quote:34. Zou je klagen?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:45 schreef P-Style het volgende:[..]
Nou nou, jij kan conlusies trekken... natúúúúúrlijk ben ik jaloers! Want óh óh óh... wat wil ik toch graag een vriendin van 64...
quote:daar heb je wel gelijk in.. het was wel wat overdreven, maar jah om nou meteen alle vooroordelen uit de kast te laten halen, want dat wordt dan een oneindige discussie.. maar goed ze gedroeg niet echt als 34 , want had er namelijk wel veeel jonger geschat
Op zaterdag 3 januari 2004 22:44 schreef Toeps het volgende:
Het hele punt is ook niet dat zij nou zoveel ouder was, maar dat ze zo fokking irritant deden."Hij is zo leuk"
"Zo en zo hebben we verkering met elkaar gekregen"
"Check onze ringen"
quote:Denken ze...
Op zaterdag 3 januari 2004 22:46 schreef Frasier het volgende:[..]
Ach laat ze. Ze zijn hevig verliefd op elkaar.
quote:En dat is nou precies wat ik zo irritant vind. Gevalletje midlife-crisis.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:47 schreef Girly het volgende:[..]
daar heb je wel gelijk in.. het was wel wat overdreven, maar jah om nou meteen alle vooroordelen uit de kast te laten halen, want dat wordt dan een oneindige discussie.. maar goed ze gedroeg niet echt als 34 , want had er namelijk wel veeel jonger geschat
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:45 schreef P-Style het volgende:[..]
Nou nou, jij kan conlusies trekken... natúúúúúrlijk ben ik jaloers! Want óh óh óh... wat wil ik toch graag een vriendin van 64...
quote:Daarom. Laat ze in die waan.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:48 schreef Adune_Ringeril het volgende:[..]
Denken ze...
quote:Wacht maar tot je d'r een keer ziet als ze net uit bed komt! brrr
Op zaterdag 3 januari 2004 22:47 schreef Girly het volgende:
...maar goed ze gedroeg niet echt als 34, want had er namelijk wel veeel jonger geschat
quote:Ach, ze wilden volgens mij maar al te graag dat mensen het erover zouden hebben, ze trokken zo de aandacht. Ik denk niet dat ze daar echt mee zitten.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:47 schreef Girly het volgende:daar heb je wel gelijk in.. het was wel wat overdreven, maar jah om nou meteen alle vooroordelen uit de kast te laten halen, want dat wordt dan een oneindige discussie.. maar goed ze gedroeg niet echt als 34 , want had er namelijk wel veeel jonger geschat
Relaties met een leeftijdsverschil, prima, maar als je op televisie aandacht vraagt krijg je het en daar moet je dan niet over zeuren.
quote:He! Kevin!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:51 schreef Kevin_D het volgende:
Niet zon ophef maken, het was gewoon zijn moeder.
quote:Heb je nou vaak last van jaloezie??
Op zaterdag 3 januari 2004 22:13 schreef StefanP het volgende:
Sjonge zeg, nou viel mijn mond toch even open van verbazing...Een jochie van 18 (17 toen ze elkaar leerden kennen) en een vrouw van 34!
En nee, ik bedoel niet jaloers op het feit dat hij een oudere vriendin heeft..
*geeft een koekje*
BR
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 03-01-2004 22:54]
quote:In dat geval... des te meer reden voor ophef!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:51 schreef Kevin_D het volgende:
Niet zon ophef maken, het was gewoon zijn moeder.
jij hoeft dat wijf niet te neuken
jij hoeft die gast niet te neuken
ze neuken elkaar al
en wat die freaking leeftijd ermee te maken heeft zal me ook een zorg zijn, als zij met haar labiele persoonlijkheidje lekker bij die jongen past en ze vullen elkaar perfect aan, wie ben jij dan om daarover te oordelen.
quote:Hé. Jij begrijpt 't.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:54 schreef Dakota het volgende:
Lekker kortzichtig weer allemaaljij hoeft dat wijf niet te neuken
jij hoeft die gast niet te neukenze neuken elkaar al
en wat die freaking leeftijd ermee te maken heeft zal me ook een zorg zijn, als zij met haar labiele persoonlijkheidje lekker bij die jongen past en ze vullen elkaar perfect aan, wie ben jij dan om daarover te oordelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 03-01-2004 22:55]
quote:Dit... is het Fok!-Forum!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:54 schreef Dakota het volgende:
Lekker kortzichtig weer allemaaljij hoeft dat wijf niet te neuken
jij hoeft die gast niet te neukenze neuken elkaar al
quote:Proest... alsof zij mij iets te bieden zou hebben. Een 18-jarig meisje heeft volgens mij nog meer diepgang, wat een giecheltrut.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:53 schreef BloodRayne het volgende:[..]
Heb je nou vaak last van jaloezie??
Hier! Neem een koekje!*geeft een koekje*
BR
Ze vroegen gewoon om aandacht, en dat krijgen ze dus ook volop. Het is gewoon een belachelijk leeftijdsverschil, maar -zoals ik al 10x gezegd heb- van mij mogen ze gerust. Maar verwacht dan wel dat je reacties krijgt!
Ik ben trouwens reuze benieuwd waar ze werkt. Hij kan haar niet onderhouden, dus ze heeft ergens een baan. Waarschijnlijk heeft ze haar collega's nooit verteld dat ze een "relatie" heeft met een jochie dat net 18 is geworden. Nu weten ze het dus wel.
Die zal het morgen dus nog leuk krijgen op haar werk...
[Dit bericht is gewijzigd door StefanP op 03-01-2004 23:02]
quote:Ik heb een vriend van 34
Op zaterdag 3 januari 2004 22:55 schreef Frasier het volgende:[..]
Hé. Jij begrijpt 't.
quote:1, heb jij een vriendin? zo ja
Ik ben trouwens reuze benieuwd waar ze werkt. Hij kan haar niet onderhouden, dus ze heeft ergens een baan. Waarschijnlijk heeft ze ...
Moet jij haar onderhouden.?
2 nog nooit gehoord van een uitkering?
quote:Wrong!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:56 schreef StefanP het volgende:[..]
Proest... alsof zij mij iets te bieden zou hebben. Een 18-jarig meisje heeft volgens mij nog meer diepgang, wat een giecheltrut.
Ze vroegen gewoon om aandacht, en dat krijgen ze dus ook volop. Het is gewoon een belachelijk leeftijdsverschil, maar -zoals ik al 10x gezegd heb- van mij mogen ze gerust. Maar verwacht dan wel dat je reacties krijgt!
Ik ben trouwens reuze benieuwd waar ze werkt. Hij kan haar niet onderhouden, dus ze heeft ergens een baan. Waarschijnlijk heeft ze haar collega's nooit vertelt dat ze een "relatie" heeft met een jochie dat net 18 is geworden. Nu weten ze het dus wel.
Die zal het morgen dus nog leuk krijgen op haar werk...
quote:ZIEK!!!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:56 schreef Dakota het volgende:[..]
Ik heb een vriend van 34
Nee hoor geintje haha... hij's vast uh.. heel aardig!
quote:Waarom?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:59 schreef P-Style het volgende:[..]
ZIEK!!!
quote:Nee kerngezond.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:59 schreef P-Style het volgende:[..]
ZIEK!!!
en saai
quote:Als ze het zo brengen gaan we daar maar even voor het gemak vanuit.
Op zaterdag 3 januari 2004 23:01 schreef Dakota het volgende:
En wie zei dat het serieus was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |