quote:O.a
Op zondag 4 januari 2004 18:20 schreef vosss het volgende:
mn beurs, dikker welteverstaan
quote:Ach... wie niet... en er is écht teveel wat ik aan mezelf wil verbeteren, maar ja.. ik ben ermee bezig
Op zondag 4 januari 2004 18:22 schreef Steve-O het volgende:[..]
O.a
Ik wil grotere borsten
quote:Ik ook
Op zondag 4 januari 2004 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:[..]
Ach... wie niet... en er is écht teveel wat ik aan mezelf wil verbeteren, maar ja.. ik ben ermee bezig
wat meer letten op wat ik eet en meer sporten
niet nerveus worden om de domste dingen
Verder, minder depri zijn
En gedisciplineerder worden.
[Dit bericht is gewijzigd door texelonia op 04-01-2004 18:27]
quote:Ikke
Op zondag 4 januari 2004 18:23 schreef gekke_sandra het volgende:Ach... wie niet...
Bovendien zou ik wel een iets kleiner buikje willen hebben
Eh dat was het eigenlijk wel. Ik denk zelfs dat als ik punt 1 doe dat dan punt 2 vanzelf wel weer komt. Ach ja shit happens he.
kortom, wil gewoon wat opener zijn, wat minder voorzichtig. Jammer dan als ik een keer wat stoms doe, beter dan niks doen
ik wil ook een beter salaris! kan ik wat meer doen
quote:Is precies wat ik ook wil
Op zondag 4 januari 2004 18:58 schreef Joachim het volgende:
kan me soms wel zoveel aan mezelf ergeren dat ik bepaalde dingen gewoon niet doe. Dat ik maar een beetje aan de zijlijn sta toe te kijken, terwijl ik wel dingen wil zeggen en doen maar der gewoon niks van komt.en dan achteraf pas bedenken hoe stom je bent geweest
kortom, wil gewoon wat opener zijn, wat minder voorzichtig. Jammer dan als ik een keer wat stoms doe, beter dan niks doen
En ik ben al aardig op weg vind ik zelf, maar het kan altijd beter
quote:Yepzz, ik weet pre-cies wat je bedoelt
Op zondag 4 januari 2004 19:03 schreef Nijntjuh het volgende:
Ik zou wat meer willen zijn zoals ik overkom. Ik kom op mensen als sociaal, zelfverzekerd (arrogant zelfs) over, terwijl ik in realiteit juist bangig en onzeker ben. Ik heb wel een 'vlotte babbel', maar dat is meer een automatisme om te voorkomen dat ik kwetsbaar ben. Klinkt misschien wat vaag, maar wat meer zelfvertrouwen zou leuk zijn. Nu voel ik me best vaak een outsider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |