quote:en nu nog even dit :
Kane treedt op tijdens Olympische Spelen
DEN HAAG - De Haagse popgroep Kane treedt deze zomer op tijdens de Olympische Spelen in Athene. Dat bevestigde de manager zaterdag. De band van zanger Dinand Woesthoff geeft tijdens het evenement voor alle Nederlandse sportmannen en -vrouwen een concert in het Holland Heineken House.Het concert is waarschijnlijk de afsluiting van een Europese tournee, waarmee de band dit jaar internationaal hoopt door te breken. In februari wordt de single Rain down on me naar alle Europese radiostations gestuurd.
Eén van de laatste buitenlandse concerten vindt plaats in Portugal, tijdens het Europees Kampioenschap voetbal in juni. De band speelde al eerder in Duitsland, Portugal en Zweden, maar een internationale doorbraak bleef vooralsnog uit. Tussen april en juni staan er ook nog 25 concerten in Nederland op het programma.
quote:2 februari wordt de single Rain down on me doorr alle Europese radiostations de prullenbak in gegooid
In februari wordt de single Rain down on me naar alle Europese radiostations gestuurd.
"Kane treedt op tijdens Olympische Spelen"
ja in het holland huis, ik noem dat nou niet echt schokkend
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:01 schreef schatje het volgende:
Ik ben niet zo'n liefhebber van Kane, en dan druk ik me nog netjes uit.
quote:Ik vind Kane kutmuziek met een zanger met een irritante janksmoel die de hele tijd de kiezen op elkaar houdt om een beetje 'speciaal; te klinken.....
En dan druk ik me nog netjes uit
quote:3 februari gaat de afspraak niet meer door en worden ze vervangen door K3.
2 februari wordt de single Rain down on me doorr alle Europese radiostations de prullenbak in gegooid
quote:wat daarna dan wel weer een suc6 zal zijn..
Op zaterdag 3 januari 2004 20:08 schreef drugsgebruiker het volgende:[..]
3 februari gaat de afspraak niet meer door en worden ze vervangen door K3.
opzich wel grappige muziek, niet echt mijn stijl.. maar gewoon te nederlands... dus zonder suc6...
quote:hehe, ik hoorde laatst een man van BMG (platemaatschappij van Kane, Idols en K3) op radio2 en die zei gewoon dat K3 nog steeds hun grootste succes is (dikke verkopen in Benelux). Groter dan Idols
Op zaterdag 3 januari 2004 20:08 schreef drugsgebruiker het volgende:[..]
3 februari gaat de afspraak niet meer door en worden ze vervangen door K3.
[Dit bericht is gewijzigd door merino op 03-01-2004 20:12]
quote:Misschien... als ze een andere zanger nemen
Op zaterdag 3 januari 2004 20:13 schreef paultje- het volgende:
jaja zeur nu allemaal maar..maar wat zal je zien..jahoor..eind februari is ineens iedereen fan van kane...btje meeloperig dit allemaal? ik vind van wel
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 20:05 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Ik vind Kane kutmuziek met een zanger met een irritante janksmoel die de hele tijd de kiezen op elkaar houdt om een beetje 'speciaal; te klinken.....
En dan druk ik me nog netjes uit
Vond het eerst leuk maar ik heb het er nu wel mee gehad, waardeloze band en hun belachelijke ambities.
quote:Amen to that
quote:Vervelende bijkomstigheid. Je kunt het pas meeloperig noemen als je voorspelling uitkomt. Dus wacht daar nou maar eerst eens op, voordat je je oordeel klaar hebt.
Op zaterdag 3 januari 2004 20:13 schreef paultje- het volgende:
jaja zeur nu allemaal maar..maar wat zal je zien..jahoor..eind februari is ineens iedereen fan van kane...btje meeloperig dit allemaal? ik vind van wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |