De saaiste kut baan uit m'n leven zijn:
Lopende band werk! Ik heb eens jaren geleden een nachtje in een broodfabriek pinda's op gevulde koeken moeten drukken
Of bij McCain in Hoofddorp aan een lopende band met patat moeten staan en daar moest ik toen de vieze patatjes er uit vissen. na 15 minuten had ik zo iets van "Fuck them, dit ga ik niet doen. Ze kunnen de klere krijgen!" en weg was ik.
Het meest saaie was bij een bloembollenbedrijf, waar ik bij een scanner moest staan en elke keer als er een doos op de band voorbij kwam stond er "OK" op het scherm. Als er "Not OK" kwam te staan moest de doos er af.
Wat een saai kut werk zeg! Na een paar minuten dacht van dit ga ik niet de hele dag zitten doen! En weg was ik!
Wat ook fucking boring was, maar op een andere manier, was administratief werk. Ik moest bij een medicijnenfabriek allerlei namen van medicijnen invoeren in een pc.
Ook klote was bij een vleesfabriek waar we verbaal afgebeuld werden door een of andere parodie op een SS kampbeul. Ik ben toen ook weggelopen daar. Ze konden de tering krijgen!
En wat ook tyfuswerk was, was bij een plastic jerrycanfabriek in Halfweg. Daar was ik binnen een uur alweer vertrokken. Ik kon niet tegen de stank daar.
Overigens waren alle bovengenoemde banen via een uitzendburo.
----ff toevoegen----
Er heerst wat verwarring omtrend het weglopen van mij bij sommige baantjes. Vandaar nog wat achtergrondinfo.
Ik was toen 18 of 19 jaar. Verder was het zo dat ik bij al die banen waar ik de middelvinger ophief en de chef mededeelde dat hij mijn achterwerk mocht zoenen, me niet zo prettig voelde omdat ik er alleen stond, en de chef aldaar me al bij binnenkomst onvriendelijk te woord stond. Als het werk dan zelf ook nog kut is en slecht betaald, is mijn keus al weer snel gemaakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 04-01-2004 19:05]
quote:Het was toch maar een kut uitzendbaantje.
Op zondag 4 januari 2004 18:20 schreef Retro het volgende:
Je hebt geen karakter. Weglopen van een baantje na 10 minuten? Heb dan op z'n minst het fatsoen om gewoon de dag af te maken.. kun je daarna altijd nog thuisblijven.
quote:ik vind het ook erg slap om gewoon weg te lopen
Op zondag 4 januari 2004 18:20 schreef Retro het volgende:
Je hebt geen karakter. Weglopen van een baantje na 10 minuten? Heb dan op z'n minst het fatsoen om gewoon de dag af te maken.. kun je daarna altijd nog thuisblijven.
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:21 schreef punkjunk het volgende:
als je toch zo'n hekel hebt aan lopende band job's, waarom ging je dat de heletijd dan weer doen?
quote:Omdat ze destijds op dat moment nix anders hadden, en bij Sony music heb ik ook lang gewerkt aan de lopende band en daar was het best leuk. het heeft ook soms met de collega's te maken.
Op zondag 4 januari 2004 18:21 schreef punkjunk het volgende:
als je toch zo'n hekel hebt aan lopende band job's, waarom ging je dat de heletijd dan weer doen?
quote:ik zou collega's die na 10 min al pleite gaan ook niet kunnen uitstaan.
Op zondag 4 januari 2004 18:23 schreef Karzeuler het volgende:[..]
Omdat ze destijds op dat moment nix anders hadden, en bij Sony music heb ik ook lang gewerkt aan de lopende band en daar was het best leuk. het heeft ook soms met de collega's te maken.
Wss nooit aan een deftig diploma geraakt als ik die jobjes van jou zo zie...
Beter zal je mss nooit krijgen
Van mij krijg je een nieuwe titel :
Fok! Loser for life award... Enjoy
Ik heb nog geen echt saai kutbaantje gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door Plantenbak op 04-01-2004 18:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 04-01-2004 18:34]
Je mag best wat commentaar geven natuurlijk, maar post zelf ook even je saaiste baantje ajb.
quote:Jij bent geweldig. Ik aanbid je. Ik zou willen dat ik zo geweldig als jou was. Echt waar.
Op zondag 4 januari 2004 18:31 schreef Boogje het volgende:
man man, jij hebt nog veel te leren...Wss nooit aan een deftig diploma geraakt als ik die jobjes van jou zo zie...
Beter zal je mss nooit krijgen
Van mij krijg je een nieuwe titel :
Fok! Loser for life award... Enjoy
Ga elkaar nou niet lopen provoceren. Ontopic.......
quote:Dat heb ik ook gedaan. Maar dat verdiende wel goed, want hier (Noord-Brabant) wilde iedereen wel zo'n kaart.
Op zondag 4 januari 2004 18:33 schreef Shirley het volgende:
M'n allereerste baantje was een soort marketing. Iedere zaterdag langs de deuren om kortingskaarten voor bv. restaurants en kappers te verkopen. Voor iedere verkochte kaart van toen nog 25 gulden kreeg je een klein percentage. Niemand wilde natuurlijk dat kopen,dus verdiende ik haast niks, en zo liep ik in de winter door de meest verschrikkelijke wijken. Na anderhalve maand maar mee gestopt.
Ontopic: ik heb weinig werkervaring dus ik kan dr niet zoveel over zeggen.
quote:Verwend ben ik niet hoor. Maar ik ga niet tyfuswerk doen voor weinig geld, terwijl ik elders een leuke baan op mij wacht waar ik veel kan verdienen.
Op zondag 4 januari 2004 18:30 schreef Roscoo het volgende:
Mijn eerste baantje was meteen goed kloten. Ik moest in een supermarkt frisdrank stapelen. Toen ik thuis kwam na 1 dag werken zei ik dat ik nooit meer naar die kutwinkel zou gaan. De volgende morgen dacht ik er ineens anders over en had toen zelfs zin om te gaan werken omdat ik dan mooi geld kon gaan verdienen. Heb het er toch nog 12 jaar volgehouden. Het is dus inderdaad een karakter kwestie, je bent gewoon een verwend nest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |