iemand een idee hoe deze meid heet? Kon 't niet goed verstaan; wel handig voor m'n verhaaltje
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 04-01-2004 14:13]
quote:Ik geloof Fleur met 'Killing me softly'.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]iemand een idee hoe deze meid heet? Kon 't niet goed verstaan; wel handig voor m'n verhaaltje
quote:Ehehehe, ze moeten die tafel gewoon inkorten en er zo'n krakkemikkig houten stoeltje naast zetten. Daar mag Edwin dan op gaan zitten. Hij zit er echt voor Jan Lul bij en wordt volgens mij ook niet serieus genomen door de rest. 0,0 persoonlijkheid ook.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:32 schreef Gozaru_X het volgende:
Die Edwin gast ging vandaag ook vrij vaak "op z'n bek" vind ik. Steeds met iets negatiefs waar de anderen het niet mee eens waren.
Wat is zijn achtergrond trouwens? Ik ben heel benieuwd wat de programmamakers ertoe bracht om hém als jurylid aan te stellen.
quote:Hij is manager van diverse artiesten (geweest). Anouk, Kane en Di-rect onder andere.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:53 schreef StefanP het volgende:
Wat is zijn achtergrond trouwens? Ik ben heel benieuwd wat de programmamakers ertoe bracht om hém als jurylid aan te stellen.
quote:daarom durfde hij bij Anouk's Love ook niet te reageren. Dat merkte je goed (ex van, zeg maar
Op zaterdag 3 januari 2004 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hij is manager van diverse artiesten (geweest). Anouk, Kane en Di-rect onder andere.
quote:Viel mij ook al zo op
Op zaterdag 3 januari 2004 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
daarom durfde hij bij Anouk's Love ook niet te reageren. Dat merkte je goed (ex van, zeg maar
).
quote:Grappig ik ken haar wel, die Marlies. Ze zingt inderdaad al heel lang in lokale bandjes uit de omgeving waar ik ben opgegroeid. Ze kan best wel goed zingen, alleen kwam dat helemaal niet over tijdens die auditie, vind ik. Maar ja, ze heeft nog een kans om het goed te maken.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:56 schreef BVO het volgende:[..]
Viel mij ook al zo op
. Ook de enige die negatief was over haar.
quote:Ik vond dr goed zingen, alleen geen nummer voor een auditie vind ik.
Op zondag 4 januari 2004 00:33 schreef Aventura het volgende:[..]
Grappig ik ken haar wel, die Marlies. Ze zingt inderdaad al heel lang in lokale bandjes uit de omgeving waar ik ben opgegroeid. Ze kan best wel goed zingen, alleen kwam dat helemaal niet over tijdens die auditie, vind ik. Maar ja, ze heeft nog een kans om het goed te maken.
quote:Nee, inderdaad. Haar stem lijkt een beetje op die zangeres van K's Choice. En dat vind ik een stuk prettiger om te horen dan van die Mariah Carey-vibrerende wannabe's.
Op zondag 4 januari 2004 00:38 schreef BVO het volgende:[..]
Ik vond dr goed zingen, alleen geen nummer voor een auditie vind ik.
quote:Nog een kans? Hoezo?
Op zondag 4 januari 2004 00:33 schreef Aventura het volgende:[..]
Grappig ik ken haar wel, die Marlies. Ze zingt inderdaad al heel lang in lokale bandjes uit de omgeving waar ik ben opgegroeid. Ze kan best wel goed zingen, alleen kwam dat helemaal niet over tijdens die auditie, vind ik. Maar ja, ze heeft nog een kans om het goed te maken.
quote:Ze was door
Op zondag 4 januari 2004 00:44 schreef Gozaru_X het volgende:[..]
Nog een kans? Hoezo?
quote:Oh damn was helemaal met de verkeerde meid bezig :p
Op zondag 4 januari 2004 00:45 schreef Aventura het volgende:[..]
Ze was door
Excuses :p
quote:Ja, viel mij ook gelijk op.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
Viel mij ook al zo op. Ook de enige die negatief was over haar.
Laat ie zich wel kennen zeg met z'n vieze tanden.
quote:Zei was leuk.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]iemand een idee hoe deze meid heet? Kon 't niet goed verstaan; wel handig voor m'n verhaaltje
quote:Hmm na wat speurwerk hou ik het op Fadoe, niet Fleur maar Fadoe heet ze dus
Op zaterdag 3 januari 2004 23:51 schreef BVO het volgende:[..]
Ik geloof Fleur met 'Killing me softly'.
Mensen nog meer media van dit meiske ?
Alle homo van idols zijn er! Jamai, die Jordi (met die vriendin van in de 30) en Kevin (die verklaarde het nog niet te weten).
[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 06-01-2004 13:32]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |