Waarom zit er op je telefoon niet gewoon een functie dat hij bij bepaalde telefoonnummer automatisch de hoorn erop gooit. Hoe moeilijk is het nou om dat te maken.
Of dat mensen die anoniem bellen je niet meer kunnen berijken lijkt me ook heerlijk, die neem ik toch nooit op.
of is er wel een manier om dit allemaal te doen?
quote:Bel je provider op, het kan dacht ik wel
Op zondag 4 januari 2004 15:26 schreef GWD het volgende:
Ik wordt op mijn telefoon nog best vaak lastig gevallen door mensen die ik eigenlijk niet meer hoef te spreken, waarvan ik zoiets heb, de wereld is misschien wel beter af zonder jou, en zeker als je stopt met mij lastig te vallen.Waarom zit er op je telefoon niet gewoon een functie dat hij bij bepaalde telefoonnummer automatisch de hoorn erop gooit. Hoe moeilijk is het nou om dat te maken.
Of dat mensen die anoniem bellen je niet meer kunnen berijken lijkt me ook heerlijk, die neem ik toch nooit op.
of is er wel een manier om dit allemaal te doen?
quote:Dat is en alternatief, maar lost het probleem toch niet op
Op zondag 4 januari 2004 15:35 schreef Misanthroopia het volgende:
Verander je nummer of neem een nieuwe telefoon. En geef die irritante peepz je nummer niet.
quote:het zijn vaak vrouwen die je blijven stalken en je zo 10 nutteloze informatie loze SMSjes krijgt en constant wordt gebelt.
Op zondag 4 januari 2004 15:35 schreef Misanthroopia het volgende:
Verander je nummer of neem een nieuwe telefoon. En geef die irritante peepz je nummer niet.
quote:Nueck ze dan gewoon
Op zondag 4 januari 2004 15:37 schreef GWD het volgende:[..]
het zijn vaak vrouwen die je blijven stalken en je zo 10 nutteloze informatie loze SMSjes krijgt en constant wordt gebelt.
quote:gewoon op die smsje niet meer reageren... maar ik had het zelfde idee als jou van als je nu net zoals in vele chat progs een block functie maken...
Op zondag 4 januari 2004 15:37 schreef GWD het volgende:[..]
het zijn vaak vrouwen die je blijven stalken en je zo 10 nutteloze informatie loze SMSjes krijgt en constant wordt gebelt.
quote:ja inderdaad .. je gaat naar het nummer en drukt op blokkeren .. opgelost
Op zondag 4 januari 2004 15:41 schreef MallePall het volgende:[..]
gewoon op die smsje niet meer reageren... maar ik had het zelfde idee als jou van als je nu net zoals in vele chat progs een block functie maken...
quote:idd erg handig
Op zondag 4 januari 2004 15:44 schreef GWD het volgende:[..]
ja inderdaad .. je gaat naar het nummer en drukt op blokkeren .. opgelost
quote:ik denk dat ze dat met een kleine software wijziging moeten kunnen
Op zondag 4 januari 2004 15:46 schreef pc-fr34k het volgende:[..]
idd erg handig
Lijkt me ook wel te maken toch
quote:als je dus gebelt word zie je dat knopje ingaan
Op zondag 4 januari 2004 15:52 schreef GWD het volgende:[..]
ik denk dat ze dat met een kleine software wijziging moeten kunnen
alleen even zorgen dat zodra dat nummer binnenkomt automatisch op ophangen wordt gedrukt
quote:ja ho hè .. als ik iemand blokkeer wil ik er echt niks meer van weten .. maar het is misschien inderdaad wel leuk om boze reacties te lezen als ze erachter zijn dat ze je niet meer kuinnen bellen
Op zondag 4 januari 2004 15:54 schreef pc-fr34k het volgende:[..]
als je dus gebelt word zie je dat knopje ingaan
nee je moet er gewoon niks van merken
Maar wel een klein logje van geblokeerde mensen die iets stuurde.
geblokeerde smsjes ontvang je wel maar komt in een andere inbox waar je geen melding van krijgt.
worden ook na 3 dagen verwijderd.
van geblokeerde telefoongesprekken krijg je ook een log met tijdstip enzo
*Telefoonstem: "I'm sorry, you do not have permission to contact this mobile phone."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |