quote:Oh ja kut dat was vanavond
Op zondag 4 januari 2004 22:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik haal mijn plezier uit het leed van de minder bedeelden...Jouw vrouw, mijn vrouw :van ruilen komt huilen
quote:een paar keer per maand heb ik de bui om me eigen alles kwalijk te gaan nemen wat ik de laatste paar jaar mis/ verkeerd heb gedaan. vandaag weer zo'n dag. ik voelde me echt ene loser.pizza;s verkopen in een k*tuniform voor een k*tsalaris.
Op zondag 4 januari 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hoezo een kutdag
??
zoiets zeg maar...
quote:ik wilde haar slaan tijdens het zien van die aflvering, ik wilde haar echt zwaar fysiek letsel toebrengen.
Op zondag 4 januari 2004 22:12 schreef Cybart het volgende:[..]
als er iets stoer was, was dat dat programma net wel
damn wat een aso sbs6 wijf zegheerlijk
Die astmatische teef, zelfs Bjorn moest ik leren te haten, maar "Lizzie" was een natuurlijke catalysator voor mijn haat. Ik zie, ik hoor, ik haat met al mijn wezen.
quote:oeh die had ik de 30ste
Op zondag 4 januari 2004 22:14 schreef Prego het volgende:[..]
een paar keer per maand heb ik de bui om me eigen alles kwalijk te gaan nemen wat ik de laatste paar jaar mis/ verkeerd heb gedaan. vandaag weer zo'n dag. ik voelde me echt ene loser.pizza;s verkopen in een k*tuniform voor een k*tsalaris.
nee bahzoiets zeg maar...
@vlarp, relaxed!
quote:je bent niet de enige
Op zondag 4 januari 2004 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik wilde haar slaan tijdens het zien van die aflvering, ik wilde haar echt zwaar fysiek letsel toebrengen.
Die astmatische teef, zelfs Bjorn moest ik leren te haten, maar "Lizzie" was een natuurlijke catalysator voor mijn haat. Ik zie, ik hoor, ik haat met al mijn wezen.
quote:amai, die g_e staat nu alweer zijne overhemdske glad te maken.
Op zondag 4 januari 2004 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dat is nou psies waar ik altijd zo bang voor ben.
.
*maakt notitie*
quote:En het aardige is dat je het beeld dat anderen van je krijgen heel doelbewust in een bepaalde richting kunt kneden, die helemaal niet overeen hoeft te komen met hoe je IRL bent.
Op zondag 4 januari 2004 22:13 schreef Jerruh het volgende:
Mensen krijgen schijnbaar een beeld van wat hen wordt voorgeschoteld door medeusers.
quote:Wie zegt dat? Ik geef mijn Pup best wel aandacht hoor
Op zondag 4 januari 2004 22:00 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik kan ook niet tegen jaloezie, maar ik zou het nou ook weer nie echt denderend tof vinden als mijn vriendje tijdens uitgaan nauwelijks oog voor mij heeft.
quote:Ik was de was aan het opvouwen.
Op zondag 4 januari 2004 22:17 schreef ajuu het volgende:[..]
amai, die g_e staat nu alweer zijne overhemdske glad te maken.
*maakt notitie*
quote:Heerlijk trouwens dat die Emma tijdens dat gesprek opeens heel beheerst iets super bruuts zei tegen die Liz.
Op zondag 4 januari 2004 22:17 schreef Cybart het volgende:[..]
je bent niet de enige
ik had ook echt de nijging om dat wijf wat aan te doen
"Je vindt ons klaplopers, niet?"
"Ja, ja dat vind ik inderdaad"
quote:*helemaal mee eens is*
Op zondag 4 januari 2004 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik wilde haar slaan tijdens het zien van die aflvering, ik wilde haar echt zwaar fysiek letsel toebrengen.
ik kreeg zo'n moordneigingen van dat aso wijf dat ik maar heb gezapt. Kon haar niet langer meer verdragen
quote:ik ben met niks anders bezig
Op zondag 4 januari 2004 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En het aardige is dat je het beeld dat anderen van je krijgen heel doelbewust in een bepaalde richting kunt kneden, die helemaal niet overeen hoeft te komen met hoe je IRL bent.
.
quote:allez, ik zie dat nie zo goe door die glaaskes zeker?
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik was de was aan het opvouwen.
.
quote:ja, en toen werd liz opeens emotioneel, en was ze in 1 zin helemaal uitgeluld
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Heerlijk trouwens dat die Emma tijdens dat gesprek opeens heel beheerst iets super bruuts zei tegen die Liz.
"Je vindt ons klaplopers, niet?"
"Ja, ja dat vind ik inderdaad"
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:14 schreef Vlarp het volgende:
*ophing*Volgens mij ga ik vannacht een sms krijgen van hem dat ie terug komt naar Nederland.
quote:dat dacht mijn hond ook, lig ik weer tegen de grond met Prego op me ribbenkast
Op zondag 4 januari 2004 22:16 schreef Cybart het volgende:
i think somebody needs a hug
eindejaarsdip? ik heb een nieuwjaarsdip, zo van niks komt goed dit jaar..
quote:Ang3l, het doet er helemaal niets toe wat wij hier vinden van hoe jij en Pup met elkaar omgaan op de dansvloer of daarbuiten. Het doet er alleen maar iets toe wat jij en Pup daar zelf van vinden.
Op zondag 4 januari 2004 22:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
Wie zegt dat? Ik geef mijn Pup best wel aandacht hoor
Ik geloof dat het hier meer ging over wat mensen in het algemeen (dus niet specifiek gericht op jou en Pup) ervan vinden als hun vriendje kijkt naar of danst met andere jongens.
quote:Ik denk dat je bij de buren naar binnen aan het gluren bent, want ik heb gordijnen voor de ramen.
Op zondag 4 januari 2004 22:20 schreef ajuu het volgende:[..]
allez, ik zie dat nie zo goe door die glaaskes zeker?
quote:Omdat ie het daar niet naar z'n zin heeft en bepaalde mensen mist...
Op zondag 4 januari 2004 22:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
(toch niet om een vervelende, maar om een leuke reden hoop ik?)
"ach ik heb d'er nog nooit zien strijken, en je zei dat je niet kon koken, dan zit je hier goed, want Mark zorgt altijd voor het eten..."
maar wat ik me nou afvraag hoe kijken die mensen nou in godsnaam terug op dit soort afleveringen, ik bedoel die Liz die kan geloof ik nooit meer over straat lopen zonder dat er iemand wel een vol bierblikje naar d'er opgezwollen snuit probeert te gooien.
quote:Januari is de maandag onder de maanden.
Op zondag 4 januari 2004 22:22 schreef Prego het volgende:[..]
dat dacht mijn hond ook, lig ik weer tegen de grond met Prego op me ribbenkast
quote:ik was nieuwjaarsdag echt mega-chagerijnig. komt ook doordat iedereen je dan gelukkig nieuwjaar gaat wensen. op een gegeven moment krijg je daar een beetje genoeg van, ik maak zelf wel uit of het een gelukkig nieuwjaar wordt. beetje overkill aan goeie bedoelingen van anderen (al dan niet gemeend), maar bij mij is het inmiddels weer over gelukkig
Op zondag 4 januari 2004 22:22 schreef Prego het volgende:[..]
dat dacht mijn hond ook, lig ik weer tegen de grond met Prego op me ribbenkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |