quote:16 jarig meisje met 50jarige makbeer vind ik toch echt niet kunnen
Op zaterdag 3 januari 2004 22:35 schreef Frasier het volgende:[..]
Bij 16 of hoger maakt het imo. niet meer uit.
quote:Laat me raden... jij... en je vriend krijgen ook vaak commentaar hierover?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:29 schreef Girly het volgende:
sjonge wat een ophef zeg MY GOD.laat ze lekker.. tis hun leven jah, als ze gelukkig zijn laat ze lekker.
liefde maakt blind.en ik heb zelf ook een vriend die veel ouder is dan mij ik waarmee ik al 6 jaar ben.. dus respect voor ze.... als je er niks van weet dan geen lage opmerkingen keej.!!!
zeikerds
quote:wie had het over iemand van 18.. jij maakte een algemene opmerking dat leeftijdsverschil niet uitmaakt, ik hielp je even uit de droom
Op zaterdag 3 januari 2004 22:34 schreef Dromer het volgende:[..]
met iemand van 18?
dom schepsel
quote:Tja, maar dat is natuurlijk ook wel weer een veel groter verschil.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:36 schreef thetruth het volgende:
16 jarig meisje met 50jarige makbeer vind ik toch echt niet kunnen
quote:Die schelen ook niet zoveel als Jordy & Iris. En of ze gelukkig zijn moet je aan hun vragen
Op zaterdag 3 januari 2004 22:36 schreef tonks het volgende:
Mikeymo en patries86 zijn toch ook gellukig? dat scheelt ook wel in leeftijd
Ik vond alleen dat ze er zo ontzettend overdreven aandachttrekkerig over deden. Alsof ze gewoon zaten te hopen dat veel mensen er iets over zouden zeggen dat zij veel ouder was.
quote:10 en 16
Op zaterdag 3 januari 2004 22:32 schreef StefanP het volgende:[..]
Tsss, het is toch niet gek als ze reacties krijgen? Zoals ik al zei, van mij mogen ze gerust, en van de rest van Nederland waarschijnlijk ook, maar kijk niet vreemd op als mensen over je praten.
Hoe oud ben jij en hoe oud is je vriend trouwens als ik vragen mag?
Ik bedoel je gaat het toch niet opnemen voor dat soort mensen ??.
Of die jongen is gewoon homo en verbergt dat met haar.
of hij gaat gewoon vreemd met girls van ze eigen leeftijd en teerd op haar zak.
ze houden elkaar gewoon voor de gek.
wtf?
quote:Ik ga er toch wel standaard van uit dat we ons hier braaf aan de wet houden.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:37 schreef Schepseltje het volgende:[..]
wie had het over iemand van 18.. jij maakte een algemene opmerking dat leeftijdsverschil niet uitmaakt, ik hielp je even uit de droom
Wat zei hij nou op het laatst? 'en nu naar frank toe?
quote:Ehmm, dat is al een tijdje hoor.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:38 schreef Nuek het volgende:
Ik denk ik sign me effe up voor een keer op die idols site. Er staat members mogen alles bekijken. Zoek ik op 'JORDY' moet ik iets installeren en next thing is een vette pop up waarbij ik een pleuro voor 2u toegang moet dokken.wtf?
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik jou was zou ik morgen gewoon nog eens kijken, misschien staan de gewone filmpjes van de uitzending van vandaag nog niet online.
quote:Daar noem je ook wel weer wat. Maar ik zou met m'n 22 dolblij zijn met een 16-jarig neuk-goddinnetje
Op zaterdag 3 januari 2004 22:36 schreef thetruth het volgende:[..]
16 jarig meisje met 50jarige makbeer vind ik toch echt niet kunnen
quote:Naah ik laat het erbij. btw doen er veel fokkers mee in idols?
Op zaterdag 3 januari 2004 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ehmm, dat is al een tijdje hoor.
Als ik jou was zou ik morgen gewoon nog eens kijken, misschien staan de gewone filmpjes van de uitzending van vandaag nog niet online.
quote:Dat laaste klopt ja
Op zaterdag 3 januari 2004 22:39 schreef Skwish het volgende:
Wat een nicht. Hoe hij zich overdreven gedraagt en probeert grappig te doen. Omg, en dan ook nog een nummer van backstreet boys.Wat zei hij nou op het laatst? 'en nu naar frank toe?
quote:Robert ten Brink?!?!
Op zaterdag 3 januari 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
Een vies oud wijf.En een viese jonge kerel.
Hij deed Carlo na die Robert ten Brink speelt.
quote:Hij deed Jos Brink na, maar dat even terzijde.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:42 schreef Bibikuif22 het volgende:[..]
Robert ten Brink?!?!
Nou, dan was het wel een erg slechte immitatie
quote:nee dat denken er wel meer.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:14 schreef Adune_Ringeril het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat hij homo is...?
quote:Weet ik veel hoe die homo van de voornaam heet. maar Brink was zijn achternaam.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:42 schreef Bibikuif22 het volgende:[..]
Robert ten Brink?!?!
Nou, dan was het wel een erg slechte immitatie
quote:Jos dus.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:44 schreef _bigmac_ het volgende:Weet ik veel hoe die homo van de voornaam heet. maar Brink was zijn achternaam.
quote:precies
Op zaterdag 3 januari 2004 22:42 schreef Roscoo het volgende:
Wat een toestand zeg, ik proef hier toch wel iets van jaloezie hoor. Trouwens, Tanja Jess heeft ook een ventje dat veel jonger is dan haar, die is ook nog eens de vader van haar kind. Adam Curry is ook 17 jaar jonger dan Patricia Paay. Vindt t wel cool eigenlijk. Toen ik nog geen 20 was vond ik oudere vrouwen ook veel leuker dan die van m'n eigen leeftijd. Dat waren allemaal trutjes ( en nu nog ) M'n huidige meissie is trouwens vier jaar jonger dan ik ben.(ook mooi)
[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 03-01-2004 22:45]
quote:Nou nou, jij kan conlusies trekken... natúúúúúrlijk ben ik jaloers! Want óh óh óh... wat wil ik toch graag een vriendin van 64...
Op zaterdag 3 januari 2004 22:42 schreef Roscoo het volgende:
Wat een toestand zeg, ik proef hier toch wel iets van jaloezie hoor. Trouwens, Tanja Jess heeft ook een ventje dat veel jonger is dan haar zij, die is ook nog eens de vader van haar kind. Adam Curry is ook 17 jaar jonger dan Patricia Paay. Vindt t wel cool eigenlijk. Toen ik nog geen 20 was vond ik oudere vrouwen ook veel leuker dan die van m'n eigen leeftijd. Dat waren allemaal trutjes ( en nu nog ) M'n huidige meissie is trouwens vier jaar jonger dan ik ben.(ook mooi)
quote:Ach laat ze. Ze zijn hevig verliefd op elkaar.
Op zaterdag 3 januari 2004 22:44 schreef Toeps het volgende:
Het hele punt is ook niet dat zij nou zoveel ouder was, maar dat ze zo fokking irritant deden."Hij is zo leuk"
"Zo en zo hebben we verkering met elkaar gekregen"
"Check onze ringen"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |