abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21932798
wow de update van vandaag ziet er geweldig uit. Kan haast niet wachten op CoP.

Enkele geweldige aanpassingen;
quote:
-A new quest to increase the size of a player's gobbiebag has been implemented. A player must have completed the "Gobbiebag IV" quest in order for the new quest to be triggered.

-A variety of new monsters have been added to the Chains of Promathia areas.
Some of these enemies have the ability to see through Sneak and Invisible spells.

-The maximum amount of experience that can be earned from a single battle has been increased to 250 for players from level 51-60, and to 300 for players from level 61-75. In accordance with this change, the maximum amount of experience that can be earned during EXP chains has also been increased.

-When a player is KO'd while in a level-restricted area, the amount of EXP lost is determined by the player's level after entering the area.

-"Scythe" has been added to a black mage's combat skills. Black mages will now be able to equip certain new weapons.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_21934536
Inderdaad. Dan nerfen ze het vissen in Rabao ook nog (dag bots ) dus dat zal ook wel goed voor de economie worden. Verder heb ik nu eindelijk zin om met een summoner te vechten, een skillchain met Ifrit starten lijkt me echt enorm tof. Ik vraag me wel af hoe de weapon skills van avatars eruit gaan zien, het zal wel apart zijn.
Ik denk trouwens dat een reden om Emptiness op level 30 te cappen is om te zorgen dat je makkelijker met vrienden kan levelen.
  dinsdag 14 september 2004 @ 14:50:02 #78
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_21946183
Denk dat ik met de Europese release ook maar weer eens dit spel ga oppakken. Heb het een tijd niet meer gespeeld wegens tijdgebrek en andere redenen. Mjn character bestaat nog dus hoef ik niet opnieuw te beginnen. Maar zou iemand van jullie mij de grootste veranderingen/updates van het de afgelopen tijd kunnen samenvatten/uitleggen? Zoals wat dat Conflict nu precies is.
pi_21952921
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 14:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk dat ik met de Europese release ook maar weer eens dit spel ga oppakken. Heb het een tijd niet meer gespeeld wegens tijdgebrek en andere redenen. Mjn character bestaat nog dus hoef ik niet opnieuw te beginnen. Maar zou iemand van jullie mij de grootste veranderingen/updates van het de afgelopen tijd kunnen samenvatten/uitleggen? Zoals wat dat Conflict nu precies is.
Voor de veranderingen kan je het beste hier even kijken (ook voor uitleg over conflict).
pi_22012371
Ik kwam net nieuwe equipment, wapens en monster modellen tegen op een site:

Equipment en wapens:

Monsters:
(Kijk uit, er zit hier een flinke spoiler in)

http://www9.ocn.ne.jp/~iihito/puro2.gif
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:26:11 #81
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_22102253
Ik speel het spel sinds 17 September en vermaak me er zéér mee.
Ben een Elvaan Warrior (Lvl 5) / Red Mage (Lvl 1) en begonnen in San D'Oria..

Ik zit op Asura server

Ik heb ook nog steeds zo'n vraagteken voor m'n naam. Hoe krijg ik het weg? En wat zijn die icoontjes voor de namen van sommige anderen? Van die gekleurde bolletjes..

Ik vind het btw best lastig om een party te vinden. Vaak zijn het mensen die veel hoger zitten qua level of ergens anders mee bezig zijn
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_22108545
Er zit in het helpdesk menu een optie om je vraagteken weg te krijgen. Je raakt je vraagteken ook kwijt als je een aantal uur hebt gespeeld of lvl 7 ofzo word. De bolletjes voor de naam staan voor linkshells.
Dat je geen party kunt vinden komt omdat op lage levels het een stuk sneller gaat als je solo'd dan wanneer je in een party speelt. Rond lvl 10 beginnen de meeste mensen hiermee.
pi_22111219
kipknots is het jouw al gelukt om CoP te installeren (vanaf de Nederlanse versie)?

Ik had de US expansion bij dvdboxoffice.com besteld alleen zie ik nu dat deze de release nog een week later hebben gezet. Ik zit er nu over te denken om deze oreder te cancellen en hem gewoon hier in de winkel te halen.
pi_22113343
Ik zit zelf ook op de Amerikaanse versie te wachten. Ik heb wel wat dingen gelezen van mensen die het hebben geprobeert, en het schijnt niet te werken. Het spel is trouwens uitgestelt omdat de plaats waar SE de Amerikaanse versie had opgeslagen (alle CoP cd's) door Ivan is vernield.
  woensdag 22 september 2004 @ 10:45:15 #85
102973 Liquidist
pi_22124218
thanks voor de info, het is gelukt...
misschien een stomme vraag.. maar wat is linkshell precies en hoe werkt het..?
pi_22542880
Bahamut heeft blijkbaar ook wat onderdanen meegenomen in CoP:

dinsdag 12 oktober 2004 @ 12:50:05 #87
102973 Liquidist
pi_22572423
ownnneeddd!!!
pi_22732707
Hoeveel speeluren hebben jullie er al op zitten (ingame) ???
Een pessimist is een slecht geinformeerde optimist
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:13:03 #89
102973 Liquidist
pi_22734681
37
pi_22743820
28 dagen en 17 uur nu
pi_22805843
76 days, 10 hours, 3 minutes and 5 seconds
pi_22810630
wow, en wat voor character heb je na zoveel dagen bijelkaar gevochten/gecraft ???
pi_22816029
Het spel lijkt me ook erg leuk. Ik heb hem gezien bij een gameshop ( http://www.gcshop.nl/details.php?id=1182 ) maar wat ik nu eigenlijk wil weten is of dit spel de europese versie is en of je meteen al een creditcard moet hebben om te beginnen met spelen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je het spel koopt dat je een maandje gratis erbij krijgt. Maar moet je dan om te registreren toch een creditcard opgeven?
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:19:18 #94
102973 Liquidist
pi_22816574
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 12:46 schreef SFW het volgende:
Het spel lijkt me ook erg leuk. Ik heb hem gezien bij een gameshop ( http://www.gcshop.nl/details.php?id=1182 ) maar wat ik nu eigenlijk wil weten is of dit spel de europese versie is en of je meteen al een creditcard moet hebben om te beginnen met spelen. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat als je het spel koopt dat je een maandje gratis erbij krijgt. Maar moet je dan om te registreren toch een creditcard opgeven?
ja da's de europese versie en ja je moet mteen je creditcard gegevens invullen. Gebruik anders die van je pa ofzo en betaal het hem contant terug. zo doe ik het iig. Die maand gratis krijg je idd maar je moet dus wel al meteen je gegevens invullen
pi_22817270
Hmm dat is vervelend. Ik kan zelf wel een creditcard gaan aanvragen maar dat kost ook weer moeite. Moet er nog ff over nadenken
pi_22846349
Allemaal al aan het Harvest feest deelgenomen ???

Halloween
pi_22954551
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:51 schreef MoneY het volgende:
wow, en wat voor character heb je na zoveel dagen bijelkaar gevochten/gecraft ???
Ik heb veel verschillende jobs geleveld daardoor is mijn main job nog maar level 57.

Maar dit heb ik voor elkaar gekregen in de 11 maanden dat ik de game al heb.

Job levels;
WAR 20
MNK 10
WHM 21
BLM 37
RDM 57
THF 25
PLD 20
DEK 24
BST 5
BRD 21
RNG 10
SAM 11
NIN 13
DRG 12
SMN 9

Craft skills;
Fishing 29
Goldsmithing 2
Clothcraft 22
Bonecraft 1

Fame levels;
Bastok 5
San d'Oria 8
Windurst 9
Jeuno 9

Rank missions;
Windurst 5-1

Ik hoop dat er snel wat meer EU spelers level 55+ worden, een groot gedeelte van mijn speeltijd ben ik ook aan het wachten geweest vanwege het tijdsverschil.
pi_22991799
Op welke server zit je, Manfredje?
pi_23020093
55 paladin(Hawky) op de bismarck server

Denk alleen niet dat er veel nederlanders op zitten
Het is maar moelijk om nog in en party te kunnen komen soms. JP zijn niet echt dol op Engels sprekende mensen of gewoon een pld ^^

Ben nog alleen maarbezig geweest met lvlen of farmen. Soms ook nm jagen (Hoo: 2/36) Craften...euhm...lvl 8 smithing dus dat vlot niet echt. Heb nou alleen nog het probleem van ff geen itnernet op dit moment terwijl ik missie 5-1 wou gaan doen met de ls vorig weekend (klote @home)
pi_23312089
Zijn er ook nog mensen die op de "Odin" server spelen?
The soul is the body, and the body is the soul. They are indistinguishable.
Do not fear for the destruction of either...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')