abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15961496
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:36 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou echt een topic van een man.
Als vrouw zijnde, kun je wel eens in gedachten lopen.
Dan ga je naar het toilet, trekt den broek naar beneden, en gaat zitten.
Als je dan met je warme billen het koude, natte porcelein raakt, dan ben je niet blij!
Daarom moet die bril omlaag!
Dat is nou echt een post van een vrouw.
Als man zijnde, kun je wel eens in gedachten lopen.
Dan ga je naar het toilet, trekt den broek naar beneden, en gaat pissen.
Als je dan, doordat er in de bril een kleinere opening zit dan in de pot zelf, met je warme straal de bril raakt, wat genant is, en onhandig, omdat je met wc-papier moet gaan hannesen om het nog enigszins toonbaar te krijgen, dan ben je niet blij!
Daarom moet die bril omhoog!
.
pi_15961497
bij mij in huis valt de Wc-bril altijd weer naar beneden,leuk als je dat niet weet
pi_15961517
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Laat die bril gewoon liggen waar die ligt!
Ga zitten!
Dan heeft deze hele discussie tenminste nog zin gehad.
En niemand die dan nog in jullie nattigheid staat te graaien.

Wat ik dus al de hele tijd probeerde aan hun verstand te brengen...
  zondag 4 januari 2004 @ 19:53:33 #54
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15961574
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:49 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Nee hoor,gelijkheid gaat niet op omwille van onderstaande reden...
[..]

Ach, als het om thuis gaat, dan ben ik niet vies van mijn vrouw bv... en andersom ook niet. (In bed doe je wel dingen die ook niet al te hygienisch zijn ).
En als je wel met je hand aan een klein beetje vieze wc bril pakt.... je wast naderhand toch ook je handen?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 4 januari 2004 @ 19:55:52 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15961622
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:51 schreef Toet het volgende:

[..]

Dat is nou echt een post van een vrouw.
Als man zijnde, kun je wel eens in gedachten lopen.
Dan ga je naar het toilet, trekt den broek naar beneden, en gaat pissen.
Als je dan, doordat er in de bril een kleinere opening zit dan in de pot zelf, met je warme straal de bril raakt, wat genant is, en onhandig, omdat je met wc-papier moet gaan hannesen om het nog enigszins toonbaar te krijgen, dan ben je niet blij!
Daarom moet die bril omhoog!

Exact! Maar daar denken de vrouwen dan even niet aan natuurlijk. Als het om de wc bril gaat hebben veel vrouwen last van een bepaalde "isme" dat begint met "ego".
pi_15961646
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ach, als het om thuis gaat, dan ben ik niet vies van mijn vrouw bv... en andersom ook niet. (In bed doe je wel dingen die ook niet al te hygienisch zijn ).
En als je wel met je hand aan een klein beetje vieze wc bril pakt.... je wast naderhand toch ook je handen?

Tja,en toch graai ik niet graag in pisspetters,ook al zijn het die van mn lief...
  zondag 4 januari 2004 @ 19:58:04 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15961702
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:56 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Tja,en toch graai ik niet graag in pisspetters,ook al zijn het die van mn lief...

Daarvoor grijp je dan dus even een wc papiertje, doet de wc bril omhoog en gaat dan zitten. Niet zo moeilijk toch.
pi_15961785
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daarvoor grijp je dan dus even een wc papiertje, doet de wc bril omhoog en gaat dan zitten. Niet zo moeilijk toch.

Dus jullie spatten maar in het rond,want je kan het toch vastnemen met een wcpapiertje...
Zo kan je alles laten vunzig worden he,je kan immers handschoenen aandoen...
Ga toch gewoon zitten,simpel.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:16:17 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15962137
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:01 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Dus jullie spatten maar in het rond,want je kan het toch vastnemen met een wcpapiertje...
Zo kan je alles laten vunzig worden he,je kan immers handschoenen aandoen...
Ga toch gewoon zitten,simpel.

Zo werkt het helaas niet. Maar als je het zo smerig vindt, wat zul je dan een probleem hebben met alle deurkrukken die mannen na het gebruik van het toilet (en zonder handen te wassen) allemaal aanraken. En gebruik je de toiletborstel wel eens? Die staat vaak naast de wc en ook daar kunnen druppels op zitten. Hoe los je die problemen op?
Nee, iedereen doet maar mooi de wc bril naar eigen behoefte omhoog of naar beneden en als je er problemen van maakt gebruik je gewoon een papiertje of je stoort je er niet zo aan omdat je na de wc toch je handen weer wast.
Komt nog bij dat vrouwen ook best kunnen druppelen en dat komt dan ook op de wc bril terecht. Wat doen we daaraan?
pi_15962213
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet. Maar als je het zo smerig vindt, wat zul je dan een probleem hebben met alle deurkrukken die mannen na het gebruik van het toilet (en zonder handen te wassen) allemaal aanraken. En gebruik je de toiletborstel wel eens? Die staat vaak naast de wc en ook daar kunnen druppels op zitten. Hoe los je die problemen op?
Nee, iedereen doet maar mooi de wc bril naar eigen behoefte omhoog of naar beneden en als je er problemen van maakt gebruik je gewoon een papiertje of je stoort je er niet zo aan omdat je na de wc toch je handen weer wast.
Komt nog bij dat vrouwen ook best kunnen druppelen en dat komt dan ook op de wc bril terecht. Wat doen we daaraan?

Ik ben echt geen kuisfreak of zo,integendeel.Maar als je het proper kan houden door zoiets simpels als te gaan zitten waarom het niet doen dan...?
En ik druppel heus niet op de pot,daarvoor bestaat toiletpapier.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:26:28 #61
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15962368
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:19 schreef Bass-Miss het volgende:
En ik druppel heus niet op de pot,daarvoor bestaat toiletpapier.
Hou je er toiletpapier voor als je gaat staan dan? vast niet.

Maar ik snap eigenlijk niet hoe vrouwen erbij komen dat wij mannen zo enorm ver uit de richting pissen dat we op een ophoogstaande wc bril spatteren. Je pakt de wc bril toch aan de bovenkant vast als je die naar beneden doet en een man moet wel enorm mis richten om helemaal totaan de bovenkan van de wc bril te komen. Dat is ruim een halve meter uit de buurt.

pi_15962378
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in, maar ik heb niet altijd zin om mijn hele broek naar beneden te doen als ik alleen maar even moet pissen.

Ja das dan jammer, dat moeten wij vrouwen ook en daar hebben wij ook niet altijd zin in...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:30:05 #63
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_15962456
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:27 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja das dan jammer, dat moeten wij vrouwen ook en daar hebben wij ook niet altijd zin in...

En nu worden wij het slachtoffer van een fout in jullie ontwerp?
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_15962466
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hou je er toiletpapier voor als je gaat staan dan? vast niet.

Maar ik snap eigenlijk niet hoe vrouwen erbij komen dat wij mannen zo enorm ver uit de richting pissen dat we op een ophoogstaande wc bril spatteren. Je pakt de wc bril toch aan de bovenkant vast als je die naar beneden doet en een man moet wel enorm mis richten om helemaal totaan de bovenkan van de wc bril te komen. Dat is ruim een halve meter uit de buurt.

Ik druppel niet op de bril,geloof me maar.
En volgens mij zijn er niet veel vrouwen die dat doen...

En je moet de bril heus wel vastnemen waar er spetters opzitten wil je hem omhoog doen.

Maar eigenlijk zou er geen probleem moeten zijn...GA TOCH GEWOON ZITTEN!! en gebruik toiletpapier ipv hem af te schudden.

zondag 4 januari 2004 @ 20:31:08 #65
76188 -MaggoT-
ik ben pijn.
pi_15962483
ik doe gewoon na me behoefte de bril omlaag EN de deksel.

moeten ze zowiezo wat doen

ik word daar zo moe van !
pi_15962505
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:30 schreef vbmot het volgende:

[..]

En nu worden wij het slachtoffer van een fout in jullie ontwerp?

Of wij slachtoffer van jullie slechte mikkunsten.
pi_15962555
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:32 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Of wij slachtoffer van jullie slechte mikkunsten.

Ja precies, als dat niet altijd zo fout ging kon de bril geowon altijd omlaag blijven!
Feauteaux
pi_15962643
Koop 2 wc's
probleem opgelost.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:38:24 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_15962669
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:34 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Ja precies, als dat niet altijd zo fout ging kon de bril geowon altijd omlaag blijven!

Kijk een echte heer houd de deur open voor een dame en eigenlijk voor een ieder ander. Bril omhoog doen is net zo iets. Of anders je pis geleidingssysteem eens beter trainen. Er zijn ook hangdames die dan ook over de pot piesen. Ook deze moeten eens wat beter richten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:43:27 #70
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15962793
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:30 schreef Bass-Miss het volgende:
En je moet de bril heus wel vastnemen waar er spetters opzitten wil je hem omhoog doen.
Geloof nou maar dat wij echt niet aan de bovenkant (oftewel: "het uiteinde') van de bril spetteren. Als een man staat te piesen met de wc bril omhoog, dan is de bovenkant (uiteinde) dus wel een behoorlijk eind van de pot verwijderd. Het kan best spetteren vanuit de pot, met echt niet zover hoor. Dus als je de wc bril gewoon aan de bovenkant (uiteinde) vastpakt om het naar beneden te doen is er niets aan de hand. Net zoals jij zegt dat jullie niet druppelen, durf ik gerust te zeggen dat wij echt niet zo enorm spetteren dat het meer dan een halve meter wegspat.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:43:40 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_15962799
Het is eigenlijk heel simpel...

Kijk, als mannen poepen doen ze dat zittend... Als vrouwen poepen (en ja, dat doen ze) dan doen ze dat zittend... Als vrouwen pissen dan doen ze dat zittend...

Dus dat is al allemaal zittend. Als mannen zo nodig staand willen pissen, wat ook zittend kan en dan minder spetters geeft en dergelijke, dan doen ze maar lekker zelf de bril omhoog en na het pissen weer omlaag.

Want het komt er op neer dat 3/4 van het wc gebeuren dus met de bril omlaag gebeurd.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_15962801
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:20 schreef koffiegast het volgende:

[..]

en dan vaak ook nog dat gezeik dat ze ongesteld zijn en dan dat mannen op alles maar ja moeten knikken. Alsof mannen geen soortgelijke dingen hebben. (trapje tegen je kloten )

Wordt jij maandelijks in je kruis getrapt?!?

You have my sympathy.....

"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_15962815
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Kijk een echte heer houd de deur open voor een dame en eigenlijk voor een ieder ander. Bril omhoog doen is net zo iets. Of anders je pis geleidingssysteem eens beter trainen. Er zijn ook hangdames die dan ook over de pot piesen. Ook deze moeten eens wat beter richten.

Kunnen ze geen cursus volgen?
Feauteaux
  zondag 4 januari 2004 @ 20:45:05 #74
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15962836
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:38 schreef Megumi het volgende:
Kijk een echte heer houd de deur open voor een dame en eigenlijk voor een ieder ander.
Dat mannen de deur voor een vrouw dienen open te doen was iets van ongeveer 10 eeuwen geleden. Of dat mannen de vrouw in de jas moeten helpen als ze ergens weg gaan. Ook dat is iets van de middeleeuwen.
  zondag 4 januari 2004 @ 20:45:17 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_15962843
quote:
Op zondag 4 januari 2004 20:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Geloof nou maar dat wij echt niet aan de bovenkant (oftewel: "het uiteinde') van de bril spetteren. Als een man staat te piesen met de wc bril omhoog, dan is de bovenkant (uiteinde) dus wel een behoorlijk eind van de pot verwijderd. Het kan best spetteren vanuit de pot, met echt niet zover hoor. Dus als je de wc bril gewoon aan de bovenkant (uiteinde) vastpakt om het naar beneden te doen is er niets aan de hand. Net zoals jij zegt dat jullie niet druppelen, durf ik gerust te zeggen dat wij echt niet zo enorm spetteren dat het meer dan een halve meter wegspat.

Klopt, jullie pissen op de rand, waar vervolgens de onderkant van de bril tegenaan komt.

Wat ik ook wel leuk vind, blijkbaar vinden jullie het voor de vrouw een kleine moeite als wij de bril omhoog moeten zetten steeds, maar voor jullie is het een gigantische opgave om de bril omlaag te zetten... Twee maten meten heet dat geloof ik

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')