quote:wiseguy
Op zondag 1 februari 2004 21:45 schreef bonootje het volgende:
...Maar ik zou dan wel je sax thuis laten anders zie je niet veel
nee maar goed ik ga bijna nooit naar het bos, dus vandaar dat ik niet zoveel bosvogels heb gezien. Trouwens meeuwen heb ik uiteraard ook wel gezien en duiven en nog genoeg andere vogels, maar roofvogels en grotere wilde vogels nog niet echt (goed genoeg).
In ieder geval zet ik ze zelf graag ook op de foto, al is dat nog niet vaak echt goed gelukt helaas.
Hoewel ik wel twee prachtige foto's heb van meeuwen tijdens mijn vakantie naar noorwegen afgelopen zomer, die zal ik nog even hier plaatsen
Succes met spotten en profiteer van het feit dat je in de Veluwe woont
Doeiiii
'
ow ja .... ik wilde hier toch nog even dit linkje leggen :
www.huismussen.nl
quote:helaas heb ik pas na 13 maart weer tijd voor dat soort dingen!
Op zondag 1 februari 2004 22:01 schreef Pearly het volgende:
Succes met spotten en profiteer van het feit dat je in de Veluwe woont
genomen in Texel.
Ik kan alleen niet goed zien wat voor meeuw het is. Misschien kleine mantel meeuw ofzo.
Tis alleen niet in de winter genomen... Maar ik zal binnenkort wat foto's posten die ik van de winter genomen heb
En hier >>>> http://www.ivnvechtplassen.org/ivn_vogels_duin_kust/Grote_Mantelmeeuw_Larus-marinus.html de mantelmeeuw.
Vergelijk ze eens zou ik zeggen!!!
Maar mij lijkt het een zilvermeeuw.
Wel héél mooie foto hoor!!!!
hier staan fotootjes op die mijn persoontje gemaakt heeft.
op dit moment werkt alleen de vogels link nog maar de rest volgt zo spoedig mogelijk.
greetzzzz ro
Ja ik zie het al, de vogel kijkt gewoon de andere kant opquote:Op zondag 29 februari 2004 14:27 schreef bonootje het volgende:
volgens mij kijkt ie gewoon weg van de camera :-) dus dan lijkt het een kleine(re) snavel
zijn net trug van de Pluimpot en heb daar iets heel leuks gezien .... namelijk 2 goudhaantjes :-) was geweldig om te zien die kleine huppeltjes. heb er ooit al wel een meer gezien maar dat was op de Veluwe en deze keer in een nietvoorstellend rijtje bomen wat ze hier al een bos noemen :-)
he deliverence, leuke studie doe je nu :-) heb ik ooit ook nog willen gaan doen (vroegaahh zal ik maar zeggen).
Dat kijken en luisteren is best moeilijk. Nu ga ik niet 'zo heel vaak naar de bossen hoor! In de stad vallen mij ook véél meer dingen op, nu.quote:Op maandag 1 maart 2004 18:29 schreef Deliverance het volgende:
Als je eenmaal goed leert kijken en luisteren naar de natuur dan ontdek je ineens veel meer, dat is het leuke. Hoe meer je leert, hoe meer je hoort en ziet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |