quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:14 schreef Bass-Miss het volgende:
Het probleem is gewoon dat veel mannen,hoewel de bril omhoog staat,toch nog op de rand spetteren.En als die bril daar dan een paar keer weer opgelegen heeft,dan heb ik geen zin meer om de onderkant/zijkant van die bril aan te raken om hem weer omhoog te zetten....
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:09 schreef generalist het volgende:
Ik vind dat zowel bril als klep naar beneden moeten, dus zowel man als vrouw moeten hierbij iets "aanpassen"
En mannen...tja..paar keer per dag ofzo?
Dus op basis van het gebruik hebben ze eigenlijk wel weer gelijk...
quote:dan pak je een wc papiertje en gebruik je dat als omhulsel om ding laag te doen? Of was je je handjes er toch na?
Op zondag 4 januari 2004 19:21 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Bang dat, als ze de bril omlaag moeten doen, ze vuilen pootjes krijgen.
Ik snap niet dat je dan vuile pootjes van gaat krijgen, voor hetzelfde geld is je achterse gewoon vuil. Veeg je toch ook af?
quote:Wildplassen heet dat, fraue. Dat komt met grote regelmaat voor.
Op zondag 4 januari 2004 19:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Ahum...
[..]
quote:Vrouwen lijken mij eerder gewoon vaker naar de wc moeten aan de hand dat ze wat kleiner zijn en ook een baarmoeder in de buurt van de nieren zit? En anders doen ze gewoon makeup op of doen ze hun haar even goed...en als 2e mogelijkheid hun maandelijkse geval gewoon ff doen...
Op zondag 4 januari 2004 19:23 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:
Maarja...tis wel weer zo dat vrouwen er veel vaker gebruik van maken, die gaan zowat elk half uur naar de wc omdat ze een zwakke blaas hebben ofzo...En mannen...tja..paar keer per dag ofzo?
quote:Juist.En dat is dus de reden waarom mannen zelf de volgespetterde onderkant van de bril moeten vastnemen zodat de vrouwen tenminste op de propere bovenkant mogen zitten.
Op zondag 4 januari 2004 19:24 schreef The_NiteAngyl het volgende:[..]
Wildplassen heet dat, fraue. Dat komt met grote regelmaat voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Bass-Miss op 04-01-2004 19:36]
quote:Sorry hoor maar ik zie geen verband tussen de 2 zaken, behalve dat ze ergens buiten/naast de wcpot piesen en dat het met plassen heeft te maken.
Op zondag 4 januari 2004 19:28 schreef Bass-Miss het volgende:[..]
Juist.En dat is dus de reder waarom mannen zelf de volgespetterde onderkant van de bril moeten vastnemen zodat de vrouwen tenminste op de propere bovenkant mogen zitten.
Dus dat jullie overal zeuren dat je overal rustig mee aan moet doen als je ongesteld bent en vervolgens dat jullie ons maar gaan lachen als wij jongens net uitglijden tijdens een stap over het hek en de ballen ff lekker worden geperst. Net zo'n zaak. Vertonen jullie ook geen medeleven voor. Dus: Nee bedankt.
[Dit bericht is gewijzigd door koffiegast op 04-01-2004 19:36]
Bril alleen in de goede stand voor jezelf zetten:
Man en vrouw hoeven beide de bril maximaal 1 keer aan te raken.
Lijkt me duidelijk wat eerlijker is .
quote:Ik drink zelf de hele dag door koffie, dus ga eigenlijk ieder uur wel naar de wc. Dus dat gaat in mijn geval niet op. Mijn vrouw gaat misschien eens in de 3 uur ofzo.
Op zondag 4 januari 2004 19:23 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:
Maarja...tis wel weer zo dat vrouwen er veel vaker gebruik van maken, die gaan zowat elk half uur naar de wc omdat ze een zwakke blaas hebben ofzo...En mannen...tja..paar keer per dag ofzo?
quote:Dan kijk je toch eerst?
Op zondag 4 januari 2004 19:36 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou echt een topic van een man.
Als vrouw zijnde, kun je wel eens in gedachten lopen.
Dan ga je naar het toilet, trekt den broek naar beneden, en gaat zitten.
Als je dan met je warme billen het koude, natte porcelein raakt, dan ben je niet blij!
Daarom moet die bril omlaag!
quote:Sorry, maar dat is de meest belachelijke die ik tot nu toe gehoord heb. Dus omdat jullie in dromenland vertoeven moeten wij altijd de wc bril omlaag doen. ja daaaaaaaaaaag!
Op zondag 4 januari 2004 19:36 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou echt een topic van een man.
Als vrouw zijnde, kun je wel eens in gedachten lopen.
Dan ga je naar het toilet, trekt den broek naar beneden, en gaat zitten.
Als je dan met je warme billen het koude, natte porcelein raakt, dan ben je niet blij!
Daarom moet die bril omlaag!
quote:Ik doe altijd met alles mee hoor in die periode van de maand.
Op zondag 4 januari 2004 19:34 schreef koffiegast het volgende:[..]
Sorry hoor maar ik zie geen verband tussen de 2 zaken, behalve dat ze ergens buiten/naast de wcpot piesen en dat het met plassen heeft te maken.
Dus dat jullie overal zeuren dat je overal rustig mee aan moet doen als je ongesteld bent en vervolgens dat jullie ons maar gaan lachen als wij jongens net uitglijden tijdens een stap over het hek en de ballen ff lekker worden geperst. Net zo'n zaak. Vertonen jullie ook geen medeleven voor. Dus: Nee bedankt.
Klinkt ook alsof mannen nooit in gedachten lopen?
En inderdaad de belachelijkste die tot nu toe aan de ronde kwam
quote:Soooo true...
Op zondag 4 januari 2004 19:41 schreef kingmob het volgende:
Als de man de bril omhoog doet en de vrouw omlaag, dan doet iedereen evenveel moeite. Maar gelijkheid betekent overmacht in het woordenboek van sommige vrouwen.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:45 schreef S_ het volgende:
Van dat soort dingen maak ik eigenlijk nooit een probleem van.
quote:Waarom moet een man staan om te piesen? Als ie om hetzelfde net zo goed kan zitten? Is net zo makkelijk en de bril blijft tenminste schoon.
Op zondag 4 januari 2004 19:01 schreef arexes het volgende:
waarom de bril omhoog doen in de eerste plek? als je wat minder recht piest dan maken hun de bril ook maar schoon
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:40 schreef scanman01 het volgende:[..]
Sorry, maar dat is de meest belachelijke die ik tot nu toe gehoord heb. Dus omdat jullie in dromenland vertoeven moeten wij altijd de wc bril omlaag doen. ja daaaaaaaaaaag!
quote:Daar zit wel wat in, maar ik heb niet altijd zin om mijn hele broek naar beneden te doen als ik alleen maar even moet pissen.
Op zondag 4 januari 2004 19:48 schreef mazaru het volgende:[..]
Laat die bril gewoon liggen waar die ligt!
Ga zitten!
Dan heeft deze hele discussie tenminste nog zin gehad.
En niemand die dan nog in jullie nattigheid staat te graaien.
quote:Nee hoor,gelijkheid gaat niet op omwille van onderstaande reden...
Op zondag 4 januari 2004 19:41 schreef kingmob het volgende:
Als de man de bril omhoog doet en de vrouw omlaag, dan doet iedereen evenveel moeite. Maar gelijkheid betekent overmacht in het woordenboek van sommige vrouwen.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:43 schreef Lexie het volgende:
En nog iets, mannen kunnen heus wel mikken, maar af en toe staat de straal niet goed afgesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |