Mij leek het wel leuk om een gratis x-box of playstation2 er bij te krijgen, weet iemand dat er telecombedrijfen zijn die zo'n dergelijke aanbieding hebben, heeft liefts 1 jaar Tmobile 300..
maar ik werk dus in die toko waar ze die aanbiedingen hebben en kan je vertellen dat ze niet voor verlengingen gelden alleen voor nieuwe abo's, dus misschien dat je nog ergens op internet die aanbieding kan vinden... hoop het wel voor je!
quote:En die toko heet?
Op zondag 4 januari 2004 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
jah is zeker leukmaar ik werk dus in die toko waar ze die aanbiedingen hebben en kan je vertellen dat ze niet voor verlengingen gelden alleen voor nieuwe abo's, dus misschien dat je nog ergens op internet die aanbieding kan vinden... hoop het wel voor je!
Ik heb dit abo net een maand en alles is prima!
[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 04-01-2004 16:28]
quote:Ja tuurlijk... goede tip bedankt.. dat ik daar niet eerder aan heb gedacht..
Op zondag 4 januari 2004 16:24 schreef daan-haarlem het volgende:
Ik heb goede ervaringen met BestelMaar.nl. Als je bij hen verlengd krijg je gewoon cash uitgekeerd. Bij een 1-jarige verlenging in jouw geval 288 euro, bij een 2-jarige verlenging 496 euro. Daar kun je een leuke Xbox voor kopen en hou je nog geld over ookhttp://www.bestelmaar.nl/bestelm/RABOL/5.html?supp_id=11
quote:maar ging het hier om een contractverlenging?
Op zondag 4 januari 2004 16:27 schreef 303 het volgende:
bij mediamarkt: t-mobiel 150 abonnement met een nokia 3410 en een playstation 2.Ik heb dit abo net een maand en alles is prima!
quote:nee, vergeten te melden. is nieuw abo voor 2 jaar. stom stom...
Op zondag 4 januari 2004 16:31 schreef lammegiraf het volgende:[..]
maar ging het hier om een contractverlenging?
quote:Zijn ook nog mensen die een nieuw abbo
Op zondag 4 januari 2004 16:33 schreef 303 het volgende:[..]
nee, vergeten te melden. is nieuw abo voor 2 jaar. stom stom...
quote:in principe wel, ze hoeven namelijk alleen maar te bellen met tmobile en ipv hoi ik heb een nieuw contract te zeggen hoi ik heb een contractsvernieuwing... of ze het ook verkopen is een 2e, maar denk dat je met beetje bluffen wel doorheen komt bij ze... ook al krijgen ze voor verlenging een lagere vergoeding dan voor een nieuwe aansluiting
Op zondag 4 januari 2004 16:38 schreef lammegiraf het volgende:
kun je bij de mediamarkt uberhaupt een contract verlengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |