quote:pas maar op, zo meteen wordt prins willy nog jaloers.
Op zondag 4 januari 2004 13:33 schreef beaverhausen het volgende:[..]
quote:maar Wills is een beetje jong...
Op zondag 4 januari 2004 13:39 schreef ajuu het volgende:[..]
pas maar op, zo meteen wordt prins willy nog jaloers.
(do-abler dan maurits wat mij betreft)
wat heb jij trouwens met mode (werk/hobby?)
tot nu toe blijft het bij hobby...
quote:ben nooit in de " vernieuwde" palace geweest.
Op zondag 4 januari 2004 13:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ooit van The Palace gehoord?
Da's toch echt een goeie club met 3 vloeren met verschillende muziekstijlen.
Oke, en in de Regenboog kun je inderdaad meezingen met frans bauer enzo.. best leuk hoor
Verder is er niet zo veel meer. De Kameleon is saai, Strano is niet meer wat het geweest is. ZiZo ziet er leuk uit, maar het publiek is vreselijk, Keer Weer is vreselijk fout. En verder zijn er alleen maar ranzige tenten in Rotterdam. O wacht, ik vergeet apollo voor de 25- mensen die nog moeite hebben met het homo-zijn
" eugene is wel een beetje touchy vanavond"
quote:Uhm.. goed, de nieuwe palace lijkt ook totaal niet meer op de oude palace. De oude palace was echt een beetje een ranzige tent vond ik. Het ziet er nu gewoon echt uit als een club, netjes, niet smerig. Het is niet meer zo overduidelijk een homo tent, nou ja, helaas hebben ze wel weer een darkroom voor de behoeftigen. Ik vind het zelf 1 van de betere tenten om heen te gaan nu, ook al is er weinig anders in de buurt.
Op zondag 4 januari 2004 13:43 schreef ajuu het volgende:[..]
ben nooit in de " vernieuwde" palace geweest.
lang geleden eens geweest. ik stond bij de garderobe
en hoorde toen achter me iemand zeggen:" eugene is wel een beetje touchy vanavond"
quote:leuk, wat zou je er mee willen doen? met mode bedoel ik.
Op zondag 4 januari 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:[..]
maar Wills is een beetje jong...
tot nu toe blijft het bij hobby...
quote:vergeet de heren op de hoek niet, vlarp!
Op zondag 4 januari 2004 13:47 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhm.. goed, de nieuwe palace lijkt ook totaal niet meer op de oude palace. De oude palace was echt een beetje een ranzige tent vond ik. Het ziet er nu gewoon echt uit als een club, netjes, niet smerig. Het is niet meer zo overduidelijk een homo tent, nou ja, helaas hebben ze wel weer een darkroom voor de behoeftigen. Ik vind het zelf 1 van de betere tenten om heen te gaan nu, ook al is er weinig anders in de buurt.
Ach ja, en die huppelkutnichten houd je altijd in de randstad. En lopen er nog steeds veel van rond in de palace, maar ja, dat soort types negeer je gewoon.
strano is een overblijfsel uit de jaren80 toen het
blijkbaar groot was onder dameskappers en etaleurs met strteepjes-overhemden.
keer-wwer is inderdaad erg. de kamelon nooit geweest, maar dat istoch op die gedoemde plek waar iedere half jaar een nieuwe homo-tent zit? (abfab?)
quote:mode-redacteur lijkt me wel leuk (bij de Elle of zoiets als Fiona Hering
Op zondag 4 januari 2004 13:50 schreef ajuu het volgende:[..]
leuk, wat zou je er mee willen doen? met mode bedoel ik.
ik weet wat je met "willy wilt" - je doet net of die 12 is of zo.
OK, Wills is geen 12 maar ik blijf het gewoon zo'n jochie vinden... een lekker jochie, maar toch...een jochie..
quote:Mijn ajuu valt in duigen, als ik dit zo lees. Het komt helemaal niet overeen met het beeld wat ik had gevormd.
Op zondag 4 januari 2004 13:53 schreef ajuu het volgende:[..]
vergeet de heren op de hoek niet, vlarp!
het centrum van beschaving en verfijning.strano is een overblijfsel uit de jaren80 toen het
keer-wwer is inderdaad erg. de kamelon nooit geweest, maar dat istoch op die gedoemde plek waar iedere half jaar een nieuwe homo-tent zit? (abfab?)
quote:Kameleon was voorheen de Abfab, daarvoor Gossip en daarvoor geen idee. En inderdaad, ik vergat Heeren op de Hoek ja. Is opzich best leuk. Maar je moet er niet heen gaan om te feesten.
Op zondag 4 januari 2004 13:53 schreef ajuu het volgende:[..]
vergeet de heren op de hoek niet, vlarp!
het centrum van beschaving en verfijning.strano is een overblijfsel uit de jaren80 toen het
quote:okee, even voor de duidelijkheid.
Op zondag 4 januari 2004 14:03 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Mijn ajuu valt in duigen, als ik dit zo lees. Het komt helemaal niet overeen met het beeld wat ik had gevormd.
.
ik ben nu wel beniwud naar je beeld van mij nu en vijf minuten geleden.....
quote:
Op zondag 4 januari 2004 14:11 schreef ajuu het volgende:ik ben nu wel beniwud naar je beeld van mij nu en vijf minuten geleden.....
quote:kom op, vertellen, Great Eindhovenaar
Op zondag 4 januari 2004 14:15 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
.
quote:aaah, ik denk dat je beetje misleid bent door mijn tekeningtjes.
.
quote:Als ik even "The nine american life-styles: who we are and where we're going" van A. Mitchell als uitgangspunt mag nemen, dan typeerde ik ajuu eerst typeren als een
Op zondag 4 januari 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:[..]
kom op, vertellen, Great Eindhovenaar
Experiential
Youthful, seeking direct experience, artistic, intensely oriented toward inner growth
maar nu meer als een
I-am-me
Very young, narcissistic, impulsive, exhibitionist; a transitional state to Inner-Direction
.
quote:
.
Emulators
Young, ambitious, flashy, trying to break into the system
.
En * G_E is natuurlijk een
Intergrated
Psychologically mature, tolerant, understanding, flexible, able to see "the big picture"
quote:ah ja..... nou dat is duidelijk dan
Op zondag 4 januari 2004 14:28 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Als ik even "The nine american life-styles: who we are and where we're going" van A. Mitchell als uitgangspunt mag nemen, dan typeerde ik ajuu eerst typeren als een
Experiential
Youthful, seeking direct experience, artistic, intensely oriented toward inner growthmaar nu meer als een
I-am-me
Very young, narcissistic, impulsive, exhibitionist; a transitional state to Inner-Direction
.
quote:In werkelijkheid dacht ik natuurlijk iets heel anders
Op zondag 4 januari 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ah ja..... nou dat is duidelijk dan
quote:wij willen natuurlijk horen wat G_E werkelijk denkt over ons ajuu
Op zondag 4 januari 2004 14:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
In werkelijkheid dacht ik natuurlijk iets heel anders
, maar je wilde per se een antwoord.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |