Ik vraag me af of een hele goede vechter enige kans maakt tegen bijvoorbeeld een leeuw, zonder wapens dan.
Zou je een leeuw bijvoorbeeld knock-out kunnen trappen of slaan of in een houdgreep kunnen krijgen?
Oyama, oprichter van de Kyokushinkai stijl (karate) kon een stier knock-out slaan, nou is een leeuw natuurlijk wel anders.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 04-01-2004 18:53]
En probeer maar eens tegen een leeuw te vechten met die instelling.
Bal je vuist en neem een kleine afstand van de leeuw, ga vervolgens de leeuw uitdagen zodat zij met haar bek eerst op jou komt toegevlogen...
Kijk de leeuw diep in de ogen, plant nu je vuist in zijn mond tegen volle snelheid. Je arm volgt ook...Je vuist zit nu in de leeuws luchtpijp en zal zen mond niet kunnen sluiten en stikt zelfs na een tijd...
Voila, zo simpel is het mensen...
quote:nah, ging best eigenlijk.
Op zondag 4 januari 2004 18:52 schreef -En4Cer- het volgende:En probeer maar eens tegen een leeuw te vechten met die instelling.
[Dit bericht is gewijzigd door DaBoaz op 04-01-2004 18:58]
quote:Yeahh........ Bassie from Holland !!
Op zondag 4 januari 2004 18:52 schreef boyv het volgende:
Ik zou het winnen, maar dat is dan weer een ander verhaal.
Tegen een leeuw vechten lijkt me een beetje pittig.
Het is normaal gesproken vrij kansloos, maar het lijkt me niet onmogelijk.
quote:reactie vermogen van zo'n beest is veel sneller dan de jouwe, hij heeft jou been al vast voordat jij zijn hoofd maar denkt te raken.
Op zondag 4 januari 2004 19:02 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat het ook een beetje op geluk aankomt, dat je net een goede trap kan plaatsen. Ik vraag me alleen af of een leeuw aangeslagen is als ie een goede trap tegen zijn kop krijgt.
Misschien in zijn kruis trappen, als je al de kans krijgt natuurlijk.Het is normaal gesproken vrij kansloos, maar het lijkt me niet onmogelijk.
quote:Leg dat nou maar uit aan die dooie gladiatoren.
Op zondag 4 januari 2004 18:55 schreef Boogje het volgende:
Uit men cursus "hoe verslaag ik een leeuw" :Bal je vuist en neem een kleine afstand van de leeuw, ga vervolgens de leeuw uitdagen zodat zij met haar bek eerst op jou komt toegevlogen...
Kijk de leeuw diep in de ogen, plant nu je vuist in zijn mond tegen volle snelheid. Je arm volgt ook...Je vuist zit nu in de leeuws luchtpijp en zal zen mond niet kunnen sluiten en stikt zelfs na een tijd...Voila, zo simpel is het mensen...
En aangezien een leeuw "Build for the kill" is heeft een mens geen schijn van kans..
Alleen slikt een stier niet in één hap je hele been door en hij vijlt zijn nagels ook iets frequenter als een leeuw. Ik zou de uitdaging alleen aangaan als ik een bazooka mee mocht nemen alhoewel de leeuw dat ook weer niet verdient.
Doe ook eigenlijk maar niet ook. Straks schiet ik mis.
maar zoveel geluk hebben jullie vast niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |