abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2004 @ 22:39:35 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966076
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef Prego het volgende:

waarom moet je daar heen dan?

Diefstal aangifte in Belgie moet ook nog eens in je eigen stad/dorp. Ik bedoel, ik wil geld zien anders kan je Twin Peaks niet van me lenen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_15966084
Ben ik nou de enige die het schattig vind als iemand onzeker, jaloerserig en bang is om z'n vriendje te verliezen aan een ander? .
  zondag 4 januari 2004 @ 22:40:50 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966110
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

*klaarzit*
*popcorn pakt*
"Dance, Ang3l, dance!"

L'Amour menaçant:
  zondag 4 januari 2004 @ 22:41:40 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966131
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik nou de enige die het schattig vind als iemand onzeker, jaloerserig en bang is om z'n vriendje te verliezen aan een ander? .
Ik vind het wel schattig om te zien bij een ander, niet bij m'n eigen vriend want dan heb ik er zelf last van
L'Amour menaçant:
pi_15966135
Ik ben slapen

Doei allemaal!

Huh!?
pi_15966159
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik denk dus absoluut niet dat een open relatie er is omdat mensen niet monogaam kunnen zijn! mensen in een open relatie hebben een kijk op seks waar je soms u tegen zegt, en een hele andere vertrouwensband! Die mensen zien in seks niet hun liefde maar in hele andere dingen! Die laten hun lusten los van het liefdesleven en van hun partner! Monogaam zijn heeft daarin een hele andere opvatting...

just my 2 cents.

Ja naja, idd verschillende opvattingen - ieder mens is weer anders, gelukkig maar
Trouwens, zat ik ook aan te denken, waarom is monogamie ouderwets? Ik weet gewoon dat ik er absoluut niet tegen kan dat terwijl ik Ivo Niehe zit te kijken, mijn vriend dan met een kerel naar de bios en uit eten gaat en er daarna mee uit eten gaat, en dan weer thuis komt en zegt dat hij een gezellige avond heeft gehad en ik zeg dat ik een lekker relax-avondje heb gehad. Of dat ik naar tent A gaat en hij naar B en zich daar "vermaakt". Kun je bezitterig opvatten, maar ik zie het meer.... naja, gewoon iemand kunt vertrouwen, ik weet niet... ik zou me onrustig voelen, onzeker, jaloers ook wel.... Ik ben er ook van overtuigd dat je prima seks kunt hebben in een vaste relatie en dat dat never ever hoeft te vervelen. Trouwens liefde uit zich ook niet alleen maar in seks. Maar seks is dermate intiem dat ik dat absoluut niet zou kunnen buiten mijn relatie om, als ik die zou hebben.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:42:48 #182
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15966166
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat na 1,5 jaar zoiets wel gegroeid is. En ik neem zijn slodervosserige verstrooide chaotische levensstijl voor genoegen, dan hij maar mijn flirterige Ik kan echt niet door 1 deur met jaloerse mensen. Vind dat echt vre-se-lijk. Ga ik me gevangen voelen

hehe da geloof ik wel! toch blijf je die relatie altijd ontwikkelen en volgens mij krijg je telkens op andere gebieden weer vertrouwensdingen die je leert kennen .
relaties relaties, tis wa! ik heb alweer bijna 7 maanden met tim .
put
your
clothes
on!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:43:02 #183
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15966177
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[afbeelding]

dat is je paringsdans?
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 4 januari 2004 @ 22:43:48 #184
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_15966194
trusten vlarp!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:44:05 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966213
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:42 schreef Jerruh het volgende:
relaties relaties, tis wa! ik heb alweer bijna 7 maanden met tim .
Voor je't weet ben je oud en getrouwd en zitten jullie samen te punniken en kruiswoordpuzzelen achter de geraniums
L'Amour menaçant:
pi_15966217
quote:
achteraf is zoiets hartstikke schattig
maar op als het erop aankomt kan ik me eigen er kapot aan ergeren
  zondag 4 januari 2004 @ 22:45:34 #187
73102 ajuu
paraplu
pi_15966242
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

ik denk dat het verschil voornamelijk zit in de manier van dansen. Je hebt dansen en je hebt, wat Waxxer hierboven noemde, paringsdansen. En de duur van het dansen speelt ook mee. Als je de hele avond met een ander danst en niet naar je vriendje omkijkt.. ja daar zou ik ook niet erg blij van worden... (hiermee heb ik het niet over jou, Ang3l, maar ik praat nu even in het algemeen)

allez, ik ga mijn ouderdom maar weg zuipen met kindercola en dan in kindse toestand wellicht waxxers vogeltjesdans uitvoeren met niet-adelijke maar toch be-burlingtonde kuiten....

till next time

cheerio!

zondag 4 januari 2004 @ 22:45:55 #188
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15966256
quote:
och ik ben zelf denk ik het "jaloerse" schepsel in de relatie haha! .
ik kan me soms best druk maken als die ex van tim weer in beeld komt en enorm veel aandacht nodig heeft..
put
your
clothes
on!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:46:42 #189
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15966280
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:45 schreef ajuu het volgende:

[..]

allez, ik ga mijn ouderdom maar weg zuipen met kindercola en dan in kindse toestand wellicht waxxers vogeltjesdans uitvoeren met niet-adelijke maar toch be-burlingtonde kuiten....

till next time

cheerio!

"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 4 januari 2004 @ 22:47:17 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966298
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja naja, idd verschillende opvattingen - ieder mens is weer anders, gelukkig maar
Trouwens, zat ik ook aan te denken, waarom is monogamie ouderwets? Ik weet gewoon dat ik er absoluut niet tegen kan dat terwijl ik Ivo Niehe zit te kijken, mijn vriend dan met een kerel naar de bios en uit eten gaat en er daarna mee uit eten gaat, en dan weer thuis komt en zegt dat hij een gezellige avond heeft gehad en ik zeg dat ik een lekker relax-avondje heb gehad. Of dat ik naar tent A gaat en hij naar B en zich daar "vermaakt". Kun je bezitterig opvatten, maar ik zie het meer.... naja, gewoon iemand kunt vertrouwen, ik weet niet... ik zou me onrustig voelen, onzeker, jaloers ook wel.... Ik ben er ook van overtuigd dat je prima seks kunt hebben in een vaste relatie en dat dat never ever hoeft te vervelen. Trouwens liefde uit zich ook niet alleen maar in seks. Maar seks is dermate intiem dat ik dat absoluut niet zou kunnen buiten mijn relatie om, als ik die zou hebben.

Monogamie is niet ouderwets. Maar monogamie heeft niets te maken met het feit dat je vriend niet uit zou kunnen gaan met andere mensen. Waarom zou hij niet met een vriend kunnen gaan stappen zonder jou? Of lol kunnen hebben zonder jou? Het feit dat ie een relatie met jou aangaat wil toch niet zeggen dat hij ineens iedere minuut met je moet delen? Hij heeft toch ook nog een eigen leven buiten de relatie? Ik bedoel, een relatie is een DEEL van je leven, niet je HELE leven.

Mijn situatie: Ik heb ook mijn eigen vrienden waarmee ik wel eens dingen wil doen zonder dat Pup meegaat. Zoals bv naar de bios, uit eten of stappen. Gelukkig begrijpt Pup dat wel.

* Ang3l wordt echt helemaal kriebelig (op de foute manier) van stelletjes die altijd alles samen doen

[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 04-01-2004 22:49]

L'Amour menaçant:
pi_15966340
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:

[..]

Ik vat hem niet

nou ik kreeg een felle reactie van Ang3l een paar pagina's terug, maar wat ik daar zei, doelde niet op hem!

Wat mezelf betreft:
*ik ben wel eens verstrooid
*ik werk onregelmatig
*ik leef onregelmatig
*chaotisch nu en dan

Dus daarom wil ik wel een structureel leven als ik samenwoon. Weten wat ik aan diegene heb. Zoals ik het zeg lijk ik wel een controle-frek maar zo bedoel ik het helemaal niet. Maar ik wil gewoon geen open relatie "om het leven spannend te houden". Blijf dan gewoon single, denk ik dan maar begin iig niks met mij En zie

zondag 4 januari 2004 @ 22:50:36 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966405
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:45 schreef Jerruh het volgende:

[..]

och ik ben zelf denk ik het "jaloerse" schepsel in de relatie haha! .
ik kan me soms best druk maken als die ex van tim weer in beeld komt en enorm veel aandacht nodig heeft..

*LOL* Exen zijn weer een verhaal apart
Hmmz, mijn pup gaat eigenlijk nooit om met zijn exen (altijd met die van mij... )
L'Amour menaçant:
pi_15966429
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Monogamie is niet ouderwets. Maar monogamie heeft niets te maken met het feit dat je vriend niet uit zou kunnen gaan met andere mensen. Waarom zou hij niet met een vriend kunnen gaan stappen zonder jou? Of lol kunnen hebben zonder jou? Het feit dat ie een relatie met jou aangaat wil toch niet zeggen dat hij ineens iedere minuut met je moet delen? Hij heeft toch ook nog een eigen leven buiten de relatie? Ik bedoel, een relatie is een DEEL van je leven, niet je HELE leven.

Mijn situatie: Ik heb ook mijn eigen vrienden waarmee ik wel eens dingen wil doen zonder dat Pup meegaat. Zoals bv naar de bios, uit eten of stappen. Gelukkig begrijpt Pup dat wel.

* Waxxer wordt echt helemaal kriebelig (op de foute manier) van stelletjes die altijd alles samen doen

oooohhhh pfffffff nee tuuuurlijk moet je apart uit kunnen gaan, alsjeblieft! En hij danst maar een eind weg, maar niet als ik op 2 meter afstand sta. Dat bedoel ik. Kom kom, als je alles samen samen samen moet doen dan is het wel een erg bekneld gedoe
pi_15966450
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Hmmz, mijn pup gaat eigenlijk nooit om met zijn exen (altijd met die van mij... )

zondag 4 januari 2004 @ 22:54:26 #195
73102 ajuu
paraplu
pi_15966525
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:46 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

...hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om nog even te lurken...wat een gedoe.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:59:34 #196
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15966686
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef ajuu het volgende:

[..]

...hoewel ik het stiekem ook wel leuk vind om nog even te lurken...wat een gedoe.

jij.....jij......lurker!!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:59:50 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966697
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:

[..]

oooohhhh pfffffff nee tuuuurlijk moet je apart uit kunnen gaan, alsjeblieft! En hij danst maar een eind weg, maar niet als ik op 2 meter afstand sta. Dat bedoel ik. Kom kom, als je alles samen samen samen moet doen dan is het wel een erg bekneld gedoe

Dan snap ik onderstaande niet helemaal:
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet gewoon dat ik er absoluut niet tegen kan dat terwijl ik Ivo Niehe zit te kijken, mijn vriend dan met een kerel naar de bios en uit eten gaat en er daarna mee uit eten gaat, en dan weer thuis komt en zegt dat hij een gezellige avond heeft gehad en ik zeg dat ik een lekker relax-avondje heb gehad. Of dat ik naar tent A gaat en hij naar B en zich daar "vermaakt".
Of laat je hem wel gaan maar zit je je ondertussen op te vreten terwijl je ER kijkt?
L'Amour menaçant:
  zondag 4 januari 2004 @ 23:00:48 #198
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966736
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:51 schreef Prego het volgende:

[..]

Behalve jij!

Come to think of it. Pup ziet echt geen EEN ex meer van 'm Zo, vandaar dat ik ook niet jaloers ben! Hij geeft me de mogelijkheid niet LD

L'Amour menaçant:
  zondag 4 januari 2004 @ 23:02:16 #199
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15966784
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:54 schreef ajuu het volgende:

[..]

gedoe?
put
your
clothes
on!
  zondag 4 januari 2004 @ 23:02:39 #200
73102 ajuu
paraplu
pi_15966794
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:59 schreef beaverhausen het volgende:

[..]