abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2004 @ 17:13:22 #201
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16106348
Waar wat is er dan met mensen die bang zijn om de ander te verwonden?

Ik bedoel, ik heb wel vaker in ene situatie gestaan waarbij ik hewoon blind ben gaan meppen. OK, het was tijdens de MAVO tijd maar dan nog, gewoon meppen.

en een vuurwapen? zeer slechte keuze. ten eerste is het zo illegaal als wat en ten tweede zal het echt niet zo makkelijk zijn om de trekker over te halen.
het LIJTK allemaal zo makkelijk maar dat is het zeker niet.

Niet dat ik ervaring heb, gelukkig niet, maar ik denk zeker wel dat het NIET makkelijk is.

koop gewoon deo en dan een met zware geur zodat er veel troep in zit, dat brand lekker.
standaard deo doet GEEN pijn, iig bijna niet. Dat heb ik namelijk geleerd toen ik voor de zoveelste keer met me brakke kop uit me bed kwam en de spuitkop verkeerd hield.

En idd plekken als de hals gewoon aangrijpen.

pi_16106469
hebben we hem ook weer

Een ding kerel, als je een gun hebt, gebruik je hem ook.

en dan bedoel ik niet voor de schietsport

vrijdag 9 januari 2004 @ 17:17:40 #203
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_16106511
en een awp? guaranteed to knock u out (met gratis aimbot)
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
  vrijdag 9 januari 2004 @ 17:17:42 #204
19907 Dobje
Gaping Hole Safari!
pi_16106513
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:13 schreef speedfreakssj het volgende:
Waar wat is er dan met mensen die bang zijn om de ander te verwonden?

Ik bedoel, ik heb wel vaker in ene situatie gestaan waarbij ik hewoon blind ben gaan meppen. OK, het was tijdens de MAVO tijd maar dan nog, gewoon meppen.

en een vuurwapen? zeer slechte keuze. ten eerste is het zo illegaal als wat en ten tweede zal het echt niet zo makkelijk zijn om de trekker over te halen.
het LIJTK allemaal zo makkelijk maar dat is het zeker niet.

Niet dat ik ervaring heb, gelukkig niet, maar ik denk zeker wel dat het NIET makkelijk is.

koop gewoon deo en dan een met zware geur zodat er veel troep in zit, dat brand lekker.
standaard deo doet GEEN pijn, iig bijna niet. Dat heb ik namelijk geleerd toen ik voor de zoveelste keer met me brakke kop uit me bed kwam en de spuitkop verkeerd hield.

En idd plekken als de hals gewoon aangrijpen.

Idd deo werkt goed, ik heb een keer Rexona 24 uur active deo in me oog gespoten en zag de hele dag zeer wazig met dat oog
An ancient Zuludong wise man once said that holy artifacts would be found in the holes of foreign girls. Lacy soon finds herself being prodded for this mystical treasure!
pi_16106562
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:17 schreef roxxe het volgende:
en een awp? guaranteed to knock u out (met gratis aimbot)
wel met wallhack dan he!
pi_16106581
Hij heet ook niks voor niks 24 uur actief
Als 2 echtparen echt paren, hebben 4 echtgenoten echt genoten
  zaterdag 10 januari 2004 @ 04:39:58 #207
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_16121910
wat een gelul..
een vlakke hand ga je niet gebruiken

je wil letsel cq verkrachting tegen gaan
gewoon die nagels gebruiken
gewoon dat ook slaan

niet moeilijk , niet hoog trappen , niet omver duwen

ogen hals lies ... maar bedenk wel .. wij kereld (mogelijke belagers ) weten ook wel dat we in de klote getrapt worden

en dan het geintje adrenaline. zowel aanvaller als verdediger hebben het ten tijde
trap me in de noten .ik merk het zeker .. de volgende dag .
sla me voor mn gezicht .. voel t niet, maar je merkt t wel als 'ontvanger'

nek lies en ogen .. als je vingers kan pakken doe het .. en breek ..
en trainen in een school . daar zijn ze stiekem ook voor.
wapens zijn bull .. die zitten toch onderin de tas "ik wil er niet te actief mee bezig zijn" of je wordt er zelf mee gemold.
als je wapen gebruikt hou ze verhuld en zet ze gewoon in het gezicht of hals .. als het snijwapen zijn zet ze dan op de bovenkant van de armen .. waar de speieren zitten .. de oksel is ook goed. maar ga niet voor de "siersper'' brede schouder etc .. maar voor de functionele .. dingen zoals de pezen in de knieholte.
nogmaals .. dan maar gezeik met politie , maar je wordt niet mishandelt of erger.

en ajb .. nas op met domme comments.. dit is naar mijn mening een zinnig topic

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_16122554
Wat een gelul, ik zeg ook geen vlakke hand, alleen palm van de hand. En er ooit wel eens bij nagedacht dat op het moment dat je een hoge trap maakt een ervaren vechter bukt en je genadeloos onderuit schopt daarna? Bovendien zijn hoge trappen makkelijk te blokken.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:24:50 #209
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_16128719
Ik sla zelf ook met de vuist omdat ik dat als bokser nou eenmaal gewend ben. Het is in principe wel beter dat met de palm te doen. verder blijven de stoot technieken gelijk. Je riskeert met een vuistslag inderdaad bloedcontact waar je niet alleen ontstekingen op kan lopen maar ook bepaalde niet zulke fijne virussen die je op die manier op kunt lopen.

een hand in een vuist breekt ook heel snel als je daarmee vol tegen iets hards als een gezicht slaat. Als Mike Tyson op straat zijn hand kan breken kan iedereen zijn hand op straat breken. Vrouwen handen zijn trouwens weer een stuk kwetsbaarder.

Wat betreft knieschijf stukschoppen,,,, ik heb het niet over de lowkick.
je strapt met de punt van je schoen van onderen naar boven op de knie.
ook zou je heel makkelijk een techniek in kunnen zetten op de zijkant van de knie. Als je de hele knie goed breekt zal hij nooit meer normaal lopen.

een man vloeren op straat doe je niet door een leuke worp of zo, dat bedoelde ik niet. meer een klap op zijn keel en daarna een trap naar zijn kruis of zo .

In principe hoeft de vrouw dew man ook niet aan te kunnen. ze moet de man zo lang kunnen inmoboliseren dat hij niet meer achter haar aan komt. als je hem een klap op zijn keel geeft waar hij 10 tellen zoet mee is en je gaat sprinten heb je een redelijke voorsprong.
daarom pleit ik ook voor die kapotte knie,, dan rent hij niet meer achter je aan.

pi_16128956
maar hoe sla je met je palm dan precies?

oh en hondebeten naaien ze zo dicht met wat antibiotica pillen en mensenbeten, daar schijnt dat ze je soms zelfs ter observatie houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Sessy op 10-01-2004 15:45]

pi_16129067
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:16 schreef SolidArt het volgende:
hebben we hem ook weer

Bij de schietclub hebben we van die regels
Als je een wapen meeneemt, dan ook alleen als je zeker weet dat je hem gaat gebruiken.

Eigenlijk best wijze regels.

zaterdag 10 januari 2004 @ 15:47:53 #212
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_16129257
met de palm van je hand slaan? niet zo moeilijk.. gweoon je vingers naar binnen klappen. tot op die ''kussentjes'' van je hand..en dan de hand iets achterover hellen en dan gewoon naar voren stoten en zorgen dat je met dat onderste gedeelte raakt. daar waar dat bot zit klaar!
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_16147797
Idd, als je zo iemand op zijn kin hoekt, is die wel even uitgeschakeld
Zo leren wij dat ook bij jigo en jiu-jitsu, niet met vuist slaan. Vingers idd inklappen bij de kussentjes en dan iemand raken met het stukje bot dat in het verlengde van je duim loopt.
En ik moet even zeggen dat ik de laatste post van hmm_lasagne een hoog onzin gehalte vind hebben. Met de vlakke hand slaan is altijd goed en je verwond jezelf vrijwel nooit
Sowieso vind ik het erg knap dat als je allebei staat je iemand zomaar in de lies slaat. Is misschien een leuke dojo oefening, maar in de praktijk zou ik zeggen: Probeer het niet. Verder is het strottenhoofd ook erg effectief. Het is een potentieel dodelijk plekje dus te hard slaan is niet aangeraden. Sla hierop met de meskant van je hand. En wat ik zei over mensenbeten is ook al bevestigd door Sessy, ze zijn gewoon gevaarlijker.
pi_16148250
ga op een vechtsport en neem een staak mee
Imagine yourself that everything comes true what your dream said, dance of cocaine, xtc, LSD whatever... a never ending dream of love!!
pi_16153109
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:47 schreef Breemz het volgende:
met de palm van je hand slaan? niet zo moeilijk.. gweoon je vingers naar binnen klappen. tot op die ''kussentjes'' van je hand..en dan de hand iets achterover hellen en dan gewoon naar voren stoten en zorgen dat je met dat onderste gedeelte raakt. daar waar dat bot zit klaar!
Ahh. Ja want ik dacht al, als je iemand gewoon met een vlakke hand mept doet dat toch bijna geen zeer (nouja niet genoeg om iemand te stoppen in elk geval)
  zondag 11 januari 2004 @ 15:47:19 #216
28654 gimgamgommetje
si vis pacem para bellum
pi_16154088
nope, daar heb je gelijk in. een palmslag is absoluut effectief,, een voordeel is ook dat je bijvoorbeeld een soort combinatie maakt van een slag en een duw. je stoot dan met de palm in het gezicht waarna je door duwt en een soort rollende beweging maakt waardoor het hoofd strak naar achteren klapt. dan is hij uit balans en valt,,, dit is wel vrij link omdat hij een opdonder op zijn nek krijgt.

ook met de meskant naar alle zijden van de nek/keel is effectief.

het strottehoofd is mijn absolute favoriete plek om aan te vallen.
Tijdens mijn werk gebruik ik die vaak om te duwen.
Ik heb nog wel eens dat mensen me bij mijn kraag pakken of stropdas of zo. 1x ben ik met een elleboog op de keel ingegaan, maar meestal is de situatie niet direct heel bedreigend en kom je makkelijk los door 1 vinger op het strottehoofd te leggen en naar achteren te duwen.
Het is op zich niet echt gevaarlijk. je hoort hem ff slikken of kuchen en ziet zijn hand naar zijn keel gaan maar verder ben je weer los en is er niks gebeurd. Dit werkt ook fijn op de grond zolang je maar 1 hand vrij hebt.

pi_16158905
quote:
Op zondag 4 januari 2004 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
tja..
berovingen, ontvoeringen, verkrachtingen, al dan niet zinloos geweld, het is tegenwoordig de orde van de dag in het nieuws.
gisteren liep ik na 3 uur snachts over straat, alleen, en voelde me zeker niet veilig.
hier in de buurt wordt de laatste tijd nogal eens wat verkracht.

dat brengt me dus op het volgende.
met vuurwapens mag je uiteraard niet over straat gaan.
maar waarmee kan/mag je jezelf wel beschermen?
zodat, als er wat gebeurt, de dader schrikt, en afdruipt, of (een klein beetje) pijn doen, zodat je kan ontkomen?
en: draag jij beschermingsmiddelen bij je als je over straat gaat?

Niet te vergeten: een man in z'n kloten knijpen is ongelooflijk pijnlijk (weet ik helaas uit eigen ervaring) maar ook totaal ongevaarlijk. Dus als je toevallig z'n klokkenspel binnen handbereik krijgt...
  zondag 11 januari 2004 @ 18:23:09 #218
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16159458
Als ik naar het voetbal ga, neem ik altijd een klein uitvouw baar mesje mee en stop ik in mijn schoenen dat ik hem altijd bij heb ookal word ik gefouilleerd

en op straat.. tsja soms hou ik mijn sleutelbos in mijn hande als ik me echt onveilig voel

OJAAJOH?
pi_16159661
toch is zo'n stun gun niet het perfecte wapen om je te verdedigen,want je moet veel te dicht bij je belager zijn want je moet hem er immers mee kunnen aanraken.

dan kan je beter zo'n taser gun kopen,zelfde princiepe met stroom alleen schiet deze 2 haakjes af die in het lichaam van je belager blijven zitten en doordat er 2 lange draden naartoe gaan kan je hem van afstand shokken.

maar ik dacht dat je er maar 1 keer mee kon vuren dus die eventuele 2e belager kan je dan niks doen,en ik weet ook niet of die taser gun door een dikke winterjas gaat

ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  zondag 11 januari 2004 @ 22:33:05 #220
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16169013
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 17:16 schreef SolidArt het volgende:
hebben we hem ook weer

"zucht"

waarom nu weer allemaal schieten schieten?

ga dan lekker naar amerika waar het normaal is dan je een wapen draagt.

zondag 11 januari 2004 @ 22:38:00 #221
67670 Skv
Cynist.
pi_16169192
Mn kapmes
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_16169411
Keb altijd een opblaastank bij me, wel handig hoor!
Kusje
  maandag 12 januari 2004 @ 00:10:58 #223
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16172108
quote:
Op zondag 11 januari 2004 11:40 schreef simoontje het volgende:
ga op een vechtsport en neem een staak mee
Buffy
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  maandag 12 januari 2004 @ 02:14:43 #224
52967 hmmm_lasagne_
pi_16174325
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:23 schreef hellmondunited het volgende:
Als ik naar het voetbal ga, neem ik altijd een klein uitvouw baar mesje mee en stop ik in mijn schoenen dat ik hem altijd bij heb ookal word ik gefouilleerd
daar komt hij
de verkrachter
ik trek mijn schoen uit
hij wacht
in mijn schoen kijk ik naar het mes
hij wacht
ik vind mijn mes
hij wacht
ik klapt het uit
hij wacht
ik dreig met een mesje van 2 centimeter
hij gilt als een meid en rent weg !!
ik win !

bullshit
wil je de pijp uit ? ga dreigen met onzin .
een wapen moet je eerder kunnen pakken dan je telefoon !
en je moet de ballen bebben het te gebruiken .

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  maandag 12 januari 2004 @ 02:18:15 #225
52967 hmmm_lasagne_
pi_16174378
quote:
Op zondag 11 januari 2004 11:10 schreef Je_moedah het volgende:
Idd, als je zo iemand op zijn kin hoekt, is die wel even uitgeschakeld
Zo leren wij dat ook bij jigo en jiu-jitsu, niet met vuist slaan.
de reden dat mensen onderuit gaan met een kin oek is simpel
als je tegen de rechterkaak ramt dan klap je met je linker kaak uiteinden tegen je aderen in je hals.
Met judo heb je ook tig verwurgingnen ermee.
soms zie je mensen stuipen als ze KO zijn .
dat komt door die afsluiting van die ader.
Of je iemand plotsklaps wurgt (en dan hard) of met de kaakrand de nek in beuks (rechts de hoek dus links de kaak de nek in) maakt niet uit. Het heeft met zuurstof tekorten en bloed overdrukken (schijnbaar) te maken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')