quote:Dubbele duim voor jou
Op zondag 4 januari 2004 11:27 schreef MrWiggles het volgende:
Ik ben onmiddelijk gestopt... en heb maar snel een deken uit de achterbak van mij auto gehaald.
Ik snap die gasten die met deze gladheid keihard doorscheuren echt niet, kunnen ze dan echt niet een klein beetje nadenken ?
Wij draaien in iedergeval overuren door de klote gladheid, overal aanrijdingen en bij andere acute spoedgevallen kunnen we zelf ook niet doorrijden.
Van mij mag de gladheid gauw over zijn, en niet meer terugkomen dit jaar.
quote:Ik heb dat ook nooit begrepen, het lijkt wel dat hoe natter/gladder
Op zondag 4 januari 2004 23:42 schreef Farao het volgende:
..
Ik snap die gasten die met deze gladheid keihard doorscheuren echt niet, kunnen ze dan echt niet een klein beetje nadenken ?
..
@TS: Respect!
quote:Of je MOET gewoon ergens heen of zo
Op zondag 4 januari 2004 11:34 schreef Sphere het volgende:
Nou, Oom_Agent, ook al houd men de weervoorspellingen in de gaten, toch gaat men dan nog vaak de weg op onder het mom van:"Ik kan goed rijden en/of mij gebeurd niets."
quote:een ander hoeft maar een klein foutje te maken en kan je zo meenemen in een flink ongeluk
Op zondag 4 januari 2004 11:34 schreef Sphere het volgende:
Nou, Oom_Agent, ook al houd men de weervoorspellingen in de gaten, toch gaat men dan nog vaak de weg op onder het mom van:"Ik kan goed rijden en/of mij gebeurd niets."
quote:Mja...
Op zondag 4 januari 2004 11:29 schreef Oom_Agent het volgende:
ja goed gehandeldMaar als men de weersvoorspellingen in de gaten had gehouden was het misschien niet gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |