quote:ow ja kijk, hij woont in de buurt van Zwolle, en ik werkte toen nog bij de rabo in wijhe en moest steeds met de trein. Hij liep stage in Zwolle ofzo. Dus ik moest een bepaalde trein hebben en hij heeft een paar keer geprobeerd precies rond het tijdstip dat ik naar het station liep ook naar het station te gaan zodat we elkaar misschien wel tegenkwamen....
Op zondag 4 januari 2004 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik kan me nog wel iets herinneren dat hij met de trein naar jou zou komen ofzo
maar zometeen lurkt hij hier heel erg!!!
quote:wel creepy zeg....
Op zondag 4 januari 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
Erg he? Hij wist de kleur van mijn gordijnen en een paar woonaccesoires op te noemen
Toen heb ik als de sodemieter mijn 'echte' naam uit mijn publieke fokgegevens gehaald...
quote:idd
Op zondag 4 januari 2004 21:41 schreef ajuu het volgende:[..]
wel creepy zeg....
en hij draagt witte sokken en een foto ervan zette hij pontificaal in dit topic je kon ze haast ruiken
quote:Je haalt nu heel pijnlijke verdrukte herinneringen naar boven
Op zondag 4 januari 2004 21:44 schreef Waxxer het volgende:[..]
idd
en hij draagt witte sokken en een foto ervan zette hij pontificaal in dit topic
je kon ze haast ruiken
Ander onderwerp????
quote:nou en?! mooie manier om nog eens te laten weten wat je ervan denkt toch!
Op zondag 4 januari 2004 21:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]maar zometeen lurkt hij hier heel erg!!!
![]()
![]()
quote:he bah witte sokken...
idd
je kon ze haast ruiken
quote:Precies. Ik vertrouw Pup dat ie niet met 1 of andre Belg gaat zitten zoenen en dat moet hij ook maar bij mij doen. Ik heb geen zin in een jaloers iemand die het niet uit kan staan als ik met een ander dans. Bovendien weet ie wie ik ben en hoe ik ben, en als ie er niet tegen kan dat ik met een ander flirt (plagend) dan heeft ie vete pech. Flirten.... da's wat anders dan er op in gaan.
Op zondag 4 januari 2004 20:52 schreef ajuu het volgende:[..]
ik ben te lang vrijgezel dat ik waarschijnlijk niks snappo van dit nichten-relatie-gekir. maar ook toen ik nog een relatie had (2 zeer lange en intense relaties) was ik nooit jaloers, het intereseerde me misschien gewoon niet.
quote:ja sommige weirdoos vinden dat geil, stinkende sportsokken.
idd
je kon ze haast ruiken
quote:hahaha aaawwwww.......
Op zondag 4 januari 2004 21:44 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Je haalt nu heel pijnlijke verdrukte herinneringen naar boven
Ander onderwerp????
Oke.
Over twee weken gaat mijn Engels docente een week naar New York *snif* waar ik een jaar geleden dus rondliep. Ik wil weer terug kun je nagaan, die docenten krijgen dat zeker nog betaald ook?
Of niet?
quote:Misschien moet je onderscheid maken tussen diepgewortelde angst en oprechte diepgewortelde gerechtvaardigde angst.
Op zondag 4 januari 2004 20:58 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Misschien moet je een onderscheid maken tussen jaloezie
![]()
en oprechte, diepgewortelde angst
![]()
dat je je meest dierbare allergrootste liefde kwijt zult raken.
quote:Heeeey Spen...Ang3l!!
Op zondag 4 januari 2004 21:46 schreef Ang3l het volgende:[..]
Precies. Ik vertrouw Pup dat ie niet met 1 of andre Belg gaat zitten zoenen en dat moet hij ook maar bij mij doen. Ik heb geen zin in een jaloers iemand die het niet uit kan staan als ik met een ander dans. Bovendien weet ie wie ik ben en hoe ik ben, en als ie er niet tegen kan dat ik met een ander flirt (plagend) dan heeft ie vete pech. Flirten.... da's wat anders dan er op in gaan.
quote:Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet.
Op zondag 4 januari 2004 21:01 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik ben nu 24, al een "ouder" gevoel
maar ik heb ook zoiets van, volgens mij kunnen homo's voor hun 30e amper een normale, fatsoenlijke relatie beginnen zonder gedoe, tenminste, als ik het om me heen irl zie, als je de media gelooft enz enz....
Echt vreselijke ouderwetse onzin. Net zoals van die dingen als "Je gaat toch niet zonder je vriendje stappen?". Je moet elkaar gewoon kunnen vertrouwen. Punt. Anders kun je net zo goed ophouden.
quote:Mee eens
Op zondag 4 januari 2004 21:51 schreef Ang3l het volgende:[..]
Echt vreselijke ouderwetse onzin. Net zoals van die dingen als "Je gaat toch niet zonder je vriendje stappen?". Je moet elkaar gewoon kunnen vertrouwen. Punt. Anders kun je net zo goed ophouden.
quote:Vind ik dus ook niet. Maar blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken. Lijtk wel alsof ik Pup god weet wat heb aangedaan. "Dansen met een ander voor zijn ogen". OMG! Lock my up and put on the chastitiy belt!!!
Op zondag 4 januari 2004 21:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Mee eens
En dansen kan ook geen kwaad lijkt me.
quote:ang3l, je draaft nu een beetje door....waxxer heeft een relatie met een parkiet, dat moet je ook accepteren! niet iedereen doet het met jongens!
Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet.
Echt, doodsteek voor een relaie.
quote:*eens is*
Wat een extreme enorme BULLshit. Dus je wilt zeggen dat mijn relatie niet normaal is of gezond is omdat ik met en ander dans? Nee, wij hebben geen open relatie, maar oeh wat enorm erg als je met een ander danst, en al helemaal als je dat doet terwijl je met je vriendje daar bent en hij het ziet.
Echt, doodsteek voor een relaie.
quote:ik kan ook niet tegen jaloezie, maar ik zou het nou ook weer nie echt denderend tof vinden als mijn vriendje tijdens uitgaan nauwelijks oog voor mij heeft. Ik bedoel: je hoeft niet altijd het hele lovegebeuren te tonen, maar om die zaken juist te scheiden bij bepaalde situaties, da zou ik nie zien zitten. Misschien vind ie het gewoon jammer dat ie met het uitgaan niet echt bij jou hoorde of wilde ie ook wat aandacht..
Op zondag 4 januari 2004 21:55 schreef Ang3l het volgende:[..]
Vind ik dus ook niet. Maar blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken. Lijtk wel alsof ik Pup god weet wat heb aangedaan. "Dansen met een ander voor zijn ogen". OMG! Lock my up and put on the chastitiy belt!!!
Er is natuurlijk wel een verschil tussen een kwartiertje met een andere jongen dansen en de hele avond dansen met een andere jongen en geen oog hebben voor je vriend.
Dan zou ik als die vriend zijnde ook jaloers worden en ook terecht lijkt me. Maar een beetje met een ander dansen/flirten moet kunnen, maar niet teveel.
aan allemaal: hallo
en wat een vreselijke kutdag
quote:Hoi Hoi Prego
Op zondag 4 januari 2004 22:09 schreef Prego het volgende:
Angel: je hoeft je helemaal niet te verdedigen, jij (en vele anderen) weten hoe het tussen jou en tim zit. das toch voldoende?aan allemaal: hallo
Hoezo een kutdag ??
quote:als er iets stoer was, was dat dat programma net wel
Op zondag 4 januari 2004 22:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik haal mijn plezier uit het leed van de minder bedeelden...Jouw vrouw, mijn vrouw :van ruilen komt huilen
heerlijk
quote:Dat is nou psies waar ik altijd zo bang voor ben.
Op zondag 4 januari 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
Erg he? Hij wist de kleur van mijn gordijnen en een paar woonaccesoires op te noemen
Toen heb ik als de sodemieter mijn 'echte' naam uit mijn publieke fokgegevens gehaald...
quote:De rel, wat doe je!!!?
Op zondag 4 januari 2004 22:09 schreef Prego het volgende:
Angel: je hoeft je helemaal niet te verdedigen, jij (en vele anderen) weten hoe het tussen jou en tim zit. das toch voldoende?aan allemaal: hallo
nee grapje! Kijk, Fok! (en ook [homo] in principe) is een discussieforum. Mensen krijgen schijnbaar een beeld van wat hen wordt voorgeschoteld door medeusers. Niks minder en meer als daar op gereageerd wordt. Waarom vertel je anders dingen hier? Om maar in het luchtledige over jezelf te gaan zitten praten zonder ook maae enige vorm van interactie? dacht het niet.
en hoezo kutdag? ocherm... . *grote kan thee en biscuitjes aangeeft*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |