quote:sorry sorry sorry, een contact-zoek-bom op mijn naam-en-toenaam msn
Op zondag 4 januari 2004 16:08 schreef beaverhausen het volgende:[..]
I hate it when people do a wave-and-run
quote:succes met je werkstuk
Op zondag 4 januari 2004 16:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
doe mij alicia en de sugababes
.
ik ga weer ff verder met mijn werkstuk, schiet lekker op!
.
ow, en daniel beddingfield vind ik verschrikkelijk!!! om met hem te performen als muziekartiest is een hell, hij zingt onregelmatig, hij schreeuwt soms, en van werken met achtergrondzangers enzo heeft ie ook nie gehoord.
alicia gaat er nu in, rhcp komen er net uit.
en nu kijken of ik ondertussen die greatest hits van ilse de lange kan downen
quote:popi
Op zondag 4 januari 2004 16:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
sorry sorry sorry, een contact-zoek-bom op mijn naam-en-toenaam msn
![]()
![]()
quote:Drama met Dirk dus stoppen ze alle 2. Ach 't zal wel weer
Op zondag 4 januari 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
och, drama met dirk denk ik
.
het heeft niet lang geduurd...
quote:tsss...en maar popi doen..
Op zondag 4 januari 2004 16:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
sorry sorry sorry, een contact-zoek-bom op mijn naam-en-toenaam msn
![]()
![]()
je bent trouwens bijna nooit op msn..
quote:Nou nee hoor, het zijn er drie maar allemaal enorm druk aan het typen tegen mij (jaja dat kan sinds internet er is). Zo popi ben.... oeps
Op zondag 4 januari 2004 16:54 schreef ajuu het volgende:[..]
popi
quote:nopez, wel sollicitatie
Op zondag 4 januari 2004 16:56 schreef Cazman het volgende:[..]
Drama met Dirk dus stoppen ze alle 2. Ach 't zal wel weer
. al opvolgers bekend?
quote:"zitten typen tegen mij"
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou nee hoor, het zijn er drie maar allemaal enorm druk aan het typen tegen mij (jaja dat kan sinds internet er is). Zo popi ben.... oeps
![]()
![]()
hee, ik typ tegen je!
quote:hihi, was net een meisje die mijn sokken zag en toen zei:
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef beaverhausen het volgende:[..]
tsss...en maar popi doen..
quote:ach, tis Rotterdam hè...
Op zondag 4 januari 2004 17:22 schreef ajuu het volgende:[..]
hihi, was net een meisje die mijn sokken zag en toen zei:
"...heb je het koud...of is dat weer zo' n uiting van cultuur?"
quote:"Oenkluns" was eigenlijk een soort assonantie op Onetouch (oone-tuts) maar vooruit.
Op zondag 4 januari 2004 16:30 schreef ajuu het volgende:[..]
als je het maar laat! oenkluns!
Wat de exacte betekenis van is weet ik ook niet (ik vind het zelf geen "G_E-smiley") maar hij kijkt op een schattige manier verbaasd/onnozel, als een toeschouwer.
quote:hij zou het baasje kunnen zijn van je icon-hondje...
Op zondag 4 januari 2004 17:38 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
"Oenkluns" was eigenlijk een soort assonantie op Onetouch (oone-tuts) maar vooruit.
Wat de exacte betekenis van
is weet ik ook niet (ik vind het zelf geen "G_E-smiley") maar hij kijkt op een schattige manier verbaasd/onnozel, als een toeschouwer.
quote:he bah..
Op zondag 4 januari 2004 17:38 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb een stalker......in de vorm van een vrouwmens![]()
quote:Het is niet zozeer bah dan wel dat ik haar eigenlijk niks te melden heb. Vorige week met een paar vrienden twee meisjes ontmoet in het zwembad, mee wezen eten voor de gezelligheid en toen e-mailadressen uitgewisseld en telefoonnummers ( why god why) alleen die andere vrienden hebben nooit meer wat van die meisjes gehoord alleen ik word achtervolgt door sms'jes van die ene terwijl ik ze nooit beantwoord.
Op zondag 4 januari 2004 17:44 schreef beaverhausen het volgende:[..]
he bah..
Heeft ze van vier jongens precies de verkeerde uitgekozen
quote:dit is mijn naam-en-toenaam-msn
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef beaverhausen het volgende:[..]
tsss...en maar popi doen..
quote:En je stuurt dan geen sms-je terug met "schat, ik ben homo dus je hebt van de 4 psies de verkeerde gekozen"?
Op zondag 4 januari 2004 17:46 schreef Markie-Mark het volgende:Heeft ze van vier jongens precies de verkeerde uitgekozen
quote:Dat zou opzich geen probleem zijn, alleen zijn die drie andere vrienden ook precies de enige vrienden die niet van mij weten dat ik op jongens val en om daar nou via dat meisje achter te komen
Op zondag 4 januari 2004 17:49 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En je stuurt dan geen sms-je terug met "schat, ik ben homo dus je hebt van de 4 psies de verkeerde gekozen"?
Dan ben je er meteen vanaf.
.
quote:misschien wil ze gezellig met je gaan shoppen ofzo
Op zondag 4 januari 2004 17:46 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Het is niet zozeer bah dan wel dat ik haar eigenlijk niks te melden heb. Vorige week met een paar vrienden twee meisjes ontmoet in het zwembad, mee wezen eten voor de gezelligheid en toen e-mailadressen uitgewisseld en telefoonnummers ( why god why) alleen die andere vrienden hebben nooit meer wat van die meisjes gehoord alleen ik word achtervolgt door sms'jes van die ene terwijl ik ze nooit beantwoord.
quote:hahaha cool!!!
Op zondag 4 januari 2004 17:46 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Het is niet zozeer bah dan wel dat ik haar eigenlijk niks te melden heb. Vorige week met een paar vrienden twee meisjes ontmoet in het zwembad, mee wezen eten voor de gezelligheid en toen e-mailadressen uitgewisseld en telefoonnummers ( why god why) alleen die andere vrienden hebben nooit meer wat van die meisjes gehoord alleen ik word achtervolgt door sms'jes van die ene terwijl ik ze nooit beantwoord.
DUS jij zwemt? Wat leuk!! Ajuu ook al we kunnen wel een zwemmeet gaan houden, dan zorg ik wel voor de catering aangezien ik voor een homoptopic niet voldoe aan de strenge eisen van blokbuikjes en zonnebankhuid
quote:waxxer....ik heb blokbuik noch zonnebankhuid! was het maar waar!
Op zondag 4 januari 2004 17:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
hahaha cool!!!
![]()
Tja je bent gewoon de meest verzorgde jongen die er bijloopt he? En de mooiste zwembroek
DUS jij zwemt? Wat leuk!! Ajuu ook al
we kunnen wel een zwemmeet gaan houden, dan zorg ik wel voor de catering aangezien ik voor een homoptopic niet voldoe aan de strenge eisen van blokbuikjes en zonnebankhuid
quote:Die zonnebankhuid wil wel lukken, die blokjesbuik gaat lastig worden
we kunnen wel een zwemmeet gaan houden, dan zorg ik wel voor de catering aangezien ik voor een homoptopic niet voldoe aan de strenge eisen van blokbuikjes en zonnebankhuid
quote:Het merendeel voldoet daar niet aan denk ik zo...
DUS jij zwemt? Wat leuk!! Ajuu ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |