abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2004 @ 10:38:07 #226
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_16178695
Wat dacht je van een zenuw-knooppunt achter je kin? BOEM... lights out.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 12 januari 2004 @ 10:43:50 #227
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_16178801
quote:
Op zondag 11 januari 2004 18:08 schreef dierenvriend het volgende:

[..]

Niet te vergeten: een man in z'n kloten knijpen is ongelooflijk pijnlijk (weet ik helaas uit eigen ervaring) maar ook totaal ongevaarlijk. Dus als je toevallig z'n klokkenspel binnen handbereik krijgt...

Dat is niet waar.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_16178933
't kan wel gevaarlijk zijn als je daar gepakt wordt.

En ik doe nu al 12 jaar judo, maar ben nog nooit verkracht. Denk ook niet dat ze daar behoefte aan hebben.
Maar misschien is dat wat? Kun je jezelf ideaal verdedigen als het moet.

maandag 12 januari 2004 @ 13:54:45 #229
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16183460
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik weet diverse zenuw-knooppunten te vinden, maar dat er ook een achter de kin zit dat is mij toch echt onbekend. Waar precies?
  maandag 12 januari 2004 @ 14:04:54 #230
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_16183741
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
Daar moet je echt niet geraaakt worden.
Heb er 5 dagen ofzo pijn door gehad met slikken.
Het was meer per ongeluk, het kwam harder aan als dat bedoeld was.
pi_16184276
uit australie een busje insectenspray meegenomen.. whaaaa.. dat spul is minstens zo erg als pepperspray!!! Zo pijn aan je ogen en aan je luchtwegen pffffffff.. echt niet normaal!! Verder heb ik als ik 's avonds fiets vaak mn kettingslot aan mn stuur hangen (= meer binnen handbereik dan om je zadel..)
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 12 januari 2004 @ 14:35:37 #232
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_16184615
quote:
Op maandag 12 januari 2004 02:14 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:

[..]

daar komt hij
de verkrachter
ik trek mijn schoen uit
hij wacht
in mijn schoen kijk ik naar het mes
hij wacht
ik vind mijn mes
hij wacht
ik klapt het uit
hij wacht
ik dreig met een mesje van 2 centimeter
hij gilt als een meid en rent weg !!
ik win !

bullshit
wil je de pijp uit ? ga dreigen met onzin .
een wapen moet je eerder kunnen pakken dan je telefoon !
en je moet de ballen bebben het te gebruiken .

weet dat ik het niet zal gebruiken maar toch..
mocht het echt een keer fout gaan..

ben al 2x zomaar in elkaar gerost bij rellen omdat ik geen kant meer op kon tsja daar sta je dan he..

enne 112 bellen heeft ook geen zin want die komen toch niet (heb ik zelf ervaring mee)

OJAAJOH?
  maandag 12 januari 2004 @ 21:46:45 #233
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16199827
quote:
Op maandag 12 januari 2004 10:49 schreef _Denker het volgende:En ik doe nu al 12 jaar judo, maar ben nog nooit verkracht.
* kijk naar foto van _Denker.

Ben je nog nooit verkracht joh? Meestal niet bij mannen he.

Maar ik denk dat pepperspray toch het beste is voor dames. Een beetje vloeistof in iemands gezicht spuiten is natuurlijk veel makkelijker dan iemand steken. Want daar moet je toch wel lef voor hebben.

Ik las op de vorige pagina wat reacties van wat anti-geweld mensen. Begrijp dat het hier niet om onschuldige aanvallers gaat. Wanneer iemand jou iets wilt aandoen dan verweer jij jezelf gewoon. Of hij (laten we dat aannemen) nou een defect aan z'n hart heeft of niet, jammer dan. Zelfverdediging is geen zinloos geweld, het is alleen verweer ertegen.

[Dit bericht is gewijzigd door Salv op 12-01-2004 21:52]

anti politiek-correct
pi_16200547
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:46 schreef Salv het volgende:

[..]

* kijk naar foto van _Denker.

Ben je nog nooit verkracht joh? Meestal niet bij mannen he.

Maar ik denk dat pepperspray toch het beste is voor dames. Een beetje vloeistof in iemands gezicht spuiten is natuurlijk veel makkelijker dan iemand steken. Want daar moet je toch wel lef voor hebben.

Ik las op de vorige pagina wat reacties van wat anti-geweld mensen. Begrijp dat het hier niet om onschuldige aanvallers gaat. Wanneer iemand jou iets wilt aandoen dan verweer jij jezelf gewoon. Of hij (laten we dat aannemen) nou een defect aan z'n hart heeft of niet, jammer dan. Zelfverdediging is geen zinloos geweld, het is alleen verweer ertegen.

Dan heb jij dit topic nog niet gelezen.
  maandag 12 januari 2004 @ 22:27:36 #235
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16201879
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, vrouwen die verkrachten...
Een groepsverkrachting in het zwembad door een groepje brutale meiden. Allemaal willen ze even op het dingetje rijden. Erectie is geen probleem, van angst gaat ie opeens rechtop staan..

Zie je het al voor je?

anti politiek-correct
pi_16201925
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:27 schreef Salv het volgende:
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, vrouwen die verkrachten...
Een groepsverkrachting in het zwembad door een groepje brutale meiden. Allemaal willen ze even op het dingetje rijden. Erectie is geen probleem, van angst gaat ie opeens rechtop staan..

Zie je het al voor je?

en als ze zeggen: omhoog met dat ding of ik bijt em eraf.

je wil niet weten hoe snel ik aan me piel loop te sjorren dan!

Kusje
  maandag 12 januari 2004 @ 22:38:41 #237
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16202416
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:28 schreef Manweth het volgende:

[..]

en als ze zeggen: omhoog met dat ding of ik bijt em eraf.

je wil niet weten hoe snel ik aan me piel loop te sjorren dan!

Met zo'n antwoord krijg ik de indruk dat je graag een keer verkracht zou willen worden. Daar krijg je zeker een kick van?

Een man is sterker dan een vrouw. Alleen in een groep zouden de dames je kunnen verkrachten. En dan is het nog maar de vraag ofdat het eigenlijk niet een pleziertje is te noemen.

Een vrouw die een pistool op je voorhoofd houdt en je vertelt dat je d'r maar eens hard moet nemen, straf of...

anti politiek-correct
  maandag 12 januari 2004 @ 22:45:06 #238
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_16202651
quote:
Op zondag 4 januari 2004 13:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
tja..
berovingen, ontvoeringen, verkrachtingen, al dan niet zinloos geweld, het is tegenwoordig de orde van de dag in het nieuws.
gisteren liep ik na 3 uur snachts over straat, alleen, en voelde me zeker niet veilig.
hier in de buurt wordt de laatste tijd nogal eens wat verkracht.

dat brengt me dus op het volgende.
met vuurwapens mag je uiteraard niet over straat gaan.
maar waarmee kan/mag je jezelf wel beschermen?
zodat, als er wat gebeurt, de dader schrikt, en afdruipt, of (een klein beetje) pijn doen, zodat je kan ontkomen?
en: draag jij beschermingsmiddelen bij je als je over straat gaat?

Sportschoenen, uithoudingsvermogen, snelheid en kennis van de goede plekjes om tijdelijk te schuilen doen het vaak ook goed tegen zinloos geweld Das mijn ervaring in ieder geval. Voor de rest draag ik geen wapentuig ofzo, als het op rossen aankomt kan ik misschien de gesp van me riem gebruiken. Tja, ik kan me wel overal druk over gaan maken, maar ik probeer het gewoon te ontwijken.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_16206540
Ach.. wat kan je dragen om je te beschermen...

Ik stel voor gewoon elke dag met twee daisy cutters in je zak opstap te gaan. Dan voel je je wel veilig denk ik zo...

English, mother fucker! Do you speak it?!?
  dinsdag 13 januari 2004 @ 03:36:44 #240
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_16209041
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:57 schreef Dr.Cody het volgende:
Ach.. wat kan je dragen om je te beschermen...

Ik stel voor gewoon elke dag met twee daisy cutters in je zak opstap te gaan. Dan voel je je wel veilig denk ik zo...

en dat zijn?
pi_16209496
Ik draag sinds kort een stun-gun bij me om mezelf te beschermen.
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met mensen, omdat ik zoveel mogelijk gevaarlijke situaties probeer te ontwijken, maar soms staat er wel een groepje jongeren, en dan zullen ze je voor de gein maar eens van de fiets af trappen.
En het wordt ook steeds gevaarlijker op straat.
Verder is een stun-gun non-lethal (niet-dodelijk) en het laat geen fysieke schade achter.
Als iemand je wilt neerslaan hoef je maar een kleine schok te geven en diegene ligt op de grond.
Dan heb jij tenminste de tijd om snel weg te rennen.
Misschien dat ik er binnenkort ook maar een voor mijn zusje aanschaf, die woont in een buurt met veel "gevaarlijke" mensen.
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
@luna
pi_16209592
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:02 schreef veldmuis het volgende:
Zo'n blauwekopding?
Spuit je in z'n gezicht en over 3 dagen is-ie nog een smurf

Ga ff langs de dump ofzo, hiero in breda kan je iig zat van dat soort spul krijgen daaro

Edit: Het heet overigens officieel Criminal Identifier Spray en ontneemt ook tijdelijk het zicht van je belager .. en is (tot ze dat over een jaar of 5 weer onderzocht hebben natuurlijk ) niet schadelijk... alhoewel mij dat weinig boeit eigenlijk.

dinsdag 13 januari 2004 @ 06:11:17 #243
80564 missymouse
Lieve muisje :)
pi_16209808
Toen ik in zo'n situatie kwam (aanranding) heb ik t boel bijmekaar geschreeuwd en steeds uitgehaald naar zijn gezicht met me nagels en wild schoppen ... Uiteindelijk gaf die het op en ging die weg.
had bloed onder me nagels van hem.. daarmee naar t politiebureau geweest hebben ze het zorgvuldig onderzocht (DNA) en hebben ze hem uiteindelijk opgepakt.

Had geluk... had veel erger kunnen aflopen

FOK!fotograaf dinsdag 13 januari 2004 @ 09:08:03 #244
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_16211065
de keren dat ik laat buiten ben heb ik meestal nooit iets bij me..
(als het echt laat is (2-3 uur))

ben vaker buiten romd 22.00-23.00 uur dan zit ik of op de fiets... of ik loop in het park met mijn honden, als ik in het park loop dan heb ik altijd mijn maglite bij me.. die dingen zijn stevig..
en ook mijn honden beschermen me dan..

verder heb ik nooit iets op zak...

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_16212970
Alsof kerels nooit verkracht kunnen worden.
En er kunnen toch ook andere dingen gebeuren? Beroving of iets dergelijks. Je weet maar nooit...

Het is dan wel handig als je vechsport doet.

pi_16226469
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb gelezen dat jij aan judo doet. Met alle respect voor judo, ik doe er zelf o.a. ook aan, ik vind het de minst effectieve van de 3 vechtsporten die ik doe. Judo is een leuke basis, ik doe judo omdat ik het leuk vind en om wat meer over Japan te leren en ik zet me er 100% voor in. Alleen heb ik niet het idee dat ik zo snel op judo zou terugvallen zodra ik zou worden aangevallen. Waarom?
Judo leert je GEEN blokkeringen tegen stoten, pas bij >2e dan komt de verdediging tegen messen, bovendien is iemand echt werpen in de praktijk best moeilijk. Verder leer je ook niet schoppen bij judo. Ik weet voldoende van judo af, ben nu blauwe band. Kijk... geworpen worden is misschien erg pijnlijk als het op de harde grond is... maar zie iemand maar te werpen als die naar je trapt. Dan heb je toch meer aan jiu-jitsu/karate.
Als 2 echtparen echt paren, hebben 4 echtgenoten echt genoten
pi_16227594
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 17:39 schreef Je_moedah het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb gelezen dat jij aan judo doet. Met alle respect voor judo, ik doe er zelf o.a. ook aan, ik vind het de minst effectieve van de 3 vechtsporten die ik doe. Judo is een leuke basis, ik doe judo omdat ik het leuk vind en om wat meer over Japan te leren en ik zet me er 100% voor in. Alleen heb ik niet het idee dat ik zo snel op judo zou terugvallen zodra ik zou worden aangevallen. Waarom?
Judo leert je GEEN blokkeringen tegen stoten, pas bij >2e dan komt de verdediging tegen messen, bovendien is iemand echt werpen in de praktijk best moeilijk. Verder leer je ook niet schoppen bij judo. Ik weet voldoende van judo af, ben nu blauwe band. Kijk... geworpen worden is misschien erg pijnlijk als het op de harde grond is... maar zie iemand maar te werpen als die naar je trapt. Dan heb je toch meer aan jiu-jitsu/karate.
Volgens mij is het verschil tussen judo en karate dan judo een defensieve verdedigingssport is en karate meer een offensieve verdedigingssport.
Bij judo leer je vooral om jezelf te verdedigen zonder dat je de ander fysieke schade aan te richten, terwijl karate toch meer gericht is op verdediging waarbij je de ander wel fysieke schade aanricht.
@luna
pi_16228423
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 04:51 schreef boempa het volgende:

Verder is een stun-gun non-lethal (niet-dodelijk) en het laat geen fysieke schade achter.

Zowel dat eerste als het tweede betwijfel ik. Lees het begin van het topic er maar eens op na, daar wordt iig het eerste tegengesproken.
quote:
Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Da's waar. Besef dan ook dat als je een wapen bij je hebt en je tegenstander is (sterk en) handig, dat hij dan dat wapen zou kunnen afpakken. Dan gaat'ie jouw wapen tegen je gebruiken.
  dinsdag 13 januari 2004 @ 19:50:50 #249
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16230379
Dit moet je hebben. Ideaal voor vrouwen.
anti politiek-correct
  dinsdag 13 januari 2004 @ 20:04:12 #250
78237 Elmoowtje
k hou van je juud
pi_16230774
ennuh als je m op de grond krijgt..
je moet m op zn buik krijge
dan ga je met een voet op zn rug staan
je strekt de belager zn arm en je je vouwt zn hand naar binnen (zodat je vingers richtong de pols gaan...
in t slechte geval gaat alleen zn arm uit de kom of breek je alleen zn pols
in t beste geval breek je zn pols en is zn arm uit de kom..

heb ik een een keer bij een marokkaan gedaan, moet ie maar niet blij komen doen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')