleuren jullie die bril maar mooi zelf omlaag en anders maar lekker boven de pot hangen of zo
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 7 januari 2004 @ 22:10:13 #112
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_16051220
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 22:34 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Bordje aan de binnenkant van de toiletdeur:

Dames doe na het plassen de bril weer omhoog,
dan zit u de volgende keer ook weer droog.

we hebben een WINNAAR!

[Dit bericht is gewijzigd door dunc op 07-01-2004 22:15]

Het leek zo'n goed idee...
pi_16051597
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:57 schreef scanman01 het volgende:
Je hoort zo vaak vrouwen zeggen dat de man de WC bril naar beneden hoort te doen. Waarom? Om het de vrouwen makkelijker te maken ofzo? De vrouwen doen na gebruik de wc bril toch ook niet omhoog om het voor ons makkelijker te maken. Ik begrijp dat gezeur eigenlijk niet zo over die wc-bril.

Dus vrouwen, niet meer 'zeiken' over die wc bril (emancipatie, weet je wel!) en gewoon (net als wij) voor het gebruik even kijken of de wc-bril in de juiste positie staat

Het is gewoon een feit dat in een huis waar zowel een man als een vrouw leeft de bril vaker omlaag moet als omhoog.
Dit aangezien mannen niet staande hun grote boodschap doen.

Dus is de kans procentueel genomen hoger dat de bril omlaag had gemoeten als omhoog en zodoende is het handiger als de bril netjes omlaag staat

Serieus, er zijn veel ergere dingen als de wc bril omhoog laten staan, daar zal je mij dus niet snel over horen zeuren.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 7 januari 2004 @ 23:30:21 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_16054204
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:18 schreef Samson het volgende:
En het is trouwens algemeen bekend dat het op openbare damestoiletten altijd een grotere bende is qua plas en troepdrama's dan op de openbare mannentoiletten, verklaar dat dan eens? Punt blijft, vrouwen willen gewoon die bril omlaag voor het gemak en om vooral niet teveel te hoeven doen als ze moeten plassen, nou, mannen willen ook gemak, dus pleuren jullie die bril maar mooi zelf omlaag en anders maar lekker boven de pot hangen of zo
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_16054542
Ik heb zoiets nog nooit horen klagen hoor, zo van "doe de WC-bril daarna wel weer omlaag". Ik vind 't wel best lullig als ze dat zeggen.

Het is toch maar met klein moeite om dat WC-bril omlaag te doen.

donderdag 8 januari 2004 @ 00:01:43 #116
70869 _Leto_
Psychedelic Utopist
pi_16055186
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 20:18 schreef Samson het volgende:

[..]

Hoezo Nice one waarom willen vrouwen zo graag dat mannen ook gaan zitten?? Wat een onzin zeg, kunnen wij er iets aan doen dat blijkbaar een aantal vrouwen dermate gefrustreerd is over het feit dat ze gewoon niet staand kunnen plassen dat ze het een goed plan gaan vinden om iedereen maar verplicht te laten zitten Dat heeft weinig te maken met eventuele spetters maar eerder met een soort van minderwaardigheidsgevoel En het is trouwens algemeen bekend dat het op openbare damestoiletten altijd een grotere bende is qua plas en troepdrama's dan op de openbare mannentoiletten, verklaar dat dan eens? Punt blijft, vrouwen willen gewoon die bril omlaag voor het gemak en om vooral niet teveel te hoeven doen als ze moeten plassen, nou, mannen willen ook gemak, dus pleuren jullie die bril maar mooi zelf omlaag en anders maar lekker boven de pot hangen of zo

vandaag ff geprobeerd, het is best wel handig hoor
  donderdag 8 januari 2004 @ 00:11:56 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_16055489
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:01 schreef _Leto_ het volgende:

[..]

vandaag ff geprobeerd, het is best wel handig hoor

De broek moet helemaal naar beneden, dus is me te veel werk.
Er staan in openbare gelegenheden niet voor niets van die urinoirs voor de mannen.
pi_16061266
quote:
Ja, als de heren ook gaan zitten om te pissen, hoeft die bril ook niet meer opgetild enzo. Het scheelt een hoop gespetter, want hoe goed je ook kan richten er spettert echt wel wat naast...

Mijn vriend is gelukkig een zitter

Fake it till you make it...
pi_16076091
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:35 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ja, als de heren ook gaan zitten om te pissen, hoeft die bril ook niet meer opgetild enzo. Het scheelt een hoop gespetter, want hoe goed je ook kan richten er spettert echt wel wat naast...

Mijn vriend is gelukkig een zitter

Arme jongen, je hebt m goed afgericht......
  donderdag 8 januari 2004 @ 18:52:28 #120
65477 Bill.Lumbergh
Thanks a bunch...
pi_16077296
Daar kan ik het he-le-maal mee eens zijn!

Vooral de mannetjes die onder de plak bij het vrouwtje zitten doen altijd braafjes het brilletje naar beneden! Nou... IK NIET!

Whaaaaat's happening?
pi_16078969
Hehehehe,der zijn er hier een paar in hun mannelijkheid geraakt...
pi_16082758
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:44 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehehehe,der zijn er hier een paar in hun mannelijkheid geraakt...
Battle of the sexes he....
pi_16083527
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef Herkauwer het volgende:
tja en waarom dan niet gewoon zeiken in de gootsteen, is nog makkelijker
Lege colafles werkt ook klasse
If Matrix was here, he'd laugh too
  dinsdag 13 januari 2004 @ 01:36:47 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_16207416
Conclusie: De dames vinden eigenlijk dat de heren niet moeten zeiken, maar gewoon de bril na gebruik omlaag moeten doen óf moeten gaan zitten. Met andere woorden, er is nog niets veranderd de laatste paar decennia.
pi_16207886
Waarom moeten mannen gaan zitten, als er voor vrouwen die briljante plastuit is ontwikkeld waarmee ze in dat opzicht gelijk worden aan de man?
Gelijke behandeling = iedereen 1 handeling, wij doen hem omhoog, jullie omlaag. En als we dus pech hebben moeten we hem zelf omlaag doen als dat nodig is. Die bril word niet smerig, hij rust namelijk op van die kussentjes, of je moet zo stom zijn om hem daaraan naar beneden te halen.
En waarom moeten mannen zitten als wij overal worden aangemoedigd om te gaan staan dmv. urinoirs?
Don't think you are, know you are.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')