abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2004 @ 22:24:56 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15965655
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:22 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Ang3l, het doet er helemaal niets toe wat wij hier vinden van hoe jij en Pup met elkaar omgaan op de dansvloer of daarbuiten. Het doet er alleen maar iets toe wat jij en Pup daar zelf van vinden.

Ik geloof dat het hier meer ging over wat mensen in het algemeen (dus niet specifiek gericht op jou en Pup) ervan vinden als hun vriendje kijkt naar of danst met andere jongens.

Maar wel als't een reactie op mij is
Maar in het ALGEMEEN zou ik 't zelf ook niet leuke vinden als m'n vriendje de HELE avond weg was. Maar da's bij ons dus niet aan de orde vandaar dat ik zijn jaloersheidsaanval compleet opnterecht vond. Sowieso had ie kunnen zien dat ik niets deed want hij zat me vanaf de zijkant enorm in de gaten te houden. Ik denk dat ie de volgende keer een verrekijker meeneemt ';)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_15965671
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet. Echt, doodsteek voor een relaie.

Echt vreselijke ouderwetse onzin. Net zoals van die dingen als "Je gaat toch niet zonder je vriendje stappen?". Je moet elkaar gewoon kunnen vertrouwen. Punt. Anders kun je net zo goed ophouden.

hooooooo (ik had tel) ik doelde helemaal niet op jullie!!!! Waar ik op doel zijn idd open relaties, het niet willen binden, van tevoren zeggen dat je niet monogaam kan zijn enz enz enz. Als je elkaar volledig vertrouwt is er niks aan de hand dans maar een eind weg. Maar er zijn gewoon bepaalde mensen die er niet tegen kunnen als hun vriend twee meter voor hun neus paringsdansen staan uit te voeren met anderen. En ik ben een van hen. Anderen hebben daar helemaal geen problemen mee. Dans lekker door joh
pi_15965677
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:24 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Januari is de maandag onder de maanden. .

jah juist, ik noem ze altijd de oksels van het jaar
  zondag 4 januari 2004 @ 22:25:51 #154
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_15965681
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

*helemaal mee eens is*

ik kreeg zo'n moordneigingen van dat aso wijf dat ik maar heb gezapt. Kon haar niet langer meer verdragen

ik zat erg rusteloos on m'n stoel, ik zat echt te twitchen van agressie. veertien keer uit m'n stoel opstaan om alle opgedane agressie en energie ff eruit te gooien.

ik zat er zo dicht tegenaan dat ik bijna tegen de televisie zat te krijsen dat ze d'er muil eens dicht moest houden...

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 4 januari 2004 @ 22:26:14 #155
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_15965692
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vond het ook wel bruut dat die oma langs kwam...

"ach ik heb d'er nog nooit zien strijken, en je zei dat je niet kon koken, dan zit je hier goed, want Mark zorgt altijd voor het eten..."

maar wat ik me nou afvraag hoe kijken die mensen nou in godsnaam terug op dit soort afleveringen, ik bedoel die Liz die kan geloof ik nooit meer over straat lopen zonder dat er iemand wel een vol bierblikje naar d'er opgezwollen snuit probeert te gooien.

als ik emma was zou ik ook flink pissed worden
maar heerlijk als er van die sbs6 families meedoen
  zondag 4 januari 2004 @ 22:26:39 #156
73102 ajuu
paraplu
pi_15965703
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

want ik heb gordijnen voor de ramen. .

en ik heb veel fantasie.
  zondag 4 januari 2004 @ 22:26:49 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15965708
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:
Maar er zijn gewoon bepaalde mensen die er niet tegen kunnen als hun vriend twee meter voor hun neus paringsdansen staan uit te voeren met anderen. En ik ben een van hen.
Misschien omdat ik zelf totaal niet jaloers ben aangelegd da ik dat dus niet snap. Wat is er erg aan dan? Waarom zou jouw vriend niet met een ander mogen dansen?

Ik ken een meisje dat al boos wordt als haar vriend naar een mooie meid kijkt. Dan denk ik "Het feit dat hij nu een relatie heeft wil toch niet zeggen dat ie lbind is geworden?!" Volgens mij is dat puur een onzekerheid die bij iemand zelf zit.

[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 04-01-2004 22:28]

L'Amour menaçant:
  zondag 4 januari 2004 @ 22:28:11 #158
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15965749
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

ik zat erg rusteloos on m'n stoel, ik zat echt te twitchen van agressie. veertien keer uit m'n stoel opstaan om alle opgedane agressie en energie ff eruit te gooien.

ik zat er zo dicht tegenaan dat ik bijna tegen de televisie zat te krijsen dat ze d'er muil eens dicht moest houden...

precies dat gevoel bedoel ik

alleen al dat ordinaire accent van haar...

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_15965789
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:26 schreef Cybart het volgende:

[..]

als ik emma was zou ik ook flink pissed worden
maar heerlijk als er van die sbs6 families meedoen

ik heb me eigen daar heerlijk aan zitten ergeren. door zulke gevallen denk ik altijd: oh het kan nog veel erger.
  MOL-held zondag 4 januari 2004 @ 22:29:50 #160
44635 XMN8R
mag dat?
pi_15965799
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:23 schreef Vlarp het volgende:
Omdat ie het daar niet naar z'n zin heeft en bepaalde mensen mist...
en één persoontje in het bijzonder
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  zondag 4 januari 2004 @ 22:30:40 #161
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15965826
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:25 schreef Waxxer het volgende:

[..]

hooooooo (ik had tel) ik doelde helemaal niet op jullie!!!! Waar ik op doel zijn idd open relaties, het niet willen binden, van tevoren zeggen dat je niet monogaam kan zijn enz enz enz. Als je elkaar volledig vertrouwt is er niks aan de hand dans maar een eind weg. Maar er zijn gewoon bepaalde mensen die er niet tegen kunnen als hun vriend twee meter voor hun neus paringsdansen staan uit te voeren met anderen. En ik ben een van hen. Anderen hebben daar helemaal geen problemen mee. Dans lekker door joh

ik denk dus absoluut niet dat een open relatie er is omdat mensen niet monogaam kunnen zijn! mensen in een open relatie hebben een kijk op seks waar je soms u tegen zegt, en een hele andere vertrouwensband! Die mensen zien in seks niet hun liefde maar in hele andere dingen! Die laten hun lusten los van het liefdesleven en van hun partner! Monogaam zijn heeft daarin een hele andere opvatting...

just my 2 cents.

put
your
clothes
on!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:30:43 #162
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_15965827
8 kinderen... en daartussen zit een tweeling... kun je je voorstellen dat die Mark die Liz dus gewoon 7 keer heeft moeten bestijgen om al die kinderen te verwekken?

eigenlijk heb ik meelijden met die arme man, ik vind het knap dat hij nog niet blind is.

nee wacht, ik vond het een grote klootzak, vooral toen hij zijn zeug aan de lijn had en Emma het moeilijk had, en er dan goed in de buurt bij staan om door de telefoon te zeggen "ze voert geen ruk uit, ze kan helemaal niets ik wou dat je thuis was"

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 4 januari 2004 @ 22:30:45 #163
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_15965829
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:29 schreef Prego het volgende:

[..]

ik heb me eigen daar heerlijk aan zitten ergeren. door zulke gevallen denk ik altijd: oh het kan nog veel erger.

ja dat is gewoon echt lachen
en plaatsvervangende schaamte enzo
pi_15965840
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Volgens mij is dat puur een onzekerheid die bij iemand zelf zit.

Dat is natuurlijk het hele idee achter jaloers zijn

Maar ik vind dat je daar op zekere hoogte ook rekening moet houden. Je bent niet voor niks bij elkaar dus moet je op dit punt ook wel een beetje respect voor elkaar hebben denk ik.

Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 4 januari 2004 @ 22:32:04 #165
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15965865
quote:

[..]

Misschien omdat ik zelf totaal niet jaloers ben aangelegd da ik dat dus niet snap. Wat is er erg aan dan? Waarom zou jouw vriend niet met een ander mogen dansen?

Ik ken een meisje dat al boos wordt als haar vriend naar een mooie meid kijkt. Dan denk ik "Het feit dat hij nu een relatie heeft wil toch niet zeggen dat ie lbind is geworden?!" Volgens mij is dat puur een onzekerheid die bij iemand zelf zit.

ik denk dat het verschil voornamelijk zit in de manier van dansen. Je hebt dansen en je hebt, wat Waxxer hierboven noemde, paringsdansen. En de duur van het dansen speelt ook mee. Als je de hele avond met een ander danst en niet naar je vriendje omkijkt.. ja daar zou ik ook niet erg blij van worden... (hiermee heb ik het niet over jou, Ang3l, maar ik praat nu even in het algemeen)
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 4 januari 2004 @ 22:33:00 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15965889
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik denk dus absoluut niet dat een open relatie er is omdat mensen niet monogaam kunnen zijn! mensen in een open relatie hebben een kijk op seks waar je soms u tegen zegt, en een hele andere vertrouwensband! Die mensen zien in seks niet hun liefde maar in hele andere dingen! Die laten hun lusten los van het liefdesleven en van hun partner! Monogaam zijn heeft daarin een hele andere opvatting...

just my 2 cents.

And mine. Niet dat ik een open relatie wil hoor, maar kan het me best indenken.
L'Amour menaçant:
  zondag 4 januari 2004 @ 22:33:21 #167
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15965905
quote:

[..]

als je een relatie hebt betekent dat niet dat je ineens alle vertrouwen hebt, dat moet zich ontwikkelen en dat komt van beide kanten.. en dat gaat in principe de hele relatietijd door zo..

Ik vind het ene beetje cru om te zeggen dat iets in een relatie puur aan 1 persoon ligt, hoe persoonlijk het soms ook kan zijn..

put
your
clothes
on!
  zondag 4 januari 2004 @ 22:34:57 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15965941
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:32 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

ik denk dat het verschil voornamelijk zit in de manier van dansen. Je hebt dansen en je hebt, wat Waxxer hierboven noemde, paringsdansen. En de duur van het dansen speelt ook mee. Als je de hele avond met een ander danst en niet naar je vriendje omkijkt.. ja daar zou ik ook niet erg blij van worden... (hiermee heb ik het niet over jou, Ang3l, maar ik praat nu even in het algemeen)

Ik dans altijd de paringsdans Doe ik veren op en roep ik "Koo-Koooo!!" Ik had zelfs rode haren gemaakt!!!

Blech. Weekend weer bijna voorbij. Moet nog aangifte doen bij de Veldhovense Politie (Prego! Waar zit die?) en morgen jaarafsluiting.

L'Amour menaçant:
pi_15965961
quote:

[..]

Nou het is ook niet helemaal vergelijkbaar hoor (niet boos worden want ik doelde helemaal niet op jullie )... Mijn ex is dus al eens te ver gegaan toen we net een paar maanden wat hadden en ik maakte het niet uit, want ja, wat is nu zoenen voor een keertje. Maar onbewust werd ik steeds meer achterdochtig terwijl hij grenzen opzocht. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat hij dan denkt "ik heb iig waxxer nog achter de hand" enz enz. Dan stond hij kruis-aan-kruis te dansen nog net niet lip-aan-lip terwijl ik op twee meter afstand stond. Vertrouwen was gewoon niet goed, achteraf realiseerde ik me dan ook dat het al een half jaar eerder uit had moeten zijn, dat had een hoop sores gescheeld.

Dansen moet kunnen, natuurlijk, en als je met iemand danst hoeft daar echt geen meter tussen te zitten. Maar... tja.... ik weet ook niet of mijn verhaal wel relevant is hierbij... en ik ken jou noch pup irl en weet niet wat zich er heeft afgespeeld.

Wat ik met die relaties bedoelde heeft 0,0 nichts niks nada nothing met jullie te maken, gewoon mijn eigen gevoel en verhalen irl (dat zette ik er zelfs bij) om me heen, en dat ik me dat voor mijzelf niet voor kan stellen omdat de enige echte structuur die ik in mijn leven heb, in een relatie moet zijn. ik zei dus geen bullshit maar gewoon een persoonlijk gevoel ik ben echt geen aai poesje aai poesje ik kleef aan je reet-figuur hoor Maar nogmaals, dat heeft niets met jouw verhaal te maken!!

pi_15965977
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:
. Moet nog aangifte doen bij de Veldhovense Politie (Prego! Waar zit die?)
je kent de shell-pomp bij 't city centrum? daar links van zit ie (als je naar de shell kijkt )

waarom moet je daar heen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Prego op 04-01-2004 22:37]

zondag 4 januari 2004 @ 22:37:05 #171
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966001
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

als je een relatie hebt betekent dat niet dat je ineens alle vertrouwen hebt, dat moet zich ontwikkelen en dat komt van beide kanten.. en dat gaat in principe de hele relatietijd door zo..

Ik vind het ene beetje cru om te zeggen dat iets in een relatie puur aan 1 persoon ligt, hoe persoonlijk het soms ook kan zijn..

Ik mag aannemen dat na 1,5 jaar zoiets wel gegroeid is. En ik neem zijn slodervosserige verstrooide chaotische levensstijl voor genoegen, dan hij maar mijn flirterige Ik kan echt niet door 1 deur met jaloerse mensen. Vind dat echt vre-se-lijk. Ga ik me gevangen voelen
L'Amour menaçant:
pi_15966011
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:

[..]

.

Wat ik met die relaties bedoelde heeft 0,0 nichts niks nada nothing met jullie te maken, gewoon mijn eigen gevoel en verhalen irl (dat zette ik er zelfs bij) om me heen, en dat ik me dat voor mijzelf niet voor kan stellen omdat de enige echte structuur die ik in mijn leven heb, in een relatie moet zijn. ik zei dus geen bullshit maar gewoon een persoonlijk gevoel ik ben echt geen aai poesje aai poesje ik kleef aan je reet-figuur hoor Maar nogmaals, dat heeft niets met jouw verhaal te maken!!

Ik vat hem niet
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 4 januari 2004 @ 22:37:40 #173
73102 ajuu
paraplu
pi_15966019
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Nou het is ook niet helemaal vergelijkbaar hoor (niet boos worden want ik doelde helemaal niet op jullie )... Mijn ex is dus al eens te ver gegaan toen we net een paar maanden wat hadden en ik maakte het niet uit, want ja, wat is nu zoenen voor een keertje. Maar onbewust werd ik steeds meer achterdochtig terwijl hij grenzen opzocht. Dan krijg ik een beetje het gevoel dat hij dan denkt "ik heb iig waxxer nog achter de hand" enz enz. Dan stond hij kruis-aan-kruis te dansen nog net niet lip-aan-lip terwijl ik op twee meter afstand stond. Vertrouwen was gewoon niet goed, achteraf realiseerde ik me dan ook dat het al een half jaar eerder uit had moeten zijn, dat had een hoop sores gescheeld.

Dansen moet kunnen, natuurlijk, en als je met iemand danst hoeft daar echt geen meter tussen te zitten. Maar... tja.... ik weet ook niet of mijn verhaal wel relevant is hierbij... en ik ken jou noch pup irl en weet niet wat zich er heeft afgespeeld.

aardige opzet voor een cee-oo-cee column?
  zondag 4 januari 2004 @ 22:37:51 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_15966025
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:36 schreef Prego het volgende:

[..]

je kent de shell-pomp bij 't city centrum? daar links van zit ie (als je naar de shell kijkt )

O die pomp kan ik wel vinden (bij de rotonde toch he?) dus dan zal de politie ook wel snel gevonden zijn.
L'Amour menaçant:
  zondag 4 januari 2004 @ 22:39:27 #175
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_15966071
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik dans altijd de paringsdans Doe ik veren op en roep ik "Koo-Koooo!!" Ik had zelfs rode haren gemaakt!!!

*klaarzit*
*popcorn pakt*
"Dance, Ang3l, dance!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')