2 meisjes
Maar hoe zit het met de vrouwen? Ik heb wel eens gehoord dat die ook niet zitten te wachten op 2 mannen tegelijk. (al is het alleen maar, omdat die mannen zich anders niet op d'r gemak voelen).
-edit- heeeele grote fout eruit gehaald
Nog nooit gedaan en aangezien dat het topic aansnijden bij mijn vriendin 2 dagen oorlog betekent zal het ook wel nooit van komen
bij de ene vorm is de vrouw het middelpunt (MMV)
bij de ander de man (VVM)
Als ik aan een vriendin zou vragen wil je een meisje erbij voor een trio, mag zij natuurlijk ook het andersom vragen. Simpel
quote:ik denk NIET dat ik daar last van zou hebben
Op woensdag 27 juni 2001 14:33 schreef equilan het volgende:
Als meisje zijnde kan ik niet kiezenik vind allebei erg leuk/lekker. Wat veel mannen vergeten is dat bij een trio VVM, het nogal eens wil voorkomen dat de man zich het derde wiel aan de wagen voelt
quote:True...true
Op woensdag 27 juni 2001 14:40 schreef Tally het volgende:
Alles.. Maakt mij nie uit of er nu 2 mannen bij zijn of nog meid en mn vriend..
Is gewoon geil..
quote:10 is wel veel, maar vooruit dan maar
Op woensdag 27 juni 2001 15:30 schreef Sukkel het volgende:
Gewoon een hele hoop lekkere meiden een stuk of 10 die met mij een orgie willen
Of ik nou samen met een andere gozer een meid neuk, of dat ik sex heb met 2 meiden, gewoon het idee trio is al gaaf
quote:True
Op woensdag 27 juni 2001 14:33 schreef equilan het volgende:
Als meisje zijnde kan ik niet kiezenik vind allebei erg leuk/lekker. Wat veel mannen vergeten is dat bij een trio VVM, het nogal eens wil voorkomen dat de man zich het derde wiel aan de wagen voelt
Maar niet altijd hoor !!
quote:offik
Op woensdag 27 juni 2001 15:04 schreef Revian het volgende:
Of je wilt helemaal geen Trio, zoals ik.
quote:En je mond dan? Alhoewel, die zul je wel nodig hebben om te ademen met zoveel spektakel!
Op woensdag 27 juni 2001 17:01 schreef DemonRage het volgende:
Zoveel vrouwen als er om m'n vingers kunnen (en uiteraard ook om m'n lul)
1 vrouw en 1 man dr bij lijkt me maar das persoonlijk denk ik
Waar is de MORAAL gebleven trouwens....
De kortzichtige heteromentaliteit regeert weer hoor...
enneh...
quote:Wat nou middelpunt?! Het lijkt me dat iedereen gelijkwaardig is in een trio, toch? Dus in een VVM trio is er V1 <-> V2, V2 <-> M en V1 <-> M om het maar 's lekker technisch uit te drukken
bij de ene vorm is de vrouw het middelpunt (MMV)
bij de ander de man (VVM)
Zelf heb ik iets van dat je alles een keertje geprobeerd moet hebben voordat je er van mag zeggen dat je het niet lekker vindt, en het dus nooit meer doet. Voor het zelfde geld bevalt het M/M/V triotje me wel zo goed dat ik een keer M/M/M uit ga proberen...
quote:eh, dat maak je er zelf van. Je voelt je wel snel gediscrimineerd eh
Op woensdag 27 juni 2001 21:55 schreef mad26 het volgende:Wat dacht je van een M/M/M trio? Of een V/V/V trio?
De kortzichtige heteromentaliteit regeert weer hoor...
trio met:
2 meisjes erbij in jouw geval M/V/V voor de dames geldt dan V/V/V
2 jongens erbij in jouw geval M/M/M voor de dames geldt dan V/M/M
1 jongen en een meisje in jouw geval M/M/V voor de dames geldt dan V/M/V
let even op de onderstreepte trio's. Zie je enige gelijkenissen tussen degene die jij op hebt genoemd en degene die ik nu heb beschreven?
quote:De kortzichtige homomentaliteit regeert weer hoor...
Wat nou middelpunt?! Het lijkt me dat iedereen gelijkwaardig is in een trio, toch? Dus in een VVM trio is er V1 <-> V2, V2 <-> M en V1 <-> M om het maar 's lekker technisch uit te drukken..
Alst maar een geile bende is
quote:Hoewah... Je hebt gelijk, mijn kortzichtigheid 'got the better of me'.
Op donderdag 28 juni 2001 00:25 schreef Herald het volgende:eh, dat maak je er zelf van. Je voelt je wel snel gediscrimineerd eh
ik zal het even voor je uitleggentrio met:
2 meisjes erbij in jouw geval M/V/V voor de dames geldt dan V/V/V
2 jongens erbij in jouw geval M/M/M voor de dames geldt dan V/M/M
1 jongen en een meisje in jouw geval M/M/V voor de dames geldt dan V/M/Vlet even op de onderstreepte trio's. Zie je enige gelijkenissen tussen degene die jij op hebt genoemd en degene die ik nu heb beschreven?
quote:Maareh... Een heteroseksueel mmv trio?! Volgens mij is een trio per definitie tenminste biseksueel, of anders homoseksueel. Anders is het geen trio, maar een - hoe zal ik het 's noemen - een combi-duo?
De kortzichtige homomentaliteit regeert weer hoor...
In een heteroseksueel m/m/v trio is de vrouw het middelpunt daar de mannen niets met elkaar doen. Nou is het wel zo dat praktisch iedereen bij een m/m/v trio toch denkt dat de mannen verplicht zijn om ook met elkaar te spelen. Achja zal die regerende homofobie wel zijn.
quote:Foto's...
Op woensdag 27 juni 2001 23:47 schreef Aernout het volgende:
Een één-eiige tweeling, beide nog maagd:9
2 blonde jonge maagden.. keurig geschoren, perfect lichaam, in een gigantisch bed.. beide zo BI als de pest.. :
Zoiets?
Maar 1:1 zoals nu is ook errug fijn...maar ooit eens he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |