waar goeie geluiden staan, wordt er de hele tijd shockwavesound.com doorgesproken Beetje irritant
Maar zoiets zoek ik dus, maakt niet uit wat voor formaat het zijn.. zou me zeer gunstig van pas komen deze geluiden.
http://silentdragon.com/download/CTMELODY.WAV
Ik gebruik deze bij het opstarten van windows
Vanochtend om half 6 zat ik nog discovery te kijken, en dat al bijna een paar weken achtereen
quote:Die zit ook op de CD van Sound Blaste Live 5.1
Op zondag 4 januari 2004 16:42 schreef Oom_Agent het volgende:
Dit is het geluid van een supermooie blikseminslag:http://silentdragon.com/download/CTMELODY.WAV
Ik gebruik deze bij het opstarten van windows
quote:
Op zondag 4 januari 2004 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:[..]
Die zit ook op de CD van Sound Blaste Live 5.1
Hier ook nog een linkje naar wat WAVjes
quote:t was ook best leuk, met al die haaien enzo
Op zondag 4 januari 2004 16:44 schreef furanku het volgende:
Mja.. dat is balen, want ik heb al maanden een slaapprobleemNu wil ik eens proberen om met zulke geluiden te loopen eens vroeger te kunnen slapen
![]()
Vanochtend om half 6 zat ik nog discovery te kijken, en dat al bijna een paar weken achtereen
maar tussendoor kwam er ook een reclame van chillout-moods cd's ofzo, misschien die es opzoeken ?
-geluid van vliegveld shiphol
-onweer in het vrije veld
-de tram, zijn bel en zijn schel
-een feestelijk vuurwerk
-autoverkeer op de grote weg
-de metro
-de trein
-een rondvaart door de grachten van amsterdam
-amsterdam collage
Dit alles staat op mijn surround test cd. Het zijn allemaal maar heel korte fragmentjes, maar als je denkt dat er iets voor je tussen zit kan ik misschien wat voor je doen.
ook voor al je loops, effectsounds, fonts en grafix
tot nu toe klinken sommige nummers wel relaxt, en serieus, bij het nummer Deep Relaxation van Echoes of Nature moet ik zelfs gapen
ik kijk btw wel uit met kabbelende beekjes en ander soort stromend water
Dan Sally.au aanklikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |