Iemand die iets meer weet... of foto's?
quote:
Op zondag 4 januari 2004 06:23 schreef Marloes het volgende:
Jij lijkt op iemand die vanavond op tv was met Idols
quote:Zeikerd
Op zondag 4 januari 2004 06:29 schreef Thenex het volgende:[..]
Gelieve niet offtopic te gaan. Onmogelijk, tenzij je naar Spaanse Idols kijkt, maar dan nog.
quote:Vind ik ook! Mag hopen dat heel IJmuiden affik!
Op zondag 4 januari 2004 06:31 schreef Marloes het volgende:Zeikerd
quote:klaas bruinsma?
Op zondag 4 januari 2004 09:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Hehe. En om 08:00 was alles al weer klaas. Grote brand hoor..
En er staat GROTE brand op teletekst dus...
quote:overdrijven is ook een vak
Op zondag 4 januari 2004 09:07 schreef Juup© het volgende:[..]
klaas bruinsma?
En er staat GROTE brand op teletekst dus...
quote:
Brand verwoest strandhuisjes IJmuidenUitgegeven: 4 januari 2004 09:40
IJMUIDEN - Een zeer grote brand heeft zondagmorgen in het duingebied bij IJmuiden een nog onbekend aantal strandhuisjes verwoest. Voor zover bekend is niemand gewond geraakt. Het sein brand meester kon kort voor 08.00 uur gegeven worden. Dat meldde een woordvoerder van de brandweer in Haarlem zondag.De in totaal ongeveer tweehonderd strandhuisjes staan buiten het strandseizoen gestald op de parkeerplaats aan het einde van de Heerenduinweg in de duinen bij het Noordzeestrand van IJmuiden. Het is nog onduidelijk hoe de brand is ontstaan.
De eerste melding van het vuur op het parkeerterrein kwam rond 03.00 uur binnen bij de brandweer. Het vuur greep vervolgens snel om zich heen. De brandweer in IJmuiden krijgt bij het blussen hulp van de korpsen uit Beverwijk, Velsen, Bloemendaal en Haarlem en van de regionale brandweer.
quote:En jij mag van mij ook affikken ja
Op zondag 4 januari 2004 07:13 schreef JusdRanz het volgende:[..]
Vind ik ook! Mag hopen dat heel IJmuiden affik!
(lees: Vind ik ook! Zeikerd.)
quote:ja joh, hoer
Op zondag 4 januari 2004 12:09 schreef Duna het volgende:[..]
En jij mag van mij ook affikken ja
Ik woon daar dus hou is effe je rotkop dicht!!!!!!!!!!
quote:ik wou eigenlijk zeggen dat ik vind dat jij dood mag fikken, maar dat is inhumaan, dus ik zeg gewoon dat je je smoel moet houden, want mijn vakantie is naar de klote
Op zondag 4 januari 2004 07:13 schreef JusdRanz het volgende:[..]
Vind ik ook! Mag hopen dat heel IJmuiden affik!
(lees: Vind ik ook! Zeikerd.)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mijn surfplanken zijn verbrand... Skimboard verbrand... vakantie verbrand... alles naar de tyfus, maarja, ik leef gelukkig nog, al hoop ik dat de persoon die hier verantwoordelijk is de rest van zijn leven niet meer wil doorgaan met deze zware last op zijn geweten...
Het is de bedoeling dat die oetlullen alleen maar in Oktober en Maart aan hun huisje knutselen, uiteraard was er weer iemand TE beroerd om zich daaraan te houden en heeft daarmee alles verpest.
Het zou natuurlijk ook nog kunnen komen doordat er een of andere debiel vuurwerk heeft afgestoken in de buurt van de huisjes, maar die kans schat ik vrij klein om 3 uur s'nachts.....
Laat ik de fijne momenten maar goed herinneren!
NIET EERLIJK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
[Dit bericht is gewijzigd door s00z op 04-01-2004 17:43]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |