Ik speel het nu ongeveer een week en ben vandaag over gestapt naar een nieuwe server (Diabolos) en ben daar een Hume warrior begonnen.
klonk mij toch best prijzig ind e oren dat online spelen
grtz odin
quote:yeps 12.95 zelfs geloofk maar ik vraag me af of het het waard is
Op zaterdag 3 januari 2004 18:54 schreef Piro het volgende:
12 usd per maand geloof ik, en dan 1 usd per extra character.
Pin me er niet op vast.
Dit om het algemene FF topic te ontlasten
Eens ff kijken of het het geld waard is
Als je PvP wilt (of RvR zoals in DaoC) dan is dit niet echt iets voor je. Er komt wel PvP in zeggen ze, maar ik denk dat het dan zoiets word zoals een duel in DaoC (1 tegen 1). Hoe het uitpakt weet ik niet en heb er ook niet echt na gekeken aangezien ik dat niet zo belangrijk vind.
Als je liefste wil solo-en het grootste gedeelte van de tijd dan is dit ook niet echt iets voor je, het hele systeem is gebasseerd op team play.
Er zijn wel bepaalde jobs waarvan ze zeggen dat je er goed mee kan solo-en (zoals beastmaster, dat is een soort van tamer)
Verder zal dit spel waarschijnlijk het meeste aanspreken bij FF fans.
Het groepen lijkt me nog het sterkste punt van het spel. Er zijn mogelijkheden om soort van special attacks te doen en in een groep kan je die combineren om nog meer dammage te doen. Heb dit echter nog niet gedaan omdat ik vooral solo heb gespeeld tot nu toe.
Dat je van job kan veranderen vind ik ook een plus punt. Zo kan je alles een beetje proberen en dat je later een subjob kan nemen lijkt me ook erg leuk.
Het spel is vooral in begin heel irritant aangezien je niet echt lekker met de muis kan spelen, ik ben ook mezelf snel gaan aanleren de muis te negeren en speel 95% van de tijd volledig met toetsenbord, ze zeggen dat een joypad het beste werkt maar om eerlijk te zijn gaat het nu prima met het toetsenbord en heb geen zin een joypad te kopen
Zelf heb ik ook lange tijd getwijfeld of ik het wou gaan spelen.
Maandelijkse kosten vind ik zelf niet te hoog. (De prijs is hier al gezegd)
En aangezien je van job kan veranderen zal ik waarschijnlijk nooit meer dan 2 chars aanmaken, waarschijnlijk hou ik het er bij 1.
Maar ik heb er geen spijt van of ik dat over 3 maanden nog zeg weet ik nog niet
Sanne lvl 8 warrior/ lvl 2 white mage/ lvl 2 redmage
Ben een elven Monk/Warrior 21/10 (Monk mainjob/Warrior subjob) en mn thief zit nu op 10 geloof ik. En ik heb mn chocobo license vanderweek in Jeuno gehaald
Ik vind het het geld zeer zeker waard. Die 13 dollar per maand zou je eens moeten omrekenen naar het aantal uren dat je speelt
Het samenwerken is goed gedaan, op een gegeven moment kom je gewoon uit op punten waar je het niet meer alleen af kan.
Graphics zijn zeer mooi en het spel heeft voor mij toch zeer zeker het FF gevoel. Ik snap de negatieve houding tegenover dit spel op het forum niet helemaal, maarja, dat zal er grotendeels me te maken hebben dat je er maandelijks voor moet betalen.. maar goed, dat is een hele andere discussie.
Ik kan nog uren over het spel doorpraten, maar er wacht een verjaardag op me.(verdomme, kan ik nog niet levelen naar 22 vanavond )
Zitten er nog meer fokkers op de Valefor sever, net als ik?
Hoe ver is iedereen eigenlijk in het spel?
Ik ben inmiddels Rank 3
RDM26 / WAR20 / WHM14 / MNK7 / BLK5 / THF1
quote:Maar ze blijven daarvoor wel de game doorontwikkelen.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:09 schreef Vrieskist het volgende:
Jammer dat je moet betalen voor MMORPG's. Anders waren er veel meer spelers (waaronder mezelf) eraan begonnen.
Bij andere games moet daarvoor weer add-ons gaan lopen kopen.
Hoe bevalt het spel je? Is er nog veel te doen naast het levelen en hoe zit het met groepswerk?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:49 schreef L_auteur het volgende:
Ik hem sinds gisteren, maar heb nog niet gespeeld vanwege de belachelijk lange installatietijd (alles te samen een uurtje of 4). Maar goed, alles loopt nu soepel en ik zal dan vanavond eindelijk beginnen met spelen.
Tot nu toe bevalt het uitstekend. Eigenlijk ben ik alleen nog maar bezig geweest met levelen (wat niet al te snel gaat, by the way), maar er zijn zoveel dingen meer te doen zoals quests, fishing, crafting enz..quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoe bevalt het spel je? Is er nog veel te doen naast het levelen en hoe zit het met groepswerk?
Om de verhaallijn te volgen moet je missions doen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat je sommige missies in een groep moet doen, in het begin als je nog niet veel mensen kent is het dan soms lastig een groep te vinden voor een bepaalde mission.quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoe bevalt het spel je? Is er nog veel te doen naast het levelen en hoe zit het met groepswerk?
Je kan op alle levels solo gaan, alleen gaat het dan wat langzamer. Ik ben nu lvl 28, als ik er solo op uit ga dan krijg ik gemiddeld 50exp per kill terwijl ik in een party 200exp per kill doe en maar de helft van mijn rust tijd nodig heb.quote:Op donderdag 26 februari 2004 08:47 schreef L_auteur het volgende:
Over groepswerk kan ik nog niet veel zeggen want ik wil pas een party gaan joinen als ik ongeveer op level 12 zit (dat moet trouwens wel, want vanaf dat punt wordt solo vechten onmogelijk).
Alleen deel 7, 8 en 11 zijn er voor de pc. Verder kan je deel 1 t/m 9 emuleren, maar dat vind ik zelf niet zo fantastisch.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:13 schreef AirRaid het volgende:
effe een offtopic vraag.
zijn alle delen van Final Fantasy ook verkrijgbaar voor de PC, of maar een paar?
oke thanksquote:Op vrijdag 27 februari 2004 08:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Alleen deel 7, 8 en 11 zijn er voor de pc. Verder kan je deel 1 t/m 9 emuleren, maar dat vind ik zelf niet zo fantastisch.
sorry maar die zag ik niet staan, maar heb heb inmiddels al gevondenquote:Hier heb je eigenlijk het grote final fantasy topic voor, maar goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |