voor verkrachting of aanranding hoef je je geen zorgen te maken.
Kunt denk ik beter aan je zelfvertrouwen gaan werken dan, met wapens de straat op gaan. Krijg je anders van die amerikaanse toestanden van, en dat willen we natuurlijk ook niet.... Dusse, mijn tip, bezoek een psych, voordat je begint met het dragen van wapens.
Oja pas zag ik ook bij britain in arnhem van de kleur spuitbussen liggen
dat 4 dagen niet meer van je gezicht gaat. Dus dat moet dan wel legaal zijn
quote:foto's....
Op zondag 4 januari 2004 14:11 schreef Megumi het volgende:[..]
Daarnaast heb ik thuis een zwaard en een catapult met een telescoop vezier.
quote:ik vraag niet aan je of je commentaar wil leveren op het feit of ik al dan niet geschikt zou zijn om verkracht te worden, dus ga lekker een ander topic zieken als je niet serieus kan reageren
Op zondag 4 januari 2004 14:15 schreef MrAbagnale het volgende:
*checkt fotoboekvoor verkrachting of aanranding hoef je je geen zorgen te maken.
quote:Toch gewoon doen. Diezelfde wet die je verbiedt om pepperspray te dragen, zal je mogelijk in de steek laten als je haar nodig hebt. Je kunt jezelf maar beter gewoon goed weten te beschermen dan dat je je altijd braaf aan de regels houdt en afhankelijk wordt van een maatschappij met mensen die snel doorlopen als je om hulp roept waarna je hulpeloos aangerand wordt.
Op zondag 4 januari 2004 14:02 schreef stoepjong het volgende:[..]
Vrouwen mogen toch geen pepperspray op zak hebben, is toch ook een wapen, laat staan traangas, hooguit een politie vrouw.
[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 04-01-2004 14:45]
Meeste onveiligheid op straat zit tussen je eigen oren.
quote:Klopt, alleen sommige meiden hebben daar bijv. wel pepperspray voor nodig, dan voelen ze zich ook zekerder voor het geval dat..
Op zondag 4 januari 2004 14:34 schreef fauve het volgende:
je word minder snel slachtoffer als je zekerheid uitstraalt
Tegenwoordig beperk ik het maar tot een 30cm lange metalen liniaal die keihard is.
quote:Dat is idd ook waar... onzekere mensen maken goede slachtoffers bij zij die kwaad willen..
Op zondag 4 januari 2004 14:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het beste wapen is gewoon zelfverzekerd te zijn, en niet als een bang musje over straat te schuiffelen.Meeste onveiligheid op straat zit tussen je eigen oren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |