Beetje lastig, aangezien ik in Coevorden woon.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:18 schreef MrData het volgende:
In de MM Rijswijk ligt alleen nog seizoen 1 t/m 5. Dat je het ff weet
Allemaal? Hoeveel videobanden zijn dat wel niet?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:20 schreef denise-d het volgende:
ik heb ze lekker vanaf het begin allemaal opgenomen op videoband
noe allemaal is wel een beetje overdrevenquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:22 schreef kriele het volgende:
[..]
Allemaal? Hoeveel videobanden zijn dat wel niet?
noe en, ik heb er lekker niks voor betaaldquote:Op donderdag 6 mei 2004 00:38 schreef Summoner het volgende:
Boeiend, ik heb ze allemaal gekocht op video. En DVD. Video's kopen?
Ik heb ze bij mijn videotheek niet gezien. Je hebt wel vaak dat ze boxen verhuren maar dat is dan per 2 of 4 afleveringen. Dus voor dat geld kun je het net zo goed kopen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:34 schreef matthijst het volgende:
Vraagje: zijn die DS9 DVD boxen ook te huur?
Vind 50 euro per box wel prijzig, maar zou toch graag de serie willen zien.
Plus de extra's die het zeker waard zijn om te bekijken.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:41 schreef MrData het volgende:
[..]
Overigens vind ik 50 euro een nette prijs, dat is de helft van de normale prijs. Komt neer op 2 euro per aflevering en dat is toch geen geld voor deze serie.
quote:Op maandag 14 juni 2004 21:50 schreef Faithy het volgende:DS 9
Hmm... ik ben benieuwd... zal de pilot maar gaan kijken. Verwacht er eelijk gezegd niet al te veel van...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanaf 11 juli is er in de VS een nieuwe serie te zien genaamd The 4400.
Wat heeft dat met DS9 te maken?
Nou de serie is geschreven door Rene Echevarria en Ira Steven Behr, tevens is ook Robert Hewitt Wolfe aangetrokken.
Meer info op www.the4400.com
Ziet er veelbelovend uit!![]()
Hmz maar kijken of dat was isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat heeft dat met DS9 te maken?
Nou de serie is geschreven door Rene Echevarria en Ira Steven Behr, tevens is ook Robert Hewitt Wolfe aangetrokken.
Meer info op www.the4400.com
'k Weet het nog niet zo zeker... Na de website eens doorgespit te hebben, vraag ik mij af in hoeverre het op een slap aftreksel van de X-Files gaat lijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voyager is nou eenmaal populairder dan DS9.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:47 schreef kriele het volgende:
Waarom wordt Voyager zo vaak herhaalt en DS9 niet? Ik zou de serie graag nog eens terug zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |