abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 mei 2004 @ 00:19:59 #51
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_19089555
Oke, maar die HD werkt dus niet voor andere games.
Hij ziet hem niet als opslag unit?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_19089914
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 00:19 schreef BDisOKE het volgende:
Oke, maar die HD werkt dus niet voor andere games.
Hij ziet hem niet als opslag unit?
Ik speel zelf de PC versie, dus ik heb geen idee wat je verder met de harddisk kan.
pi_19104367
http://www.eidolon.demon.nl/FFXI/FFXI2.html

staat een deel van mijn screenshots.

Onderaan een aantal Avatars (summons)
even zonder sig
  maandag 17 mei 2004 @ 00:12:30 #54
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_19185242
Zodan dat zijn aardig wat screenshotjes!
Ziet er erg tof uit allemaal!
Moet binnekort maar is ff checken wat een:

usb toetsenbord
PS2 Harddisk
netwerk adapter

allemaal kost.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  maandag 17 mei 2004 @ 14:31:22 #55
67719 Tumaril
Snake Bastard
pi_19194231
Zelf speel ik FF XI nu een week,
en het is VET

Ik zit op de Unicorn server samen met nog 6 andere NL'ers op die server.
Voor een World Pass, mail of post hier dan, dan regelen we er wel één
Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!
pi_19198901
Wat is dat met die worldpass eigenlijk? Ik krijg trouwens deze week mijn creditcard met een beetje geluk
  maandag 17 mei 2004 @ 20:39:11 #57
67719 Tumaril
Snake Bastard
pi_19202483
quote:
Op maandag 17 mei 2004 17:40 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Wat is dat met die worldpass eigenlijk?
Als je tijdens je Character creation geen WP invult wordt je random op een server geplaatst. Echter wil graag op een server waar al vrienden van je zitten dan kunnen je vrienden deze in Vana'diel bij een NPC een WP kopen. Deze bestaat uit een code (die een week geldig is). Deze code vul je in tijdens je Char Creation, en zo kom je op je server naar keuze uit.
Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!, Ban-Chan!!
pi_19204471
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 18:10 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Ik heb net FFXI gehaald bij Dynabyte, alleen kan ik bij het registreren van PlayOnline de keuze of ik in Amerika of Canada woon. Ik woon gewoon in nederland

Iemand enig idee?
gewoon naar www.yellowpages.com en een leuk adress uitzoeken in de states
even zonder sig
pi_19497071
Weet iemand hier een goed alternatief om te levelen in plaats van Yhoator? De paar keer dat ik daar heb zitten spelen haalde ik zo'n 500-1000 exp per uur binnen
pi_19613606
Ik las laatst dat het spel in September in Europa uit moet komen. Rise of the Zilart moet rond dezelfde tijd komen, dus waarschijnlijk komt die gebundelt met de Europese versie.
pi_19633179
Ik speel nu alweer bijna 2 weken en ik moet zeggen dat het spel me echt te pakken heeft. Ben er zwaar verslaafd aan geworden
Ben nu overigens aan het lvl'en in Valkrum (Dunes) en dan moet je echt een goeie party hebben wil je een beetje xp verdienen.. Erg klote namelijk als je met je party (13-15) ergens aan het kamperen bent en je puller komt met een groepje gobs terug
pi_19633783
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 09:49 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Ik speel nu alweer bijna 2 weken en ik moet zeggen dat het spel me echt te pakken heeft. Ben er zwaar verslaafd aan geworden
Ben nu overigens aan het lvl'en in Valkrum (Dunes) en dan moet je echt een goeie party hebben wil je een beetje xp verdienen.. Erg klote namelijk als je met je party (13-15) ergens aan het kamperen bent en je puller komt met een groepje gobs terug
Ik ben erachter gekomen dat het een stuk makkelijker is om met een advanced job te levelen in de Dunes. Ik krijg met mijn sam nu net zo snel uitnodigingen als met mijn white mage alleen nu kom ik altijd in parties waarin (bijna) iedereen een subjob en veel ook een advanced job hebben.
Een puller had het gisteren wel voor elkaar gekregen om twee IT gobs te pullen, maar zelfs dat overleefde iedereen. (Zonder two hours te gebruiken).
Ik moet je trouwens waarschuwen dat Yhoator misschien nog wel erger als Valkurm is.
pi_19698552
Mwa, ik vond de Jungles reuze meevallen, eerlijk gezegd. Ik ging van lvl 25 naar lvl32 in 5 dagen.
pi_19924300
Zit iemand van jullie ook op de Valefor server?
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_20046010
Er is een nieuwe update aangekondigt:
quote:
We are currently putting the final touches on this month's version update, as well as preparing for the autumn release of "Chains of Promathi."

The update should be available for download within the next two weeks.

Due to its size, the Windows version update will be divided into two separate downloads, with the second being on the same day of the single PlayStation 2 update. Please refer to PlayOnline news for details.

As for "Chains of Promathia," the upcoming expansion pack will include a plethora of new features that are too large to include in one version update. These features include: over 40 new areas, hundreds of new monsters, new sound effects and background music, as well as new quests and missions.

Changes in item, character, and system data will be added through version updates available later this autumn. This will allow those players who do not purchase the expansion pack to experience some of what "Chains of Promathia" has to offer.

We plan on regularly updating our official website with the latest breaking news on all features of FINAL FANTASY XI, so keep your eyes open!

Some of the highlights of the upcoming update are as follows:
Many adjustements will be made to the Conflict event known as Ballista. In addition to these changes, new search and targeting features will also be added.
The number of regions where garrison (outpost) battles can be fought will be increased.
Various new quests will be aded.
Several new orb battles will be added. This will include alliance-type battles as well as an increase in the types of battles one can experience with each orb.
A temporary new system for the distribution of experience earned beyond level 75 will be introduced. Players can utilize this system to raise various attributes
The location of certain monsters in select areas will be adjusted.
A variety of new items, weapons, and armor will be released.
A mannequin used to display equipment inside one's Mog House will become available.
It will now be possible to stack 99 fireworks instead of the current limitation of 12.

Accordingly, players will be temporarily unable to put items up for auction for a short period of time starting at 2:00 a.m. on Friday, June 25, 2004 (PDT). Details on this partial closure of the auction house will be announced in the coming days.

In addition to the changes mentioned above, there are several others that will be posted at the time of the update.

Best regards,
The FINAL FANTASY XI Team
pi_20085700
Ik ben gisteren ook begonnen met FFXI (ik krijg het nog druk ). IKk speel met een Monk (Hume - Female) en zit nu op level 5. Het spel bevalt me goed tot nu toe, alleen jammer dat je zo weinig opties hebt qua uiterlijk van je char.
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
  dinsdag 22 juni 2004 @ 11:24:58 #67
67719 Tumaril
Snake Bastard
pi_20087794
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:01 schreef Dark_Desires het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen met FFXI
op welke server zit je?
pi_20094733
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 11:24 schreef Tumaril het volgende:

[..]

op welke server zit je?
Op Asura, de naam van mijn character is Catharina.
"Do you know the difference between who and what you are?" - Transatlantic
pi_20292944
Pandemonium hier btw, ben nu een DRG11 en dat is vet
Onder de naam Chaotika
pi_20438117
quote:
Final Fantasy XI to launch in Europe in September

Rob Fahey 09:43 06/07/2004
First self-published title from European division after major shake-up

Square Enix Ltd, the recently reorganised European division of the giant Japanese publisher, has announced that massively multiplayer title Final Fantasy XI will be available across Europe in September.

The title, which already has over half a million subscribers in Japan and the USA, will arrive for the PC platform along with the Chains of Promarthia expansion pack - which will cost extra for Japanese and US players, but will be bundled free with the European version of the game, as will the first expansion, Rise of the Zilart.

This will be the first title to be self-published by Square Enix in Europe; the company recently began a major expansion program in the area, and last week formally announced that formr Atlus USA president and CEO John Yamamoto is set to take over the reins of the European division.

No news has yet been forthcoming concerning the PS2 version of Final Fantasy XI in Europe; it was launched in the USA earlier this year, along with the PS2 hard drive, but with no sign of the hard drive ever being officially launched in Europe, the future of the PS2 title seems uncertain in this territory.

Like their Japanese and American counterparts, FFXI players in Europe will share a set of global servers - allowing them to play alongside players from other countries and continents. It\\\'s not yet known whether the European version of the game will extend the automatic translation system, which currently only translates between English and Japanese, to cover other major languages.
Bron: http://www.gamesindustry.(...)on_name=ret&aid=3729
pi_21565422

En nog wat meer chains of promethia updates vandaag:
http://www.playonline.com/ff11us/promathia/

Naast equipment en the wyrmking zijn er ook npc's en een omgeving toegevoegd.
  donderdag 9 september 2004 @ 14:38:38 #72
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_21839024
Is er al bekend wanneer dit spel in Nederland uitkomt? Als ik dit allemaal leest lijkt het me UITERMATE de dom.

Allees dat maandelijkse betalen...ach..deel wel met mijn broertje
...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
pi_21880272
Vraagje aan degene die net als mij de US versie heben.

Is het mogelijk om Chains of Promathia te krijgen door de CD van de nederlandse versie te gebruiken? Of moet ik de expansion impoteren?

Ik denk dat het in de kosten niet veel uitmaakt, maar als ik het gewoon in Nederland kan kopen zou dat een stuk makkelijker zijn.
pi_21916353
Ik heb begrepen dat je als je in de Amerikaanse POL de CD-key van de Europese Chains Of Promathia registreert en je daarna de volledige Europese versie installeert (dus Playonline, FFXI, RotZ en CoP) je dan via guest login moet kunnen spelen.
Het spel komt trouwens een dezer dagen uit. Officieel de 16e, maar het schijnt dat de eerste mensen die hem via internet hadden gepreordert hem al binnen hebben. Ze konden Chains of Promathia alleen nog niet registreren.
pi_21920520
Omdat de game deze week wordt uitgebracht in Europe post ik alvast de 4 belangrijkste sites die er zijn om te overleven in de wereld van Final Fantasy XI.

PlayOnline.com; Dit is de officiele site voor Final Fantasy XI. Hier vind je onderandere informatie over patches, onderhoud op de servers en allerlij andere dingen.

Allakhazam.com; Dit is de beste FF-XI site die er is. Hier vind je bijna alle informatie die je nodig hebt. Deze site maakt de aanschaf van een strategy guide overbodig. Je kan op deze site ook je eigen profiel aanmaken.

Clan Wind Fishing Database; Deze site is onmisbaar als je wilt gaan vissen. Je kan hier zien waar, met wat voor hengel en ass je het beste kunt vissen.

Treasure Hunting Map; In het begin zal je deze site nog niet nodig hebben, maar later is deze zeer handig. Op deze site kun je terug vinden welke monsters sleutels hebben en waar de chests en coffers te vinden zijn.

Als er iemand is de een world pass wil hebben voor Valefor laat het dan even weten. Een worrld pass is een nummer dat je ingeeft bij het aanmaken van je personage om er zeker van te zijn de je op die server terecht komt. als je geen wordpass ingeeft wordt je op een willekeurige server geplaatst en zit je met dat personage vast aan die server. Het kan dus zijn dat als je geen world pass gebruikt je op een andere server teregt komt als je vrienden en je dus niet samen met hen kan spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')