abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2004 @ 18:17:43 #1
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15959073
Eindelijk een leuke topic, is die gesloten? Okay, niet opsommen AUB, mischien mag 'ie dan blijven. Dus weer opnieuw, en deze keer erbij zeggen waarom het een klotebaan is.

De saaiste kut baan uit m'n leven zijn:

Lopende band werk! Ik heb eens jaren geleden een nachtje in een broodfabriek pinda's op gevulde koeken moeten drukken
Of bij McCain in Hoofddorp aan een lopende band met patat moeten staan en daar moest ik toen de vieze patatjes er uit vissen. na 15 minuten had ik zo iets van "Fuck them, dit ga ik niet doen. Ze kunnen de klere krijgen!" en weg was ik.
Het meest saaie was bij een bloembollenbedrijf, waar ik bij een scanner moest staan en elke keer als er een doos op de band voorbij kwam stond er "OK" op het scherm. Als er "Not OK" kwam te staan moest de doos er af.
Wat een saai kut werk zeg! Na een paar minuten dacht van dit ga ik niet de hele dag zitten doen! En weg was ik!

Wat ook fucking boring was, maar op een andere manier, was administratief werk. Ik moest bij een medicijnenfabriek allerlei namen van medicijnen invoeren in een pc.

Ook klote was bij een vleesfabriek waar we verbaal afgebeuld werden door een of andere parodie op een SS kampbeul. Ik ben toen ook weggelopen daar. Ze konden de tering krijgen!

En wat ook tyfuswerk was, was bij een plastic jerrycanfabriek in Halfweg. Daar was ik binnen een uur alweer vertrokken. Ik kon niet tegen de stank daar.

Overigens waren alle bovengenoemde banen via een uitzendburo.

----ff toevoegen----
Er heerst wat verwarring omtrend het weglopen van mij bij sommige baantjes. Vandaar nog wat achtergrondinfo.
Ik was toen 18 of 19 jaar. Verder was het zo dat ik bij al die banen waar ik de middelvinger ophief en de chef mededeelde dat hij mijn achterwerk mocht zoenen, me niet zo prettig voelde omdat ik er alleen stond, en de chef aldaar me al bij binnenkomst onvriendelijk te woord stond. Als het werk dan zelf ook nog kut is en slecht betaald, is mijn keus al weer snel gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Karzeuler op 04-01-2004 19:05]

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  zondag 4 januari 2004 @ 18:20:35 #2
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15959154
Je hebt geen karakter. Weglopen van een baantje na 10 minuten? Heb dan op z'n minst het fatsoen om gewoon de dag af te maken.. kun je daarna altijd nog thuisblijven.
  zondag 4 januari 2004 @ 18:21:41 #3
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_15959188
als je toch zo'n hekel hebt aan lopende band job's, waarom ging je dat de heletijd dan weer doen?
  zondag 4 januari 2004 @ 18:22:07 #4
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15959203
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:20 schreef Retro het volgende:
Je hebt geen karakter. Weglopen van een baantje na 10 minuten? Heb dan op z'n minst het fatsoen om gewoon de dag af te maken.. kun je daarna altijd nog thuisblijven.
Het was toch maar een kut uitzendbaantje.
Ik heb verder best wel karakter hoor, maar niet voor een onderbetaald kutbaantje. ik bewaar mijn goede karakter liever voor een leuk baantje of eentje die goed betaald.
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
  Milf zondag 4 januari 2004 @ 18:22:49 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15959222
kijk dit lijkt er veel beter op Karzeuler
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_15959223
Ik heb na 3 jaar nogsteeds dezelfde kutbaan in een tomatenkas
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  zondag 4 januari 2004 @ 18:23:10 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15959231
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:20 schreef Retro het volgende:
ik vind het ook erg slap om gewoon weg te lopen .
pi_15959233
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:21 schreef punkjunk het volgende:
als je toch zo'n hekel hebt aan lopende band job's, waarom ging je dat de heletijd dan weer doen?
  zondag 4 januari 2004 @ 18:23:31 #9
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15959244
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:21 schreef punkjunk het volgende:
Omdat ze destijds op dat moment nix anders hadden, en bij Sony music heb ik ook lang gewerkt aan de lopende band en daar was het best leuk. het heeft ook soms met de collega's te maken.
  zondag 4 januari 2004 @ 18:27:30 #10
62182 Georges
That's the shit
pi_15959360
Afwasser, 6 maanden gedaan omdat ik op dat moment werk moest hebben en snel.
Wat is dat een klote werk zeg. Het is fysiek zwaar (hele dag staan en veel met borden sjouwen) en vooral omdat ik niet zulke sterke knieeen heb. Daarnaast doet het keukenpersoneel regelmatig nogal neerbuigend naar je.
Het betaalde slecht en overwerk was vrij normaal tot 12 uur 's avonds terwijl de officiele werktijd tot half 11 liep.
Maar goed, beter dan niks toentertijd.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_15959365
op de een of andere manier heb ik alleen maar spannend werk gedaan
kan me niet echt saai werk herinneren.
hangt er denk ik toch vanaf wat je uitkiest.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15959395
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:23 schreef Karzeuler het volgende:

[..]

Omdat ze destijds op dat moment nix anders hadden, en bij Sony music heb ik ook lang gewerkt aan de lopende band en daar was het best leuk. het heeft ook soms met de collega's te maken.

ik zou collega's die na 10 min al pleite gaan ook niet kunnen uitstaan.
  zondag 4 januari 2004 @ 18:30:06 #13
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_15959433
Mijn eerste baantje was meteen goed kloten. Ik moest in een supermarkt frisdrank stapelen. Toen ik thuis kwam na 1 dag werken zei ik dat ik nooit meer naar die kutwinkel zou gaan. De volgende morgen dacht ik er ineens anders over en had toen zelfs zin om te gaan werken omdat ik dan mooi geld kon gaan verdienen. Heb het er toch nog 12 jaar volgehouden. Het is dus inderdaad een karakter kwestie, je bent gewoon een verwend nest.
Er gaat niks boven Urk
  zondag 4 januari 2004 @ 18:31:28 #14
76089 Boogje
Da Belgian Boy
pi_15959460
man man, jij hebt nog veel te leren...

Wss nooit aan een deftig diploma geraakt als ik die jobjes van jou zo zie...

Beter zal je mss nooit krijgen

Van mij krijg je een nieuwe titel :

Fok! Loser for life award... Enjoy

Today is the first day of the rest of your life...
  zondag 4 januari 2004 @ 18:31:45 #15
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_15959465
Vrij kansloos ben je dan ts.

Ik heb nog geen echt saai kutbaantje gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door Plantenbak op 04-01-2004 18:41]

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_15959496
M'n allereerste baantje was een soort marketing. Iedere zaterdag langs de deuren om kortingskaarten voor bv. restaurants en kappers te verkopen. Voor iedere verkochte kaart van toen nog 25 gulden kreeg je een klein percentage. Niemand wilde natuurlijk dat kopen,dus verdiende ik haast niks, en zo liep ik in de winter door de meest verschrikkelijke wijken. Na anderhalve maand maar mee gestopt.
Daarna ben ik in een schoenenwinkel in het centrum van Rotterdam gaan werken, met een baas uit de hel! Z'n personeel vernederen was z'n specialiteit. Ook tegen z'n klanten was ie zeer onbeleefd, en ik werd steeds vaker magazijnhulpje dan verkoopster. Na een jaar ook maar mee gestopt. Dit waren allemaal bijbaantjes om wat te verdienen...

[Dit bericht is gewijzigd door Shirley op 04-01-2004 18:34]

Back in business.
  zondag 4 januari 2004 @ 18:34:32 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_15959519
Houden we de reactie wel een beetje netjes, en als het enigzins mogelijk is, ONtopic??

Je mag best wat commentaar geven natuurlijk, maar post zelf ook even je saaiste baantje ajb.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_15959525
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:31 schreef Boogje het volgende:
man man, jij hebt nog veel te leren...

Wss nooit aan een deftig diploma geraakt als ik die jobjes van jou zo zie...

Beter zal je mss nooit krijgen

Van mij krijg je een nieuwe titel :

Fok! Loser for life award... Enjoy

Jij bent geweldig. Ik aanbid je. Ik zou willen dat ik zo geweldig als jou was. Echt waar.

zondag 4 januari 2004 @ 18:36:04 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_15959555
.

Ga elkaar nou niet lopen provoceren. Ontopic.......

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 4 januari 2004 @ 18:37:29 #20
3498 Barb
Graduated Fool
pi_15959583
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:33 schreef Shirley het volgende:
M'n allereerste baantje was een soort marketing. Iedere zaterdag langs de deuren om kortingskaarten voor bv. restaurants en kappers te verkopen. Voor iedere verkochte kaart van toen nog 25 gulden kreeg je een klein percentage. Niemand wilde natuurlijk dat kopen,dus verdiende ik haast niks, en zo liep ik in de winter door de meest verschrikkelijke wijken. Na anderhalve maand maar mee gestopt.
Dat heb ik ook gedaan. Maar dat verdiende wel goed, want hier (Noord-Brabant) wilde iedereen wel zo'n kaart.
Toch na 5 dagen mee gestopt. 't Was winter en veel te koud.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_15959619
Tis toch de bedoeling dat iedereen zijn ervaring verteld en niet die gozer de grond in boort. Misschien moeilijk te snappen voor de mensen die hier de hele dag zitten. Maar dat is mijn opvatting

Ontopic: ik heb weinig werkervaring dus ik kan dr niet zoveel over zeggen.

pi_15959655
Mijn rotste baan was in een snoepfabriek...
De smerige weeiige geur een godganse dag, en het aanzicht van hoe de mensen daar met het desbetreffende snoep omgingen, gewoon om te kotsen...De hygiene was er niet al te best, men liep daar gewoon te roken, eten en drinken tussen de plakken fruitella (die overigens op de grond lagen te stijven)
Toen ze me aan het eind van de dag te kennen gaven te overwegen om me een contract aan te bieden, heb ik daar hartelijk voor bedankt.
this bitch bites
pi_15959780
mijn eerste baantje, in een tomaten kwekerij.
nog een half jaar gewerkt, en met de smoes dat ik hooikoorts had, heb ik alleen maar in de schuur gestaan, en de kratjes gestapelt.
Always look on the bright side of life
  zondag 4 januari 2004 @ 18:51:38 #24
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_15959908
quote:
Op zondag 4 januari 2004 18:30 schreef Roscoo het volgende:
Mijn eerste baantje was meteen goed kloten. Ik moest in een supermarkt frisdrank stapelen. Toen ik thuis kwam na 1 dag werken zei ik dat ik nooit meer naar die kutwinkel zou gaan. De volgende morgen dacht ik er ineens anders over en had toen zelfs zin om te gaan werken omdat ik dan mooi geld kon gaan verdienen. Heb het er toch nog 12 jaar volgehouden. Het is dus inderdaad een karakter kwestie, je bent gewoon een verwend nest.
Verwend ben ik niet hoor. Maar ik ga niet tyfuswerk doen voor weinig geld, terwijl ik elders een leuke baan op mij wacht waar ik veel kan verdienen.
Overigens waren de door mij genoemde voorbeelden waar ik weg liep, allemaal banen waar ik in m'n eentje achter een band stond en de chef aldaar mij meteen bij binnenkomst al een grote bek gaf.
  zondag 4 januari 2004 @ 18:51:39 #25
17676 NG
98% sausage
pi_15959909
Mijn saaiste werk was als operationeel beheerder bij een distributiecentrum.. Het werk was opzich wel prima, ik was 16 jaar en het verdiende lekker als bijbaantje. Maar er gebeurde de hele dag _helemaal_ niets. Ik deed mijn computer aan om te kijken of er vreemde meldingen waren en ging dan maar een beetje boeken lezen en studeren. Het leuke is dan dat een collega van me er toendertijd van overspannen is geraakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')