quote:Maar hij heeft wel gelijk
Op zondag 4 januari 2004 14:33 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
ik vraag niet aan je of je commentaar wil leveren op het feit of ik al dan niet geschikt zou zijn om verkracht te worden, dus ga lekker een ander topic zieken als je niet serieus kan reageren
quote:Dan ben jij mijn vrouwelijke co-sensei vechtsporten nog niet tegengekomen, daar wil je echt geen ruzie mee hebben
Ik denk toch echt dat je het best preventief kunt werken, no offence maar ik denk dat het niet slim is om als vrouw in een onveilig gebied te gaan lopen, hoeveel vechtsport ervaring je ook hebt als vrouw, een man is vrijwel altijd sterker. Daarnaast zou ik als vrouw ervoor zorgen dat ik me telefoon gewoon standby had om gelijk een goede vriend te kunnen bellen, in principe moet dat binnen enkele secondes kunnen. Ik denk dat je daar meer aan hebt als zaken als pepperspray etc.
Verder, tsja, zelfverdediging helpt niet echt vind ik. Toen ik in groep 7 zat zat ik daar op, en ik heb werkelijk waar geen flikker geleerd. Je kan beter op kickboksen of muy thay gaan. Ook karate en jiu-jitsu kan ik je aanraden.
Wil je echt effectief bezig zijn haal je een nunchakus.
Tik daar op google maar eens wat over in.
quote:No offence, maar ik denk dat wanneer jouw co-sensei in een puur straatgevecht terecht komt, dan gaat ze neer. Een straatgevecht is geen dojo, dat is bijten, krabben, en plekken raken waar de regels niet in voorzien... Alles is een wapen, alles is een doel.
Op zondag 4 januari 2004 20:34 schreef Je_moedah het volgende:[..]
Dan ben jij mijn vrouwelijke co-sensei vechtsporten nog niet tegengekomen, daar wil je echt geen ruzie mee hebben
Sport: kies wat je leuk vind. Verdediging: kruis & keel.
Wil je toch iets hebben om je te verdedigen: pepperspray
quote:ik ben het niet helemaal met je eens want het ligt er aan hoe jou trainer traint!
Op zondag 4 januari 2004 21:03 schreef stinkie het volgende:[..]
No offence, maar ik denk dat wanneer jouw co-sensei in een puur straatgevecht terecht komt, dan gaat ze neer. Een straatgevecht is geen dojo, dat is bijten, krabben, en plekken raken waar de regels niet in voorzien... Alles is een wapen, alles is een doel.
Ik heb nu een paar keer in een situatie gezeten waarbij ik m'n vechtsport kennis moest gebruiken. Je komt er nauwelijks aan toe, dus hou het lekker simpel.Sport: kies wat je leuk vind. Verdediging: kruis & keel.
Wil je toch iets hebben om je te verdedigen: pepperspray
quote:Het geeft juist precies aan wat ik bedoel. Je leert vechten, niet de sport.
Op zondag 4 januari 2004 21:33 schreef tiez het volgende:[..]
ik ben het niet helemaal met je eens want het ligt er aan hoe jou trainer traint!
ik heb 2 jaar op kickboxen gezeten(goeie voornemen is om er weer op te gaan) en mijn trainer heeft me al de smerigste trukjes geleerd die je maar kan bedenken zoals met uitgestrekte vingers een stoot maken net onder de kin bij waar je hoofd en strottenhoofd samen komen geheid dat je neer gaat!
quote:in combinatie met een aansteker zeker
Op zondag 4 januari 2004 17:33 schreef nikky het volgende:
busje deo doet wonderen *
ser. Als vrouw zijnt gewoon een pepperspray busje.....
is het meest effectief en je beschadigt er niemand mee....
wel erg jammer dat sommige mensen menen het nodig te vinden mij te beoordelen vanuit mijn fotoboek. optyfen bushokjes enzo..
quote:die spuit net 20 cm verder :s
Op zondag 4 januari 2004 17:33 schreef nikky het volgende:
busje deo doet wonderen *
quote:Misschien moet je, je eens gaan afvragen of het wel zo verstandig is om op dit tijdstip alleen over straat te lopen in een buurt waar veel verkracht wordt. Voorkomen is tenslotte nog steeds beter dan genezen!
Op zondag 4 januari 2004 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
gisteren liep ik na 3 uur snachts over straat, alleen, en voelde me zeker niet veilig.
hier in de buurt wordt de laatste tijd nogal eens wat verkracht.
quote:ik woon er
Op zondag 4 januari 2004 22:51 schreef iemanddiejenietkent het volgende:[..]
Misschien moet je, je eens gaan afvragen of het wel zo verstandig is om op dit tijdstip alleen over straat te lopen in een buurt waar veel verkracht wordt. Voorkomen is tenslotte nog steeds beter dan genezen!
quote:
Op zondag 4 januari 2004 22:58 schreef Mikkie het volgende:[..]
Dat wordt verhuizen dan
*checkt tweede fotoboek-foto -> je mag wel een nachtje hier slapen
quote:moet je wel kenne richten en met een zwaard om kunnen gaan.
Op zondag 4 januari 2004 14:11 schreef Megumi het volgende:[..]
Heb ik gedaan en doe het nog. Daarnaast heb ik thuis een zwaard en een catapult met een telescoop vezier. Loop daarmee natuurlijk niet over straat. Maar een inbreker kan een bloedig onthaal krijgen indien nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |