quote:Ach, dat vind ik altijd zo raar.
Op zondag 4 januari 2004 11:58 schreef -moi- het volgende:
jongens van 18 liggen vaak geestelijk nog een paar jaar achter op meisjes van 18.
Op internet staat nog een oude oproep van hem om aan de bak te komen:
link
Ja, met enig speurwerk kom je ergens...
quote:Nice work, sherlock
Op zondag 4 januari 2004 12:50 schreef Shoplifter14 het volgende:
In dit gastenboek staat een berichtje van hem: http://books.dreambook.com/dolorean1/telekids.htmlJa, met enig speurwerk kom je ergens...
En Jordy wil wel heel erg graag een ster worden zeg
.
quote:Wat een onzin. Dus omdat je 34 bent moet je je altijd maar serieus en volwassen gedragen.. 34 is echt niet oud hoor. Misschien als je zo rond 1800 geboren was maar in deze tijd niet.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:49 schreef Toeps het volgende:
En dat is nou precies wat ik zo irritant vind. Gevalletje midlife-crisis.
Maar effe over die twee. Ze moeten het zelf weten wat ze met elkaar doen maar net als velen onder ons was het eerste wat in mij opkwam dat hij meer een liefhebber is van mannen. Maar goed, ik kan er naast zitten natuurlijk.
Verders lijkt mij het niveauverschil momenteel vrij hoog tussen die twee. Hij is nog net een kind tenslotte en zij zit toch in een andere fase van haar leven. Mochten ze beiden een stuk ouder zijn, dan zou het toch weer anders zijn. Dan zit je toch wel meer op het zelfde level.
Ik vond het een irritant mannetje.
quote:Nou ik vond die gast toch behoorlijk verwijfd. Dus ik heb mijn vraagtekens bij hun liefde.
Op zondag 4 januari 2004 12:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond ze erg leuk samenZo lief, gelukkig en verliefd. Waarom gunnen mensen dat elkaar niet? Wat maakt leeftijd nou uit?
quote:
Quote Jordy: "Buiten dat Carlo lichtelijk chagrijnig was, heb ik Irene echt in mijn hart gesloten. Nu had ik dat trouwens al een tijdje, want toen ik 11 jaar was ben ik met haar op de foto geweest en die hangt nu al 8 jaar boven mijn bed
[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 04-01-2004 13:06]
quote:Nou half mannelijk Nederland ziet er tegenwoordig uit als Jody Bernal, dus da's niet echt een reden.
Op zondag 4 januari 2004 12:59 schreef Martijn_77 het volgende:[..]
Nou ik vond die gast toch behoorlijk verwijfd. Dus ik heb mijn vraagtekens bij hun liefde.
quote:Het was niet persé z'n uiterlijk. Z'n hele gedrag was apart, nogal verwijfd.
Op zondag 4 januari 2004 13:06 schreef Sinterklaas het volgende:[..]
Nou half mannelijk Nederland ziet er tegenwoordig uit als Jody Bernal, dus da's niet echt een reden.
quote:Ik heb er geen waardeoordeel over uit gesproken hoor.
Op zondag 4 januari 2004 02:24 schreef cassa het volgende:[..]
Kom op zeg. Mijn vriendin is ook 7 jaar ouder dan mij. En haar hoef ik echt niets te leren. Leeftijd maakt echt niets uit in de liefde.
Trouwens deze jongen daar horen we vast meer van... op yorin zijn ze maandag al te horen.
quote:Ik ook niet. Mijn vader is ook 16 jaar ouder als mijn moeder
Op zaterdag 3 januari 2004 22:15 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Ik zie het probleem niet.
quote:Ahaa, verkering met voorbedachte rade dus.
Op zondag 4 januari 2004 14:13 schreef Afwezig het volgende:
Hehe .. na het lezen van hoe publiciteitsgeil deze jongen is wordt het verhaal wel des te bedenkelijker.
quote:Of inderdaad gewoon acteerwerk
Op zondag 4 januari 2004 14:25 schreef ruby het volgende:[..]
Ahaa, verkering met voorbedachte rade dus.
quote:Jah, wel de enige die dat denkt...de rest van Nederland ziet en weet dat gewoon, net als Jamai
Op zaterdag 3 januari 2004 22:14 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat hij homo is...?
Owhjah, die nicht komt trouwens maandagmorgen bij Eddo in de Ochtend bij Yorin...pff, zelfs dat krijgt die engerd voor elkaar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door THE_BASE op 04-01-2004 14:44]
quote:
Ik ben een intelligente jongen van 18 jaar en op dit moment werkzaam als recreatiemedewerker op een vijfsterren camping van het jaar (verkozen door de enige echte ANWB) en voor onbepaalde tijd studieloos. Heel erg graag wil ik een kruiwagen hebben die mij het telvisievak inrijdt en aangezien het niet echt lijkt te vlotten probeer ik het via tvkadidaten.nl! Al jaren probeer ik aan de weg te timmeren in televisieland en dat is me dan ook al een aantal keren gelukt. Onder anderen Tv-talent bij Veronica live!, 2 minuten roem bij YorKiddin' en niet te vergeten het hoogtepunt in mijn carriere: de vier keer dat ik in de show van Patty Brard een eigen item mocht presenteren onder de naam 'de Jordy Kuys Hoort Thuis Op De Buis Show'. Ik ontwikkel mijn eigen formats en daarin is heel goed de invloed van mijn idolen Carlo en Irene te zien. Mensen noemen mij dan ook wel eens de imitator van de imitator (da's een doordenkertje) Carlo Boszhard. In ieder geval ben ik supergemotiveerd om wat dan ook in de televisiewereld aan te grijpen, dus reageer op mij en U wordt blij. Alvast bedankt...
Jordy Kuys
Mannelijk, geboren 23-10-1984
quote:yep nog weer een homo-trekje
Op zondag 4 januari 2004 15:53 schreef ruby het volgende:
Recreatiemedewerker op een camping...zegt al genoeg.
btw ik vind die vrouw er nog redelijk uit zien op dat laatste screenshot in dit topic
s'Jacko
quote:Die jongen moet zijn eerste zaadlozing nog krijgen, is net uit de luiers man
Op zondag 4 januari 2004 16:36 schreef jako71 het volgende:
Dezejongen mag zich een mazzelaar noemen,want in z'n kooi hoefde hij hi niets te bewijen en kon zijn liefje haar gang gaan om het hem te leren ...KOM ER MAAR EENS OP...s'Jacko
quote:Uitgaand van de screenshots die ik heb gezien, zou ik ook geen nee zeggen, hoor
Op zondag 4 januari 2004 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
btw ik vind die vrouw er nog redelijk uit zien op dat laatste screenshot in dit topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |